За яким принципом українці обирають вікна? – Насамперед, шукають досвідченого виробника, який з якісних комплектуючих виготовить надійне, довговічне вікно.
На якості, досвіді та надійності REHAU вже 58 років поспіль будує свою роботу у виготовленні віконних профілів. Дбаючи про потреби наших клієнтів, ми створюємо віконні системи, які стоять на сторожі родинного тепла і затишку. А задоволені клієнти віддячують нам за те своєю прихильністю та визнанням.
Так і цьогоріч, завдяки українським споживачам та експертам будівельної галузі марку REHAU знову визнано лідером серед виробників профільних систем року у Міжнародному рейтинговому фестивалі-конкурсі «Вибір Року 2016».
Ця перемога має для нас особливе значення з двох причин. По-перше, дослідження проводить міжнародна дослідницька компанія Nielsen TNS Ukraine за аудиторської підтримки Deloitte Ukraine незалежно від того, чи зголошуємось ми брати в ньому участь, чи ні. Дослідження повноцінне, комплексне і дозволяє оцінити як нашу загальну позицію на ринку, так і у порівнянні з нашими поважними конкурентами. Також конкурс має цікавий нюанс: в разі, коли переможець відмовляється від ліцензії, то другий номер не стає автоматично першим. Тож, гадаємо, такому дослідженню варто довіряти.
По-друге, умови конкуренції на ринку стають дедалі складнішими, а наш головний суддя – український споживач – більш вибагливим і обізнаним замовником. Краще, ніж продукт, який працює роками без жодних проблем, його не переконає ніяке креативне гасло чи реклама. Тож віримо, що цьогорічні 24,1% голосів споживачів нам подарували саме теплі та надійні вікна з профілів REHAU. Крім того, незалежно від віку, соціального статусу і регіону проживання, 55% населення показало, що знає марку REHAU, а половина з них користується і вважає REHAU кращим товаром.
Високу професійну оцінку якості нашого продукту в цьому році висловила і Експертна рада конкурсу, а це 207 представників державних, громадських та комерційних установ, які є обізнаними фахівцями щодо якісних характеристик товарів та послуг, зокрема, представники Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, МОЗ України, Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств та ін. 42% опитаних експертів підтвердили статус REHAU як кращого віконного бренду року.
А це означає, що ми залишаємось вірними меті, з якою прийшли на український ринок ще в 1997 році – пропонувати продукти найвищої якості для задоволення потреб найвибагливішого замовника.
Подяку за перемогу ми хочемо висловити і нашим Партнерам – тим віконним компаніям, які, поділяючи цінності бренду, дотримуючись високих стандартів якості у виробництві вікон, вже 20 років зміцнюють знання і повагу до продуктів з позначкою REHAU в Україні!
Дякуємо за довіру!
REHAU знову визнано «Вибором року»
3 трав. 2024 р.
12 лют. 2024 р.
12 груд. 2023 р.
10 лист. 2023 р.
30 січ. 2023 р.
21 груд. 2022 р.
11 лист. 2022 р.
12 вер. 2022 р.
11 лип. 2022 р.
20 груд. 2024 р.
20 груд. 2024 р.
19 груд. 2024 р.
18 груд. 2024 р.
17 груд. 2024 р.
15 груд. 2024 р.
14 груд. 2024 р.
13 груд. 2024 р.