Каліфорнійська компанія Kinestral Technologies у співпраці AGC Group зібрала 65 млн $ для запуску стартапу — виробництва інтерактивного скла з автоматичною зміною прозорості. Поява нового
31 січня 2017 року Kinestral Technologies, Inc. оголосила про залучення 65 млн $ власного капіталу у серії C інвестицій, який буде спрямовано на запуск одного з провідних рішень в управлінні рівнем природного освітлення та енергоефективності — скла Halio™, яке затемнюється автоматично з мінімальними витратами енергії. Нове інтерактивне скло виглядає так само, як і звичайне, але може рівномірно затемнюватися протягом трьох хвилин, захищаючи приміщення від яскравого світла і сонячного тепла. Компанія AGC виступила стратегічним партнером у підтримці стартапу.
Читайте також: У Німеччині розроблено теплий трикамерний віконний профіль для пасивних будинків
За словами
Наприкінці 2017 року віконне скло нового покоління з’явиться у Північній Америці, на світовому ринку його поява запланована на 2018 рік.
Читайте також: Розроблено покриття, яке перетворює скляні фасади на джерело енергії
Компанії AGC та Kinestral планують продовжувати співпрацю і спільно просувати та реалізовувати нове віконне скло.
Компанія AGC Group — провідний світовий постачальник рішень у сфері скляної промисловості. Штат компанії налічує близько 50 тис. людей по всьому світу, річний обсяг продажів становить 10,5 млрд євро, компанія працює у 30 країнах світу.
Компанія Kinestral Technologies, Inc. (Каліфорнія, США) займається розробкою