На великих платформах, коли аудиторія досягає мільйонів у країні з 44-х мільйонним населенням (за даними Світового Банку), ріст на кілька відсотків — це вже досягнення, а зростання на 19,1% — значний стрибок. Чим ближче охоплення до 100% покупців у сегменті ринку, тим важче отримати кожен новий відсоток. Також на відвідуваність впливає сам віконний ринок: зрозуміло, що не всі одночасно і кожен день хочуть купувати вікна.
Збільшення аудиторії на 19% допомогло рекламодавцям провести ефективніші рекламні кампанії та залучити більше замовників, ніж очікувалося. Проведена робота зробила платформу «видимою» для ще більшої кількості покупців.
Будівельний сезон почався з кризи
Весна – традиційний початок будівельного сезону. Але в 2020 році через COVID 19 в березні був запроваджений перший карантин. Наприкінці березня інтерес до вікон та будівельної продукції загалом впав на 40%. Але цей період був коротким. Два-три тижні. Потім ситуація почала покращуватись. Постійне перебування вдома змушує задуматися про якість житла або дачі. Українцям вистачило трьох тижнів, щоби поліпшення житла стало одним із трендів.
На що звернула увагу команда OKNA.ua
Спеціалісти OKNA.ua доклали великих зусиль для внутрішньої технічної оптимізації. Оновлено «залізо»: обладнання та програмне забезпечення основних серверів. Один з елементів підготовки для подальшого зростання. Інвестиції в обладнання та розробку програмного забезпечення вдалось провести на рік раніше запланованих.
Запроваджено оптимізацію платежів. Це скоротило частину робіт з обслуговування, що звільнило внутрішні ресурси та зекономило час однієї з груп клієнтів. Для багатьох рекламодавців просто і зручно платити карткою на сайті.
Робота для збільшення аудиторії включала внутрішню та зовнішню оптимізацію, поліпшення взаємодії користувачів із платформою, інвестування в контент, оновлення даних компаній та впровадження нових технологій. Робота не зупиняється і продовжується постійно.
Також посприяла оптимізація процесів, які безпосередньо не впливають на зростання аудиторії. З деякими партнерами налагоджено електронний документообіг. Скоротили частину непродуктивної роботи. Резерви спрямовані на нові проєкти.
У цьому випадку спостерігався невеликий позитивний вплив пандемії. Ми намагалися запровадити безпаперову первинну документацію та віддалену роботу за багато років до COVID 19. Але партнери, співробітники і навіть сім’ї співробітників не були готові до таких змін. З обмеженнями деякі нововведення навіть легше впровадити, ніж у менш буремні періоди.
Подальше зростання — цікаве завдання для команди OKNA.ua
Збільшення кількості активних гравців ринку в діджитал призвело до посилення конкуренції за увагу споживачів. Це не завадило зростанню OKNA.ua.
Аудиторія OKNA.ua залежить від обсягу ринку, а точніше в основному від кількості покупців віконної продукції та супутніх товарів та послуг. Підтримка подальшого зростання OKNA.ua — справжній виклик та цікаве завдання для команди. Триває робота над новими проєктами, розпочатими в 2020 та 2021 роках.
Сподіваємося, що нові впровадження дадуть подальший поштовх для розвитку партнерів OKNA.ua та будівельного ринку. Компанії зможуть продати більше якісної продукції, а покупці вікон швидко отримати бажане.