Які основні підсумки роботи компанії в 2017 році? Чи вдалося досягти поставлених цілей?
— OKNA.uaОлександр Романєєв:
Так, ми досягли мети: показали зростання 20% відносно 2016 року і зберегли свої позиції в умовах, коли на ринку яскраво виражена тенденція до дешевого масового продукту. Ми ніколи не прагнули бути особливо масовими і наша продукція точно не дешева, але при цьому показали хороший приріст.
Як ви оцінюєте темпи розвитку віконного ринку в Україні? Які тенденції можете виділити?
— OKNA.uaОлександр Романєєв:
З негативних тенденцій — масовість виробництва внаслідок зниження якості. З позитивного можу виділити тенденцію до підвищення камерності систем і акцент на енергоефективності вікон. Ще позитив у тому, що споживач став більш обізнаним. Але при цьому виробники продовжують вести цінову війну і часто роблять продукт сумнівної якості. В останні роки зростає частка продажів вікон безпосередньо, через власні офіси виробників, тоді як 7-10 років тому збільшувалися продажі через дилерські канали.
Як ви гадаєте, з чим пов'язане зростання частки продажів безпосередньо через офіси виробників?
— OKNA.uaОлександр Романєєв:
Це пов'язано з етапом зрілості ринку. Виробники, щоб завантажити потужності, працюють на межі рентабельності. На власних точках вони готові йти на зниження цін і наближення їх до дилерських, чого раніше не спостерігалося. Взаємодія ТМ КОРСА з партнерами відрізняється від загальноприйнятої на ринку практики. Показовий приклад — це впровадження в минулому році нашої корпоративної CRM-системи. У нас з дилерами єдина клієнтська база. Не має значення, яким чином клієнт звернувся до компанії — прямо через сайт або до дилера. Якщо клієнт вже є в базі, то обслуговується у того ж дилера, що і вперше. Якщо клієнт звернувся до компанії безпосередньо, то ми вибираємо партнера, який розташований до замовника найближче.
Яким чином, за вашими оцінками, тренд енергоефективності позначається на віконному ринку України? Як він впливає на стратегію роботи компанії КОРСА?
— OKNA.uaОлександр Романєєв:
Ми є піонерами в напрямку енергоефективності віконних конструкцій в Україні. Ми першими запустили у виробництво теплі профільні системи і склопакети, в тому числі першими почали масово виробляти склопакети з криптоном та Сьогодні наша «фішка» — ексклюзивні склопакети з криптоном і теплою пластикової дистанційною рамкою Swisspacer. Цей продукт у тренді, тому що дозволяє, не переплачуючи за
Тренд енергоефективності став однією з причин, чому темпи зростання і частка продажів компанії в 2017 році були вищі за середньоринкові (приріст ринку СПК у 2017 році склав близько 15%, — прим. ред.).
Як ви вважаєте, чи потрібно в Україні посилювати норми енергоефективності віконних конструкцій?
— OKNA.uaОлександр Романєєв:
Думаю, сьогодні в цьому нема потреби. Можна було б ввести більше контролю за якістю віконної продукції, в тому числі вікон, які продаються за держпрограмою «Тепла оселя». Можна взяти приклад з програми IQ energy. У цілому держпрограма підвищує енергоефективність країни і знижує споживання газу, але не настільки добре, як при більш жорсткому контролі. А посилювати норми я не бачу сенсу, вони адекватні і сучасні, просто треба, щоб вони виконувалися.
Компанія КОРСА в цьому році святкує своє 20-ти річчя. Розкажіть коротко про основні досягнення компанії за цей період.
— OKNA.uaОлександр Романєєв:
Ми відомий бренд зі стабільною репутацією і широкою клієнтською базою. За 20 років було зростання і падіння ринку, змінювалися норми і уряди. Проте всі ці роки наші вікна відрізняються незмінно високою якістю, а ми маємо репутацію сильного бренду. 24 березня 2018 року минуло 20 років з дня нашої офіційної реєстрації в 1998 році. І через стільки років ми продовжуємо отримувати зворотний зв'язок від перших клієнтів, які стверджують, що вікна ТМ КОРСА продовжують відмінно служити і вимагають тільки періодичної профілактики. Це дуже приємно, тому що вікна, які добре служать 20 років — скоріше рідкість, і вже тим більше рідкість фірма-виробник, яка продовжує працювати, розвиватися і впроваджувати інновації. Я вважаю, це досягнення.
Які спеціальні пропозиції на цей рік компанія підготувала для клієнтів і партнерів?
— OKNA.uaОлександр Романєєв:
У зв'язку зЩо стосується роботи з партнерами, то дилерам ми пропонуємо систему бонусування, стимулюємо продаж «теплих» вікон. Чим ефективніша віконна система, яку продає дилер, тим вище бонус він отримує. Є бонуси за обсяги, динаміку продажів, за обслуговування клієнтів.
У facebook для клієнтів, які придбали вікна в нашій компанії, ми ведемо загальнодоступну групу Форум КОРСА. Тут клієнт може залишати відгуки, і ми всіляко заохочуємо клієнтів використовувати цей канал зв'язку. Наше завдання — дати зрозуміти замовнику, що він працює з брендом і отримає гарантовану якість і сервіс незалежно від того, у якого представника, в якій точці України він купив наші вікна.
Чи будете розширювати присутність у Київському регіоні?
— OKNA.uaОлександр Романєєв:
Так, у міру сил. Політика нашої компанії не передбачає присутності заради присутності або заради обсягу. Ми орієнтовані на довгострокову роботу, тому для нас дуже важливі партнерські відносини з дилерами. Я як засновник бренду особисто гарантую кінцевим споживачам якість, тому у нас досить жорсткі вимоги щодо підбору дилерів. Якщо партнер зробить помилку при вимірюванні чи встановленні, я гарантую, що вона буде виправлена. Це досить жорстка позиція, місцями вона може бути витратною. Проте моя особиста гарантія якості діє по всій Україні.
Чи планує компанія виходити на нові ринки?
— OKNA.uaОлександр Романєєв:
Наші вікна стоять в Ізраїлі, Німеччині, Франції, Італії, постійно надходять нові запити — з Польщі, Угорщини та інших країн. Ми постійно розширюємо географію присутності.
Чи планує компанія впроваджувати інноваційні розробки в 2018 році? Якщо так, то розкажіть про них докладніше.
— OKNA.uaОлександр Романєєв:
Безумовно так, процес йде, ми регулярно реалізуємо нові розробки, але до моменту виведення на ринок вони тримаються в секреті. У цьому році інновації будуть впроваджені як у виробництві, так і в продажах. Ми багато в чому, у тому числі і інноваціями, задаємо стандарти в галузі — так було попередні 20 років, так буде і надалі.
Що б ви хотіли побажати учасникам віконного ринку, партнерам, клієнтам?
— OKNA.uaОлександр Романєєв:
Надійних відносин і задоволення від спілкування і роботи!