"Мобільний офіс" - ще один елемент в маркетингової стратегії виведення на ринок нового продукту
Об'єкт компанії Віконний консалтинг
У маркетингову стратегію виведення на ринок тм «Protek» компанія «ВікноПлюс» додає таку «точку контакту» з клієнтом як «Мобільний офіс».
Це не тільки зовнішня реклама на зовнішній площині автомобіля, а й повноцінний виставковий зал на колесах. Не завжди наш потенційний клієнт, через свою зайнятість, має можливість під'їхати до нас в офіс, щоб побачити на власні очі наші можливості з виготовлення високоякісних вікон та дверей з ПВХ. Виходячи з цього і керуючись одним з наших основних принципів роботи: «Бути ближче до клієнта», спільно з «Віконним консалтингом», була розроблена і втілена в життя
Детальніше: https://news.okna.ua/20141013/mobilnyj-ofis-byt-blizhe-k-klientu
Реалізація об'єкта — 2015 рік
Додано: 04.01.2015
Ідентифікатор: 14787