Опитування дилерів віконних салонів за підсумками 1-го півріччя 2016 року
Середньомісячний трафік у віконних салонах у 1-му півріччі 2016 року
Фото: Віконний консалтинг
Продажі вікон економ сегмента в порівнянні зі стандарт класом у 1-му півріччі 2016 року
Фото: Віконний консалтинг
Оцінка поведінки споживачів віконної продукції в 1-му півріччі 2016 року
Фото: Віконний консалтингг
Фактори, що зробили найбільший вплив на результати продажів дилерів ПВХ-вікон у 1-му півріччі 2016 року
Фото: Віконний консалтинг
Найбільш часті причини втрати клієнта в 1-му півріччі 2016 року
Фото: Віконний консалтинг
Спосіб і частота проведення акцій для кінцевого покупця дилерами віконних салонів у 1-му півріччі 2016 року
Фото: Віконний консалтинг
Частка у продажах дилерів ПВХ-вікон, що відповідають ДБН та ДСТУ
Фото: Віконний консалтинг
Використання дилерами віконних салонів активних продажів або реалізація вікон тільки в салоні
Фото: Віконний консалтинг
Енергозбереження та комплектуючі
Ставлення споживачів до комплектуючих вітчизняного виробництва в 1-му півріччі 2016 року
Фото: Віконний консалтинг
Частота звернення споживачів за енергозберігаючою продукцією в 1-му півріччі 2016 року
Фото: Віконний консалтинг
Участь дилерів вікон у Програмі енергозбереження
Фото: Віконний консалтинг
Робота з постачальниками
Пріоритети при роботі дилерів віконних салонів із постачальниками в 1-му півріччі 2016 року
Фото: Віконний консалтинг
Кількість постачальників вікон, із яким співпрацювали дилери віконних салонів у 1-му півріччі 2016 року
Фото: Віконний консалтинг
Частота проведення компанією-постачальником навчання співробітників дилерів у 1-му півріччі 2016 року
Фото: Віконний консалтинг
Здійснення дилерами віконних салонів післягарантійного платного обслуговування встановлених вікон
Фото: Віконний консалтинг
Представленість в інтернеті
Наявність у компанії свого власного сайту
Фото: Віконний консалтинг
Наявність у компанії своєї сторінки в соціальних мережах Facebook або Вконтакте
Фото: Віконний консалтинг
Використання паро-, гідроізоляційних стрічок при монтажу вікон в Україні
У цьому опитуванні ми вирішили підняти тему так званого «теплого» монтажу СПК відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.6-146:2010. Монтажний шов або вузол примикання — це те «слабке місце», через яке, при самому енергозберігаючому вікні, можливі досить серйозні тепловтрати. Адже якщо правильно не закрити телоізоляціонний матеріал (піну), то він досить швидко зруйнується і по всьому периметру вікна або двері ми отримаємо «тепловий потік» для обігріву вулиці.
Які результати ми отримали, ви можете побачити нижче. Від себе лише хочеться додати, що в Україні ще досить складно придбати якісні матеріали для теплого монтажу. Через невисокий попит зовсім невелика кількість компаній пропонує цю продукцію, так і асортимент залишає бажати кращого. Реклами теж практично немає. Дуже часто під час семінарів або після монтажники задають питання, де можна придбати таку продукцію.
Використання при монтажу паро-, гідроізоляційних стрічок
Фото: Віконний консалтинг
Причини, за яких не виконується монтаж із парогідроізоляційними стрічками
Фото: Віконний консалтинг
Хочемо висловити подяку всім учасникам, які поділилися з нами своїми оцінками щодо ринкової ситуації і тих реалій, у яких сьогодні доводиться працювати дилера ПВХ-вікон. У даному опитуванні взяли участь 528 респондентів з усієї України. Сподіваємося, що це не межа і в наступному випуску нашого опитування кількість активних учасників буде ще більше.
Успішних Вам продажів.