Ознаки новинних повідомлень і вимоги до них
Розділ «Новини» призначений для повідомлень, які повідомляють про нове.
Не приймаються до публікації: анотації, огляди (виняток - огляд нової продукції), рецензії, поради, інтерв'ю, історії. Для цього є розділ «Статті».
У відвідувачів формуються чіткі очікування від розділу, тому повідомлення перевіряється на відповідність тематиці видання та формату новини або акції перед публікацією.
Якщо повідомлення подано не у форматі новини або акції, модератори, у разі можливості, корегують його, щоби заощадити час і зусилля автора (компанії).
Якщо не вистачає інформації для коригування, текст відправляється компанії для внесення змін.
У таблиці наведені приклади для швидкої оцінки форми повідомлення:
Публікується в розділі «Новини» | Публікується в розділі «Акції» | Не публікується в розділі «Новини» (замітка) |
Минула подія в компанії Запуск виробництва Досягнення рівня продажів Поява нової продукції Запуск нової послуги Кадрові зміни Анонс події | Знижки, які діють обмежений час Спеціальна пропозиція, яке діє обмежений час Розпродаж обмежений за часом | Знижки на постійній основі Спецпропозиція на постійній основі Нагадування про дію акції / спецпропозиції / конкурсу Інформація про компанію Історія компанії Оголошення |
Одну й ту ж інформацію можна подати в різних формах. Наприклад:
Новина: Стартували продажі вікон із нового профілю.
Замітка: Продаємо пластикові вікна з профілю.
Акція: З 15 до 20 число діє знижка 5% на пластикові вікна з нового профілю.
Замітка: Продаємо пластикові вікна за вигідними цінами.
Новина. Підказки для написання
Читачі легше сприймають інформацію як новинну, якщо в тексті присутні слова, які вказують на новизну: новинка, тепер, інноваційний, уперше, відбудеться і т. ін.
Заголовок. Рекомендують створювати заголовки до 10 слів. Назва новини повинна говорити про що буде новина.
Текст. Перше речення важливе й має містити суть новини без абстрактного початку й подробиць. Воно відповідає на питання: «Про що новина?».
Далі в тілі новини все розписується більш детально.
У сфері продажів найбільш ефективно — презентувати нові товари або послуги. Основне завдання такої новини — повідомити щось нове: переваги, технології, дизайн тощо.
Якщо готується інформація про минулу або майбутню подію, то написати текст допоможе відповідь на три основні питання: Що? Де? і Коли? відбулося.
Приклади подій: нове надходження, виставка, свято, ювілей, нагорода, перемога переїзд...
Постійним інтересом користуються дослідження, опитування, прогнози. Однак, аналітика не може бути приблизною або недостовірною. Якщо немає впевненості в цифрах, краще таку інформацію не публікувати.
Зверніть увагу, що написання ВЕЛИКИМИ літерами та надмірне використання розділових знаків (наприклад, !!!!!), не тільки не виділяють новину, а викликають роздратування у відвідувачів. Також, Google не вітає таке виділення.
Акції мають містити:
- + Період дії пропозиції. Це один з обов'язкових атрибутів.
На законодавчому рівні вказано, що не може бути безстрокових акцій. Коли повідомляють, що діє акція на постійній основі, то це спецпропозиція. - + Предмет акції: яка продукція є акційною.
- + Умови проведення: які дії необхідно зробити, щоб отримати товар на ексклюзивних умовах.
- + Хто може взяти участь: нові чи старі клієнти, дилери або покупці, чи є вікові обмеження.
- + Географію проведення: умови акції поширюються на місто, область або країну.
Якщо в рамках акції пропонуються не знижки, а подарунки, краще описати, які переваги це дає покупцеві. Це додасть цінності подарунку і викличе бажання його отримати.
Для нових клієнтів, які не знайомі з продукцією або володіють лише частковою інформацією, слід додати короткий опис і ключові переваги.
Оголошення як частина замітки
Найчастіше, замітку найпростіше переробити в оголошення й опублікувати на дошці оголошень.
Можна 1-3 простими фразами передати суть.
Описати якість товару або послуги.
Зазначити умови продажу, доставлення, гарантії та сервісу.
Вимоги до формату повідомлень
Новина | Акція | Оголошення | |
Заголовок, кількість символів | 200 | 60 | |
Текст, кількість символів | 10 000 | 2 500 | |
Текст | Писати простою мовою. Якщо для кінцевих користувачів — без спеціалізованої термінології. | ||
Фото | jpg, jpeg, gif, png Максимальний розмір 5 Мб | jpg, gif або png Максимальний розмір понад 20 Мб | |
Фото | Повинно відображати сказане в повідомленні. Без водних знаків, контактних даних | ||
Публікація | Публікується або новина, або акція (два одночасно неможливо) Для пакета ПРОФ: можливість публікувати раз на 7 днів Оптимальний: раз на 5 днів Преміум: раз на 3 дні | 5 оголошень на день, 25 оголошень на тиждень | |
Публікація | Перед публікацією проходить перевірку модератором. | ||
Можливість редагування | Текст можна відредагувати протягом 3-х днів від дати публікації. | Не редагуються. Якщо оголошення актуальне, можна підняти* через 3 дні після публікації / підняття | |
* Оголошення краще піднімати, а не публікувати заново, оскільки воно не вимагає перевірки модератором і відразу оновиться в розділі. Також, пошукова система Google не сприйме його як дублікат і не знизить у результатах пошуку. |
Дублюючі повідомлення видаляються.