Спеціалізована виставка «ПРИМУС:Вікна.Двері.Профілі 2009», яка проходила в січні цього року в «КиївЕкспоплаза», стала для відомого українського виробника ПВХ-профілів, компанії «МІРОПЛАСТ» та її бренду WDS вдалою нагодою продемонструвати вже існуючим та потенційним партнерам добре знані на ринку продукти, нові розробки, а також розповісти гостям стенду про плани компанії на майбутнє.
Просторий стенд WDS став комфортним місцем зустрічі для колег та партнерів компанії. Він з далеку привертав увагу відвідувачів виставки завдяки двоповерховій конструкції, його вражаючим розмірам та вдалому розташуванню у виставковому залі. А зручна організація внутрішнього простору на стенді сприяла яскравій презентації численних розробок компанії та плідному спілкуванню гостей. Численні відвідувачі стенду WDS мали змогу вільно подорожувати стендом, вивчаючи зразки продукції WDS, та в дружній атмосфері, за кавою і з позитивним настроєм обмінюватись думками та ідеями з представниками компанії.
Незважаючи на складну ситуацію і загальний економічний спад в країні, компанія WDS з гордістю розказала про свої досягнення у 2008 році, продемонструвавши таким чином свою безсумнівно активну позицію щодо майбутнього розвитку. Протягом виставкових днів компанія «МІРОПЛАСТ» з радістю і захопленням презентувала відвідувачам своє нове досягнення – п’ятикамерну систему WDS 505. Технічні характеристики цієї новинки дозволяють створити в приміщенні комфортний клімат, а також відчутно заощадити витрати на опалення. Елегантний вигляд вікнам із системи WDS 505 надають округлі лінії профільної системи, білосніжний колір, гладка та блискуча поверхня профілю.
Високоякісні 3-камерні та 4-камерні профільні системи WDS, представлені на виставці, вже добре відомі виробникам вікон та українським споживачам завдяки високому рівню якості у поєднанні з виваженою цінової політикою, відмінним показникам тепло- та звукоізоляції, різними варіантами ламінації і елегантним дизайном.
Також компанія «МІРОПЛАСТ» на виставці представила двері з новою ламінацєю вишуканого сріблястого кольору та слайдинговою системою, яка відображає можливості фурнітури Siegenia Aubi від партнерської компанії «АКСОР ГРУП».
Успішна робота на виставці – це довгостроковий результат, тому компанія МІРОПЛАСТ максимально ефективно підійшла до організації своєї діяльності протягом виставкових днів. В результаті, кожен з численних гостей знайшов на стенді те, що шукав – відповіді на запитання і нові враження, дружні емоції та унікальну можливість пишатись брендом «made in Ukraine». А компанія «МІРОПЛАСТ» зробила наступний впевнений крок в спільне зі своїми партнерами майбутнє.
Час будувати майбутнє
Мнение редакции может отличаться от мнения автора.
Идентификатор: 3982

17 мая 2021 г.

25 мая 2020 г.

25 февр. 2025 г.