У продовженні комплексного навчання партнерів тм «Epsilon» 28, 29 і 30 квітня 2015 в Навчальному центрі компанії «Акорд-С» «Віконний консалтинг» провів тренінги для менеджерів з продажу.
Цього разу основну увагу на тренінгах було приділено телефонному продажу та психотипам покупців.
Якщо раніше основною метою менеджера, при вхідному дзвінку потенційного замовника, було запрошення клієнта в салон, і це пов'язано, і з невисокою кваліфікацією самого менеджера, і мінімальною кількістю інформації у клієнта про металопластикові вікна, то зараз основна мета менеджера - «продати» замір, тобто менеджер, використовуючи свої навички в етапах продажів і певну інформованість замовника, за 5-10 хвилин телефонного діалогу може переконати замовника замовити замір саме у своїй компанії. Саме для успішних телефонних продажів і були дані необхідні рекомендації та шаблони розмови з клієнтом.
Друга частина тренінгу була повністю присвячена психотипам клієнта. Ні для кого не секрет, що продажі - це насамперед психологія. А якщо продавець зможе розібратися, до якого психотипу відноситься потенційний клієнт, то йому буде набагато легше підібрати «ключик» до замовника. За три дні на тренінгах пройшли навчання 61 менеджер дилерських салонів. Для більшості учасників ці теми були абсолютно новими і сприймалися з великим інтересом. Ті ж учасники, хто вже мав певне уявлення про психологію продажів, отримали додаткові знання і «рецепти» для роботи з клієнтом. Тренінги провів керівник проекту «Віконний консалтинг», бізнес-тренер Кесслер О.І.
Кесслер О.І.
Тренінги для менеджерів з продажу партнерів "Акорд-С"
11 лист. 2019 р.
21 трав. 2017 р.
3 трав. 2017 р.
2 квіт. 2017 р.
5 лют. 2017 р.
23 трав. 2024 р.
4 трав. 2024 р.
26 лист. 2023 р.
11 лип. 2023 р.
26 трав. 2023 р.
20 квіт. 2023 р.
22 лист. 2024 р.
21 лист. 2024 р.
20 лист. 2024 р.
20 лист. 2024 р.