Світовий виробник профілів для вікон й дверей profine Group оновив бренд Kommerling у рік 125-річчя компанії. Змінилися логотип і слоган.
«Сьогодні для завтра» тепер зображено на всіх матеріалах бренду. Діяти сьогодні та приймати правильні рішення для завтра — це філософія Kommerling, яка направлена на відповідальність та сталий розвиток. У компанії заявляють, що вони розуміють сталість як цілісне завдання та думають не лише про екологію, а й про соціальні та економічні вимоги.
«Жити відповідально — означає захищати майбутнє. Наша мета – стійкий цикл для високоякісних пластикових виробів. Сьогодні ми розробляємо правильні рішення для світу та майбутніх поколінь», — д-р Петер Мрозік (Peter Mrosik), власник та генеральний директор profine.
Новий логотип демонструє природні стихії: сонце та воду. Теплі кольори символізують життя й майбутнє та мають викликати позитивні емоції.
Фото: profine Group
Новий логотип на фасаді profine Group у Пірмазенсі, Німеччина
Kommerling оновив логотип для нового позиціювання на ринку
11 груд. 2024 р.
10 груд. 2024 р.
9 груд. 2024 р.
6 груд. 2024 р.
5 груд. 2024 р.
4 груд. 2024 р.
3 груд. 2024 р.
2 груд. 2024 р.
20 груд. 2024 р.
19 груд. 2024 р.
18 груд. 2024 р.
17 груд. 2024 р.
20 груд. 2024 р.
15 груд. 2024 р.
14 груд. 2024 р.
13 груд. 2024 р.