Fensterbau Frontale: Відкрита сцена для успішної концепції майбутнього
аluplast

Fensterbau Frontale: Відкрита сцена для успішної концепції майбутнього

fensterbau/frontale 2016
Одна з головних тем обговорення виставки Fensterbau Frontale - презентація стенду від виробника профільних систем aluplast (м. Карлсруе, Німеччина).

Компанія аluplast поставила в центр уваги висококласні вікна і одночасно показала нові шляхи розвитку, які є її основним завданням. Дана концепція повністю виправдалася – це підтверджується великою кількістю відвідувачів стенду і приголомшливими відгуками досвідчених знавців віконної галузі. Інновації, такі як система Multifalz, energeto 5000 view і концепції досліджень нових покриттів для рам, пробуджували інтерес відвідувачів.

Інновації, представлені на виставці Fensterbau Frontale, доводять високий стандарт віконних технологій. "Вікна - це істотно більше, ніж сума їх технічних властивостей", - говорить начальник відділу маркетингу Петер Котцур. "Вікна - це якість життя. Вони забезпечують подачу світла в приміщення і відкривають вид назовні. І саме ці властивості вікна ми показуємо на нашому стенді". Величезні живі пейзажі з видом на море і гори дають відвідувачу можливість відчути приємний момент спокою в метушні виставки. Наскільки добре це діяло в загальній концепції, можна було дізнатися з великої кількості відвідувачів і радісних облич співробітників на стенді. Як частина новаторської компанії, всі вони були горді показати себе блискучим виступом на цьому заході і своїм хорошим настроєм вони зваблювали відвідувачів на стенд.

Екскурсійний курс стенду aluplast зацікавив виробників вікон. Стенд під девізом "Вікно в майбутнє" вмістив у себе загальну концепцію для переробників від виробника з м. Карлсруе.
У центрі уваги стенду були інноваційні продукти, технології та процеси, які в контексті тенденцій розвитку на основі новаторського управління aluplast визначили майбутнє для галузі. Під час виставки співробітники aluplast взяли інтерв'ю у відвідувачів щодо їх погляді на майбутнє таких тенденцій. "Результати опитування зараз аналізуються та узагальнюються у відповідному аналізі кон'юнктури ринку, які потім будуть опубліковані для наших клієнтів", - сказав Юрген Хубер, начальник відділу продажів.

Вікно все більше стає елементом дизайну. В минулому році була запроваджена нова система профілів energeto 5000 view з прихованою стулкою, яка була представлена на стенді aluplast, як балконні двері з майже повністю прихованою рамою з філігранним видом першого відчуття майбутнього фасадного дизайну.

У даному контексті компанія aluplast показала дослідження про матеріали і поверхні, які виглядають реалістично.
У противагу до майже невидимої рами балконної двері, рама виставкового стенду візуально виділена за допомогою інноваційних матеріалів. Нове покриття алюмінієвих накладок забезпечує дуже цікавий антрацитовий кам'яний вигляд. Цей декор званий «Stoneview» викликав великий інтерес відвідувачів. Крім того внутрішня сторона експоната була ламінована інноваційним декором фольги, яка дозволила рамі з ПВХ виглядати як дерев'яні вікна.

Але aluplast не був би aluplast, якщо в центрі уваги були б тільки новинки дизайну. Виробники вікон, які працюють із продуктами aluplast, цінують те, що системи aluplast виготовляються з високих технологій, забезпечуючи ринок різноманіттям продуктів без компромісу якості. Ефективне різноманіття продуктів дозволяє переробникам компанії задовольняти найрізноманітніші потреби ринку. Підйомно-розсувні двері 85 мм особливо універсальні: у залежності від необхідних властивостей теплоізоляції, двері можна виготовляти в трьох різних варіантах конструкції з невеликими модифікаціями. На виставці були представлені двері з новим безбар'єрним порогом і особливо тонкою рамою в глухому склінні. Саме це ефективне різноманіття продуктів особливо добре виражається в системі Multifalz. Завдяки випробуваною роками функції центрування нова геометрія фальца дозволяє використовувати два методи склеювання, використовуючи один профіль: традиційний, із склінням блоків зі сталевим підсилювачем або з технологією склеювання. Інновації системи Multifalz особливо затребувані, оскільки зростають вимоги до безпеки, габарити віконних елементів і вагу склопакетів збільшуються, що в сукупності призвело до збільшення попиту на технологію склеювання.

"Позитивні відгуки показують нам, що ми на правильному шляху до розробки інновацій," говорить Ін. Герхард Шухманн, начальник відділу системної техніки компанії aluplast. На виставковому стенді було представлено декілька варіантів системи Multifalz: зі склінням блоків і без сталевої рами з системою powerdur energeto.

Переваги системи powerdur в області теплоізоляції продемонстрував ще один експонат: у льодовий блок 100 дм3 помістили сталевий прут і прут з матеріалу powerdur. Граничний холод сталевого прута був у явному контрасті до помірної температури прута з матеріалу powerdur - відмінний чутливий доказ перевершенної теплоізоляції.

Комунікації з кінцевими споживачами - це ще один важливий напрямок, який розвиває компанія aluplast. Не секрет, що саме в цій галузі є попит, з яким потрібно працювати. У багатьох забудовників склався стереотип, що вікна не можуть підкреслювати і прикрашати фасад, а тільки виконують функцію освітлення приміщення, тому вони виявляють слабкий інтерес до купівлі вікон. Настав час боротися зі стереотипами і переконати покупця в тому, що вікна є важливим елементом дизайну фасаду і покращують комфорт та зручність будинку. За допомогою 3D-очок, відвідувачі змогли випробувати, як розмір вікна впливає на атмосферу кімнати. Вони досліджували віртуальну вітальню з різним освітленням, яке досягалося завдяки різному розміру вікон. Переробники вікон були в захваті від цього інструменту продажів і, відповідно, ця частина стенду приваблювала феноменальну кількість відвідувачів.

Підібрати різні кольори і конструкції вікна учасники виставки змогли за допомогою конфігуратора aluplast. Завдяки цьому інструменту можна створити свій індивідуальний дизайн, підібрати колірні рішення і декор для покрівлі, фасаду, вікон. Конфігуратор кольорів дає чітке уявлення, як буде виглядати фасад їх мрії, що стимулює клієнта до купівлі. У цьому році на виставці Fensterbau Frontale компанія аluplast вперше продемонструвала ці інструменти широкій публіці.

Компанія аluplast здійснює підтримку не тільки маркетингу, але й у продажу: The аluplast Sales-Cockpit також була представлена на виставці. Спеціальний модуль CRM був розроблений під компанію аluplast у співпраці з провідними компаніями в області консалтингу та стратегій продажів. Переробники можуть використовувати цей інструмент для аналізу даних про продажі і виявлення великих і потенційних клієнтів для більш ефективного аналізу продажів. Для підвищення рівня продажів проводиться цільове та індивідуальне навчання своїх клієнтів.

"Наша всебічна концепція на майбутнє дуже високо цінується нашими переробниками і новими потенційними клієнтами. Multifalz, підйомно-розсувні двері HST 85 мм і energeto 5000 view і наш новий підхід в маркетингу і продажах більше ніж просто переконали їх. До того ж, приємна атмосфера на нашому стенді дала можливість клієнтам комфортно себе почувати з нами", сказав Генеральний директор компанії aluplast, Патрік Зайтц.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 44 330 XX XX +380 44 330 0265
Ідентифікатор: 16896
Нова компактна ручка HOPPE