Як за 1 хвилину пояснити покупцеві, яке перед ним вікно?
Андрій Лесьо, керівник OKNA.ua, у своєму виступі на заході «ДІАЛОГ З ЛІДЕРАМИ віконного ринку» розповість про те, як вирішити проблему прихованої складності продукту, а також про інструменти, за допомогою яких можна продавати більш дорогі, якісні та енергоефективні вікна.
Андрій Лесьо: «На віконному ринку існує проблема комунікації. Є частина споживачів, які із задоволенням розберуться у важливих нюансах вікон, але таких мало.
Для більшості покупців вікон існує проблема прихованої складності продукту, якої супроводжує проблема обмеженого часу і загальної інформаційної перевантаженості.
Ідеальне рішення — максимально скоротити час на вивчення продукту і надати споживачеві необхідну і вичерпну інформацію у зручному форматі. І бажано, щоб інформація була достовірною в очах споживача. Про те, як цього досягти, поговоримо на “ДІАЛОЗІ З ЛІДЕРАМИ”».
Детально про «ДІАЛОГ З ЛІДЕРАМИ» і спікерів — за посиланням.
Коли: 31.03.2017 (п'ятниця) 11:00-15:00
Де: на виставці InterBuildExpo, КИЇВ, вул. Салютна 2Б, конференц-зал 3
Організатор: компанія OKNA.ua, за підтримки ТОВ «Київський міжнародний контрактовий ярмарок».

Фото: OKNA.ua
ДІАЛОГ З ЛІДЕРАМИ — знайомимося зі спікерами. Андрій Лесьо, OKNA.ua
Ідентифікатор: 18069

23 квіт. 2025 р.

22 квіт. 2025 р.

17 квіт. 2025 р.

16 квіт. 2025 р.

14 квіт. 2025 р.

11 квіт. 2025 р.

30 квіт. 2025 р.

Сьогодні 12:39