Вікна
Склопакети
Аксесуари
Системи (бренди)
Постачальники
Рейтинг компаній
Рейтинг сайтів
Ціни за типами вікон
Розрахунок ціни на вікна
Розрахунок міцності вікон
Розрахунок енергоефективності
Вікна КОРСА — про секрети зростання на 20%

Вікна КОРСА — про секрети зростання на 20%

Інтерв'ю із засновником бренду «Вікна КОРСА» Олександром Романєєвим
calendar_today
6 квітня 2018
query_builder
visibility
2 788

Чому компанія «Вікна КОРСА» у 2017 році показала активне зростання на віконному ринку України, на що заточена політика компанії і до чого тут особиста гарантія якості, розповів засновник бренду «Вікна КОРСА» Олександр Романєєв.

KORSA
Олександр Романєєв, засновник бренду «Вікна КОРСА»

Які основні підсумки роботи компанії в 2017 році? Чи вдалося досягти поставлених цілей?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Так, ми досягли мети: показали зростання 20% відносно 2016 року і зберегли свої позиції в умовах, коли на ринку яскраво виражена тенденція до дешевого масового продукту. Ми ніколи не прагнули бути особливо масовими і наша продукція точно не дешева, але при цьому показали хороший приріст.

Як ви оцінюєте темпи розвитку віконного ринку в Україні? Які тенденції можете виділити?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
З негативних тенденцій — масовість виробництва внаслідок зниження якості. З позитивного можу виділити тенденцію до підвищення камерності систем і акцент на енергоефективності вікон. Ще позитив у тому, що споживач став більш обізнаним. Але при цьому виробники продовжують вести цінову війну і часто роблять продукт сумнівної якості.
В останні роки зростає частка продажів вікон безпосередньо, через власні офіси виробників, тоді як 7-10 років тому збільшувалися продажі через дилерські канали.

Як ви гадаєте, з чим пов'язане зростання частки продажів безпосередньо через офіси виробників?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Це пов'язано з етапом зрілості ринку. Виробники, щоб завантажити потужності, працюють на межі рентабельності. На власних точках вони готові йти на зниження цін і наближення їх до дилерських, чого раніше не спостерігалося.
Взаємодія ТМ КОРСА з партнерами відрізняється від загальноприйнятої на ринку практики. Показовий приклад — це впровадження в минулому році нашої корпоративної CRM-системи. У нас з дилерами єдина клієнтська база. Не має значення, яким чином клієнт звернувся до компанії — прямо через сайт або до дилера. Якщо клієнт вже є в базі, то обслуговується у того ж дилера, що і вперше. Якщо клієнт звернувся до компанії безпосередньо, то ми вибираємо партнера, який розташований до замовника найближче.
CRM-система дозволяє ефективно організовувати роботу, в тому числі завдяки довірливим, закріпленим роками відносинам з дилерами. З урахуванням відкритості і прозорості в епоху інтернету, довіра в основі партнерства дуже позитивно позначається на результатах роботи. Це одна з причин стійкої позиції і зростання продажів нашої компанії.

Яким чином, за вашими оцінками, тренд енергоефективності позначається на віконному ринку України? Як він впливає на стратегію роботи компанії КОРСА?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Ми є піонерами в напрямку енергоефективності віконних конструкцій в Україні. Ми першими запустили у виробництво теплі профільні системи і склопакети, в тому числі першими почали масово виробляти склопакети з криптоном та low-eстеклами (low-e скло, i-скло — позначення стекол з енергоефективним покриттям, — прим. ред.).
Сьогодні наша «фішка» — ексклюзивні склопакети з криптоном і теплою пластикової дистанційною рамкою Swisspacer. Цей продукт у тренді, тому що дозволяє, не переплачуючи за 8-ми камерний профіль, мати досить теплі вікна. Як відомо, основні тепловтрати припадають на склопакет, а не на профіль. Тому з теплим склопакетом виходить енергоощадне вікно.
Тренд енергоефективності став однією з причин, чому темпи зростання і частка продажів компанії в 2017 році були вищі за середньоринкові (приріст ринку СПК у 2017 році склав близько 15%, — прим. ред.).

Як ви вважаєте, чи потрібно в Україні посилювати норми енергоефективності віконних конструкцій?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Думаю, сьогодні в цьому нема потреби. Можна було б ввести більше контролю за якістю віконної продукції, в тому числі вікон, які продаються за держпрограмою «Тепла оселя». Можна взяти приклад з програми IQ energy (як працює програма IQ energy, читайте в статті Як купити енергоефективні вікна за програмою IQ energy і отримати компенсацію, — прим. ред.). У цілому держпрограма підвищує енергоефективність країни і знижує споживання газу, але не настільки добре, як при більш жорсткому контролі. А посилювати норми я не бачу сенсу, вони адекватні і сучасні, просто треба, щоб вони виконувалися.

Компанія КОРСА в цьому році святкує своє 20-ти річчя. Розкажіть коротко про основні досягнення компанії за цей період.

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Ми відомий бренд зі стабільною репутацією і широкою клієнтською базою. За 20 років було зростання і падіння ринку, змінювалися норми і уряди. Проте всі ці роки наші вікна відрізняються незмінно високою якістю, а ми маємо репутацію сильного бренду.
24 березня 2018 року минуло 20 років з дня нашої офіційної реєстрації в 1998 році. І через стільки років ми продовжуємо отримувати зворотний зв'язок від перших клієнтів, які стверджують, що вікна ТМ КОРСА продовжують відмінно служити і вимагають тільки періодичної профілактики. Це дуже приємно, тому що вікна, які добре служать 20 років — скоріше рідкість, і вже тим більше рідкість фірма-виробник, яка продовжує працювати, розвиватися і впроваджувати інновації. Я вважаю, це досягнення.

Які спеціальні пропозиції на цей рік компанія підготувала для клієнтів і партнерів?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
У зв'язку з20-ти річчям компанії ми запустили акцію по заміні склопакетів на енергоефективні за півціни — з 50% знижкою (деталі акції в статті 20 років «Вікна КОРСА»: 50% знижки на заміну склопакетів на «теплі», — прим. ред.). Це дуже хороша пропозиція, вона діє для як старих, так і для нових наших клієнтів. 20 років тому вироблялись прості одно- та двокамерні склопакети, зараз технології зробили крок уперед, з'явилися енергоефективні склопакети low-e з наповненням інертним газом (аргон або криптон) і пластиковою дистанційною рамкою.
Що стосується роботи з партнерами, то дилерам ми пропонуємо систему бонусування, стимулюємо продаж «теплих» вікон. Чим ефективніша віконна система, яку продає дилер, тим вище бонус він отримує. Є бонуси за обсяги, динаміку продажів, за обслуговування клієнтів.
У facebook для клієнтів, які придбали вікна в нашій компанії, ми ведемо загальнодоступну групу Форум КОРСА. Тут клієнт може залишати відгуки, і ми всіляко заохочуємо клієнтів використовувати цей канал зв'язку. Наше завдання — дати зрозуміти замовнику, що він працює з брендом і отримає гарантовану якість і сервіс незалежно від того, у якого представника, в якій точці України він купив наші вікна.

Чи будете розширювати присутність у Київському регіоні?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Так, у міру сил. Політика нашої компанії не передбачає присутності заради присутності або заради обсягу. Ми орієнтовані на довгострокову роботу, тому для нас дуже важливі партнерські відносини з дилерами. Я як засновник бренду особисто гарантую кінцевим споживачам якість, тому у нас досить жорсткі вимоги щодо підбору дилерів. Якщо партнер зробить помилку при вимірюванні чи встановленні, я гарантую, що вона буде виправлена. Це досить жорстка позиція, місцями вона може бути витратною. Проте моя особиста гарантія якості діє по всій Україні.

Чи планує компанія виходити на нові ринки?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Наші вікна стоять в Ізраїлі, Німеччині, Франції, Італії, постійно надходять нові запити — з Польщі, Угорщини та інших країн. Ми постійно розширюємо географію присутності.

Чи планує компанія впроваджувати інноваційні розробки в 2018 році? Якщо так, то розкажіть про них докладніше.

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Безумовно так, процес йде, ми регулярно реалізуємо нові розробки, але до моменту виведення на ринок вони тримаються в секреті. У цьому році інновації будуть впроваджені як у виробництві, так і в продажах. Ми багато в чому, у тому числі і інноваціями, задаємо стандарти в галузі — так було попередні 20 років, так буде і надалі.

Що б ви хотіли побажати учасникам віконного ринку, партнерам, клієнтам?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Надійних відносин і задоволення від спілкування і роботи!
 
Автор:
Стаття публікується на правах реклами
Думка редакції OKNA.ua може не співпадати з думкою автора
Галина Коноваленко
Галина Коноваленко
Редактор OKNA.ua
Помогаю быстро разобраться в том, какие возможности доступны в современном окне
Огляди та аналітика
Європейський будівельний ринок: динаміка розвитку
Аналіз показників будівельного ринку країн ЄС
Інтерв`ю
Що цінують покупці вікон
Переламний момент для віконного ринку України — покупцеві більше не цікава дешева продукція
Інтерв`ю
Goodwin: ставка на преміум сегмент
Інтерв'ю з Генеральним директором компанії Goodwin Олегом Горобцем
коментарі
Loading
E-Mail:
слідкувати за відповідями
Вікна
Металопластикові вікнаАлюмінієві вікнаДерев'яні вікна
Склопакети
Послуги
Ремонт віконМонтаж пластикових віконУтеплення фасадівОблаштування відкосів
Аксесуари
ПідвіконняМоскітні сіткиВідливиВертикальні штори-жалюзі
Двері
Вхідні дверіМіжкімнатні дверіПротипожежні дверіАвтоматичні двері
Фасади
Світлопрозорі фасадиЗимові садиАлюмінієві фасадиНавісні фасади
Системи (бренди)
ПрофіліФурнітураУстаткуванняСкло і заповненняАрмуючі профіліУщільнювачіКріпленняПрограмне забезпечення
Енергоефективність
Калькулятор енергоефективності вікон
Підбір вікон за енергоефективністю
Статті про енергоефективність
Калькулятор вікон
Розрахунок вартості вікон
Розрахунок вітрових навантажень на вікна
Розрахунок енергоефективності
Бібліотека
Оголошення
Тендери Вікна Балкони Ремонт вікон Готові вікна
Рейтинг, Рейтинг сайтів
Акції і знижки
Відео
Виставки
Карти
Новини
Об`єкти
Профільні системи
© 2019 OKNA.ua, ТОВ «Екодар». Всі права захищені. Угода користувача
Мапа сайту okna.ua