Ознаки новинних повідомлень і вимоги до них

Розділ «Новини» призначений для повідомлень, які повідомляють про нове.
Не приймаються до публікації: анотації, огляди (виняток - огляд нової продукції), рецензії, поради, інтерв'ю, історії. Для цього є розділ «Статті».

У відвідувачів формуються чіткі очікування від розділу, тому повідомлення перевіряється на відповідність тематиці видання та формату новини або акції перед публікацією.

Якщо повідомлення подано не у форматі новини або акції, модератори, у разі можливості, корегують його, щоби заощадити час і зусилля автора (компанії).
Якщо не вистачає інформації для коригування, текст відправляється компанії для внесення змін.

У таблиці наведені приклади для швидкої оцінки форми повідомлення:


Публікується в розділі «Новини»Публікується в розділі «Акції»Не публікується в розділі «Новини» (замітка)
Минула подія в компанії
Запуск виробництва
Досягнення рівня продажів
Поява нової продукції
Запуск нової послуги
Кадрові зміни
Анонс події
Знижки, які діють обмежений час
Спеціальна пропозиція, яке діє обмежений час
Розпродаж обмежений за часом
Знижки на постійній основі
Спецпропозиція на постійній основі
Нагадування про дію акції / спецпропозиції / конкурсу
Інформація про компанію
Історія компанії
Оголошення

Одну й ту ж інформацію можна подати в різних формах. Наприклад:

Новина: Стартували продажі вікон із нового профілю.
Замітка: Продаємо пластикові вікна з профілю.
Акція: З 15 до 20 число діє знижка 5% на пластикові вікна з нового профілю.
Замітка: Продаємо пластикові вікна за вигідними цінами.

Новина. Підказки для написання

Читачі легше сприймають інформацію як новинну, якщо в тексті присутні слова, які вказують на новизну: новинка, тепер, інноваційний, уперше, відбудеться і т. ін.

Заголовок. Рекомендують створювати заголовки до 10 слів. Назва новини повинна говорити про що буде новина.

Текст. Перше речення важливе й має містити суть новини без абстрактного початку й подробиць. Воно відповідає на питання: «Про що новина?».

Далі в тілі новини все розписується більш детально.

У сфері продажів найбільш ефективно — презентувати нові товари або послуги. Основне завдання такої новини — повідомити щось нове: переваги, технології, дизайн тощо.

Якщо готується інформація про минулу або майбутню подію, то написати текст допоможе відповідь на три основні питання: Що? Де? і Коли? відбулося.

Приклади подій: нове надходження, виставка, свято, ювілей, нагорода, перемога переїзд...

Постійним інтересом користуються дослідження, опитування, прогнози. Однак, аналітика не може бути приблизною або недостовірною. Якщо немає впевненості в цифрах, краще таку інформацію не публікувати.

Зверніть увагу, що написання ВЕЛИКИМИ літерами та надмірне використання розділових знаків (наприклад, !!!!!), не тільки не виділяють новину, а викликають роздратування у відвідувачів. Також, Google не вітає таке виділення.

Акції мають містити:

  • + Період дії пропозиції. Це один з обов'язкових атрибутів.
    На законодавчому рівні вказано, що не може бути безстрокових акцій. Коли повідомляють, що діє акція на постійній основі, то це спецпропозиція.
  • + Предмет акції: яка продукція є акційною.
  • + Умови проведення: які дії необхідно зробити, щоб отримати товар на ексклюзивних умовах.
  • + Хто може взяти участь: нові чи старі клієнти, дилери або покупці, чи є вікові обмеження.
  • + Географію проведення: умови акції поширюються на місто, область або країну.

Якщо в рамках акції пропонуються не знижки, а подарунки, краще описати, які переваги це дає покупцеві. Це додасть цінності подарунку і викличе бажання його отримати.

Для нових клієнтів, які не знайомі з продукцією або володіють лише частковою інформацією, слід додати короткий опис і ключові переваги.

Оголошення як частина замітки

Найчастіше, замітку найпростіше переробити в оголошення й опублікувати на дошці оголошень.

Можна 1-3 простими фразами передати суть.
Описати якість товару або послуги.
Зазначити умови продажу, доставлення, гарантії та сервісу.

Вимоги до формату повідомлень



НовинаАкціяОголошення
Заголовок, кількість символів20060
Текст, кількість символів10 0002 500
ТекстПисати простою мовою. Якщо для кінцевих користувачів — без спеціалізованої термінології.
Фотоjpg, jpeg, gif, png
Максимальний розмір 5 Мб
jpg, gif або png
Максимальний розмір понад 20 Мб
ФотоПовинно відображати сказане в повідомленні.
Без водних знаків, контактних даних
ПублікаціяПублікується або новина, або акція (два одночасно неможливо)
Для пакета ПРОФ: можливість публікувати раз на 7 днів
Оптимальний: раз на 5 днів
Преміум: раз на 3 дні
5 оголошень на день, 25 оголошень на тиждень
ПублікаціяПеред публікацією проходить перевірку модератором.
Можливість редагуванняТекст можна відредагувати протягом 3-х днів від дати публікації.Не редагуються. Якщо оголошення актуальне, можна підняти* через 3 дні після публікації / підняття
* Оголошення краще піднімати, а не публікувати заново, оскільки воно не вимагає перевірки модератором і відразу оновиться в розділі. Також, пошукова система Google не сприйме його як дублікат і не знизить у результатах пошуку.

Дублюючі повідомлення видаляються.

Алюмінієві профілі Profilco