Офісні перегородки

Немає в наявності
Продавець: ВДК-центр
Офісні перегородки
Офісна перегородка – це допоміжний предмет меблів, який дозволяє ефективно организувати робочий простір шляхом його розмежування. Часто так стається, що площу певного приміщення необхідно розділити на окремі кабінети чи кімнати. Для цього дуже зручним засобом є офісні перегородки.
Технічні характеристики
Артикул41895
Оновлення: 25.11.2016
Додано: 02.12.2014
Ідентифікатор: 41895

Замовте вікна просто за три кроки

Перший крок — заявка на замір вікон

1
Замовлення дзвінка
Замовте дзвінок фахівця і домовтеся про замір для точного розрахунку.
2
Укладання договору
Договір з гарантіями і зазначенням сум і підтвердженням факту оплати
3
Доставка і монтаж
від 1 дня в залежності від обсягу замовлення