Сьогодні в віконній галузі, як і загалом в усій світовій економіці відбуваються цікаві та досить маштабні зміни. На жаль, практично нема коментарів та аналізу наслідків. Звичайно, кожному зараз цікаво розуміти тенденції та порівнювати їх з власним баченням ситуації.
Спробуємо розпочати цю розмову з розгляду ринку: що він на сьогодні представляє та в якому напрямку прямує.
„У бізнесі чужих клієнтів не буває, є споживачі, які готові відгукнутися на більш вдалу товарну пропозицію”. Це в теорії. А що відбуваеться на практиці?
Дехто з маркетологів помилково вважає, що споживчі групи сьогодні формуються тільки за економічними, соціальними й іншими другорядними критеріями. Наприклад, ми використовуємо універсальну психологічну модель споживчих сегментів, що відображає і спонукає кліента, змушує його приймати рішення.
Активна пропозиція таких можливостей, як віддалений (зовнішній) доступ, мобільний інтернет, рівень та якість використання останніх ІТ- можливостей у вирішенні технологічних питань, контролю та оптимізації витрат, здатні забезпечити досить велику кількість нових кліентів. Причому частка таких спеціалістів збільшується і, що цікаво, вони інколи не асоціюються з конкретними підприємствами, а скоріше існують самі по собі, випереджаючи розуміння притаманних їм особливих технологічних потреб.
Як відомо, за останні роки в Україні формування віконного бізнесу відбувалось досить хаотично. Постійно зростаючий попит давав змогу на існування навіть економічно та технічно неефективним варіантам виробництв. Це призвело сьогодні до усім відомих наслідків. Залишаючись досить екзотичним явищем для промисловості Украјни- не тільки в ціновому розумінні, а в першу чергу як приклад якості організаціј та рівня вирішення специфічних технологічних процессів віконного виробництва, я відзначаю стабільне майбутне для наших проектів на найближчі роки. Навіть перерозподіл ринку, який відбувається в цьому році, нас не засмучує: зрозуміло, цей процес більш болючий для кінцевих виробників. З іншого боку, вони не тільки перші відчули кризу, вони також перші почнуть із неј виходити. А знайшовши можливість вижити, вони знову ж таки перші відчують та проаналізують зміни, що відбудуться на ринку. Причому демпінг та конкурування з цінами (а інколи і з матеріалами), що відбуваеться сьогодні в Украјні, тут ні до чого.
Стратегічно для нас зрозумілі нові висновки: той хто залишається, має робити більше, швидше та якісніше. Отже, наш прогноз- це концентрація потужності. Саме вище згадані фактори і є нашими пріоритетами вже 25 років. Вони відчутно допомгли нашим партнерам у виході зі спаду віконної галузі Европи у 1997-1998 роках та подальшого розвитку 2002 року.
Дещо з іншим підгруннтям, але з тим же ефектом це відбуваеться сьогодні у східній Европі та Україні. Продовжимо цю тему найближчим часом.
Юрій Якоб, консультант пректів SCHIRMER в Украјні
e-mail: jjakob@mail.ru
`Прогноз розвитку галузі від SCHIRMER: конкуренція чи концентрація?`
4 мая 2010 г.
5 мар. 2010 г.
3 авг. 2009 г.
28 янв. 2009 г.
20 дек. 2024 г.
19 дек. 2024 г.
17 дек. 2024 г.
Компанія “Алюпроф Система Україна” підтвердила готовність підтримувати TeamWIN Дні вікна і скла 2025
17 дек. 2024 г.
15 дек. 2024 г.
14 дек. 2024 г.
13 дек. 2024 г.