ASSA ABLOY підтвердила успішність інвестування в інновації: результати 3-го кварталу 2024 року
Фото: ASSA ABLOY
Зліва направо: Президент і генеральний директор ASSA ABLOY Ніко Дельво (Nico Delvaux), виконавчий віцепрезидент і фінансовий директор Ерік Пієдер (Erik Pieder) та керівник відділу зв’язків з інвесторами Бйорн Тібелл (Björn Tibell).

ASSA ABLOY підтвердила успішність інвестування в інновації: результати 3-го кварталу 2024 року

Міжнародна компанія ASSA ABLOY, яка пропонує продукти та послуги, пов’язані із замками, дверима, воротами та автоматизацією входів, оголосила результати третього кварталу 2024 року.

Загальний обсяг продажів зріс на 1% і склав 37,418 млн шведських крон (SEK). Це відповідає приблизно 3,37 млрд доларів США. Хоча органічне зростання продажів було незначним (+0%), позитивний внесок зробили придбані та продані активи (+4%), тоді як валютні коливання негативно вплинули на продажі (-3%).

Показники продажів в регіонах та сегментах різнилися:
  • Америка: продовжує демонструвати сильне зростання, зокрема в сегменті нежитлової нерухомості. Загальне зростання продажів у регіоні склало 4%, а операційна маржа досягла 19.2%.
  • Європа, Близький Схід та Африка (EMEIA): стабільне зростання в Центральній та Північній Європі компенсувало падіння продажів у країнах Близького Сходу та Африки. Органічне зростання склало 1%.
  • Азійсько-Тихоокеанський регіон: ASSA ABLOY зафіксувала спад продажів на -6%, головним чином через значне падіння на ринку Китаю та Південно-Східної Азії.
  • Глобальні технології: компанія відзначила сильне зростання у сегментах ідентифікаційних технологій та рішень для доступу. Органічний приріст у цьому сегменті склав 2%.
  • Системи входу: показали змішану динаміку, зі зростанням у сегментах пішохідних і периметрових рішень, але зниженням у житлових та промислових.

ASSA ABLOY продовжує активно розширюватися через придбання. У 3-му кварталі завершено 7 нових придбань. Серед ключових компаній — SKIDATA та Level Lock, які дозволяють ASSA ABLOY зміцнити свої позиції у технологіях доступу та цифрових рішень.
Також було анонсовано продаж бізнесу Citizen ID, який планується завершити у 2025 році.

Загалом, компанія продовжить інвестувати в інновації та нові придбання, що сприятиме подальшому зростанню. Однак, негативні економічні тенденції в Китаї та слабкість ринку нерухомості залишаються основними викликами для деяких підрозділів.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Ідентифікатор: 23401