Вікна КОРСА — про секрети зростання на 20%

Вікна КОРСА — про секрети зростання на 20%

Інтерв'ю із засновником бренду «Вікна КОРСА» Олександром Романєєвим

Чому компанія «Вікна КОРСА» у 2017 році показала активне зростання на віконному ринку України, на що заточена політика компанії і до чого тут особиста гарантія якості, розповів засновник бренду «Вікна КОРСА» Олександр Романєєв.

KORSA
Олександр Романєєв, засновник бренду «Вікна КОРСА»

Які основні підсумки роботи компанії в 2017 році? Чи вдалося досягти поставлених цілей?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Так, ми досягли мети: показали зростання 20% відносно 2016 року і зберегли свої позиції в умовах, коли на ринку яскраво виражена тенденція до дешевого масового продукту. Ми ніколи не прагнули бути особливо масовими і наша продукція точно не дешева, але при цьому показали хороший приріст.

Як ви оцінюєте темпи розвитку віконного ринку в Україні? Які тенденції можете виділити?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
З негативних тенденцій — масовість виробництва внаслідок зниження якості. З позитивного можу виділити тенденцію до підвищення камерності систем і акцент на енергоефективності вікон. Ще позитив у тому, що споживач став більш обізнаним. Але при цьому виробники продовжують вести цінову війну і часто роблять продукт сумнівної якості.
В останні роки зростає частка продажів вікон безпосередньо, через власні офіси виробників, тоді як 7-10 років тому збільшувалися продажі через дилерські канали.

Як ви гадаєте, з чим пов'язане зростання частки продажів безпосередньо через офіси виробників?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Це пов'язано з етапом зрілості ринку. Виробники, щоб завантажити потужності, працюють на межі рентабельності. На власних точках вони готові йти на зниження цін і наближення їх до дилерських, чого раніше не спостерігалося.
Взаємодія ТМ КОРСА з партнерами відрізняється від загальноприйнятої на ринку практики. Показовий приклад — це впровадження в минулому році нашої корпоративної CRM-системи. У нас з дилерами єдина клієнтська база. Не має значення, яким чином клієнт звернувся до компанії — прямо через сайт або до дилера. Якщо клієнт вже є в базі, то обслуговується у того ж дилера, що і вперше. Якщо клієнт звернувся до компанії безпосередньо, то ми вибираємо партнера, який розташований до замовника найближче.
CRM-система дозволяє ефективно організовувати роботу, в тому числі завдяки довірливим, закріпленим роками відносинам з дилерами. З урахуванням відкритості і прозорості в епоху інтернету, довіра в основі партнерства дуже позитивно позначається на результатах роботи. Це одна з причин стійкої позиції і зростання продажів нашої компанії.

Яким чином, за вашими оцінками, тренд енергоефективності позначається на віконному ринку України? Як він впливає на стратегію роботи компанії КОРСА?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Ми є піонерами в напрямку енергоефективності віконних конструкцій в Україні. Ми першими запустили у виробництво теплі профільні системи і склопакети, в тому числі першими почали масово виробляти склопакети з криптоном та low-eстеклами (low-e скло, i-скло — позначення стекол з енергоефективним покриттям, — прим. ред.).
Сьогодні наша «фішка» — ексклюзивні склопакети з криптоном і теплою пластикової дистанційною рамкою Swisspacer. Цей продукт у тренді, тому що дозволяє, не переплачуючи за 8-ми камерний профіль, мати досить теплі вікна. Як відомо, основні тепловтрати припадають на склопакет, а не на профіль. Тому з теплим склопакетом виходить енергоощадне вікно.
Тренд енергоефективності став однією з причин, чому темпи зростання і частка продажів компанії в 2017 році були вищі за середньоринкові (приріст ринку СПК у 2017 році склав близько 15%, — прим. ред.).

Як ви вважаєте, чи потрібно в Україні посилювати норми енергоефективності віконних конструкцій?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Думаю, сьогодні в цьому нема потреби. Можна було б ввести більше контролю за якістю віконної продукції, в тому числі вікон, які продаються за держпрограмою «Тепла оселя». Можна взяти приклад з програми IQ energy. У цілому держпрограма підвищує енергоефективність країни і знижує споживання газу, але не настільки добре, як при більш жорсткому контролі. А посилювати норми я не бачу сенсу, вони адекватні і сучасні, просто треба, щоб вони виконувалися.

Компанія КОРСА в цьому році святкує своє 20-ти річчя. Розкажіть коротко про основні досягнення компанії за цей період.

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Ми відомий бренд зі стабільною репутацією і широкою клієнтською базою. За 20 років було зростання і падіння ринку, змінювалися норми і уряди. Проте всі ці роки наші вікна відрізняються незмінно високою якістю, а ми маємо репутацію сильного бренду.
24 березня 2018 року минуло 20 років з дня нашої офіційної реєстрації в 1998 році. І через стільки років ми продовжуємо отримувати зворотний зв'язок від перших клієнтів, які стверджують, що вікна ТМ КОРСА продовжують відмінно служити і вимагають тільки періодичної профілактики. Це дуже приємно, тому що вікна, які добре служать 20 років — скоріше рідкість, і вже тим більше рідкість фірма-виробник, яка продовжує працювати, розвиватися і впроваджувати інновації. Я вважаю, це досягнення.

Які спеціальні пропозиції на цей рік компанія підготувала для клієнтів і партнерів?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
У зв'язку з20-ти річчям компанії ми запустили акцію по заміні склопакетів на енергоефективні за півціни — з 50% знижкою (деталі акції в статті 20 років «Вікна КОРСА»: 50% знижки на заміну склопакетів на «теплі», — прим. ред.). Це дуже хороша пропозиція, вона діє для як старих, так і для нових наших клієнтів. 20 років тому вироблялись прості одно- та двокамерні склопакети, зараз технології зробили крок уперед, з'явилися енергоефективні склопакети low-e з наповненням інертним газом (аргон або криптон) і пластиковою дистанційною рамкою.
Що стосується роботи з партнерами, то дилерам ми пропонуємо систему бонусування, стимулюємо продаж «теплих» вікон. Чим ефективніша віконна система, яку продає дилер, тим вище бонус він отримує. Є бонуси за обсяги, динаміку продажів, за обслуговування клієнтів.
У facebook для клієнтів, які придбали вікна в нашій компанії, ми ведемо загальнодоступну групу Форум КОРСА. Тут клієнт може залишати відгуки, і ми всіляко заохочуємо клієнтів використовувати цей канал зв'язку. Наше завдання — дати зрозуміти замовнику, що він працює з брендом і отримає гарантовану якість і сервіс незалежно від того, у якого представника, в якій точці України він купив наші вікна.

Чи будете розширювати присутність у Київському регіоні?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Так, у міру сил. Політика нашої компанії не передбачає присутності заради присутності або заради обсягу. Ми орієнтовані на довгострокову роботу, тому для нас дуже важливі партнерські відносини з дилерами. Я як засновник бренду особисто гарантую кінцевим споживачам якість, тому у нас досить жорсткі вимоги щодо підбору дилерів. Якщо партнер зробить помилку при вимірюванні чи встановленні, я гарантую, що вона буде виправлена. Це досить жорстка позиція, місцями вона може бути витратною. Проте моя особиста гарантія якості діє по всій Україні.

Чи планує компанія виходити на нові ринки?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Наші вікна стоять в Ізраїлі, Німеччині, Франції, Італії, постійно надходять нові запити — з Польщі, Угорщини та інших країн. Ми постійно розширюємо географію присутності.

Чи планує компанія впроваджувати інноваційні розробки в 2018 році? Якщо так, то розкажіть про них докладніше.

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Безумовно так, процес йде, ми регулярно реалізуємо нові розробки, але до моменту виведення на ринок вони тримаються в секреті. У цьому році інновації будуть впроваджені як у виробництві, так і в продажах. Ми багато в чому, у тому числі і інноваціями, задаємо стандарти в галузі — так було попередні 20 років, так буде і надалі.

Що б ви хотіли побажати учасникам віконного ринку, партнерам, клієнтам?

— OKNA.ua
Олександр Романєєв:
Надійних відносин і задоволення від спілкування і роботи!
Стаття публікується на правах реклами
Думка редакції OKNA.ua може не збігатися з думкою автора
Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.
+380 67 431 XX XX +380 67 431 4429
+380 67 431 XX XX +380 73 185 2478
+380 67 431 XX XX +380 95 402 2014

Нове та найкраще