Пройшов цикл тренінгів для співробітників франчайзингових та партнерських салонів компанії «Екран-Вікносвіт»
Kessler

Пройшов цикл тренінгів для співробітників франчайзингових та партнерських салонів компанії «Екран-Вікносвіт»

18 і 19 червня 2016 р. в конференц-залі готелю «Золото Карпат» (м. Стрий) компанією «Віконний Консалтинг» було проведено цикл тренінгів для співробітників франчайзингових салонів компанії «Екран-Вікносвіт».
В перший день навчання за темою «Ефективні продажі світлопрозорих конструкцій» пройшли менеджери з продажу. Були розглянуті наступні теми:
1. Етапи продажів стосовно до вікон
2. Інструменти, які допомагають в продажах.
3. Як продавати дорожче і якісніше.
4. Боротьба з запереченнями.
5. Командна робота на результат: Менеджер-Замірник-Монтажник
6. Як продати клієнтові більш функціональне вікно.
7. Робота в групах. Конкурентні переваги компанії-постачальника, або чому ми працюємо саме з цією компанією-виробником вікон.
8. Воронка продажів, де ми втрачаємо потенційних клієнтів.
У другий день був проведений тренінг для майстрів по монтажу та замірами на тему «Монтаж, функціональність залежить від вас», на якому розглядалися наступні питання:
1. Замір -як основа правильного монтажу
2. Інструменти для монтажу
3. Демонтаж конструкції. Порядок проведення, нюанси.
4. Монтаж конструкції у відповідності з ДСТУ
5. Установка з застосуванням парогидроизоляционных стрічок
6. Правила поведінки на об'єкті
7. Командна робота: Менеджер-Замірник-Монтажник.
8. Роль монтажника в іміджі компанії.
За відгуками учасників тренінгів, зараз досить важко «достукатися» до кінцевого споживача, рекомендуючи йому якісні віконні конструкції і правильний монтаж. Каменем спотикання стають такі складові як ціна, низька інформованість про металопластикових конструкціях та недобросовісна конкуренція окремих компаній, які пропонують вироби, які не відповідають вимогам ДСТУ та ДБН, в той же час переконуючи покупця в тому, що вікна скрізь однакові і навіщо платити дорожче. Тренінги дають можливість навчитися правильно працювати з замовником, розкривати переваги якісних СПК, давати професійні консультації і, у кінцевому підсумку, допомогти покупцю зупинити свій вибір саме на тій віконної конструкції, яка максимально задовольняє його запити. Ну і звичайно ж подальша довгострокова експлуатація вікна можлива тільки при правильному монтажі.
У тренінгах взяли участь 42 співробітника франчайзингових салонів.
Тренінги проводив бізнес-тренер Кесслер О. І.
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Показати телефон+380 97 070 5979
Ідентифікатор: 17058