Товщина ПВХ профілю

Об'єкт компанії Лекс

Товщина ПВХ профілю

Дослідження ринку світлопрозорих вікон 2013.
 Від Журналу Віконні тенології
 Рік, що минає 2013 рік є черговим важким роком для віконної галузі, але в зтот раз думки фахівців розділилися, частина з них заявили, що ринок продовжує стагнувати, інші відзначили незначне зростання. Ми думаємо, що праві і ті інші, так як частина компаній, не впоравшись з викликами падаючого ринку, падають разом з ним, але є і незначна частина компаній, які бачать в стагнації можливості для зростання і активно їх використовують. Підсумок спрогнозувати досить просто- слабкі покинуть ринок, а сильні його учасники консолідують свої зусилля і стануть ще більше і сильніше.
 Глобалізація ринку продовжує перетворювати і посилювати схему реалізації віконних конструкцій по системі виробник-дилер-клієнт, де виробники це в основному великі віконні компанії, яких в Україні набереться не більше сотні, дилери це все ті, хто продавав, і ті хто не впорався з виробництвом і перейшов в стадію продажів, а клієнт-клієнт завжди правий!

 Ефектом вибуху бомби на ринку з 1 липня 2013 року змін ДБН В.2.6-31-2006 Теплова ізоляція будівель. В якому відбулося посилення вимог до теплової ізоляції будівель, зокрема до світлопрозорих конструкцій. Було підвищено вимога до коефіцієнту опору теплопередачі (Rqmin, m2 * K / Bt) -0,75 Rqmin, а також скорочено кількість кліматичних зон і проведена ротація областей. З нашої точки зору, дані зміни до ДБН передчасні і не будуть сприйняті учасниками ринку (частково це підтверджено в рамках проведеного нами Круглого столу см. Журнал Віконні технології ю №53 (3) 2013.
 профільні системи
 Основною тенденцією останніх років на ринку профільних систем стало зміцнення своїх позицій Дніпропетровської компанії МІРОПЛАСТ з профільними системами марки WDS. Якщо в Східному регіоні дана марка вже давно займає перші місця і нарощує відрив від конкурентів, то в Західному і Південному регіоні ми перші зафіксували значне зростання популярності даної марки. Так, наприклад ще в 2011 році в Західному регіоні дана марка займала третє місце з 11%, а в Південному регіоні дев'яте місце з 4%. Зараз дана марка ділить перші місця з профілем Rehau, утримуючи частку представленості в роздрібній мережі на рівні 21 (Південний регіон) і 24 (Західний регіон) відсотка. Якщо подивитися на ситуацію в вигляді таблиці це виглядає так: Західний регіон

Rehau 24% Efplast 4%

WDS 24% Vitral 4%

Veka 14% Інші 16%

Wintech 6%

 південний регіон

Rehau 21% Efplast 4%

WDS 21% Decco 4%

Veka 12% KBE 4%

Wintech 10% Інші 16%

Aluplast 8%

  

 Профіль Veka стабільно утримує св

Реалізація об'єкта — 2012 рік
Оновлене: 31.03.2014
Додано: 17.08.2012
Ідентифікатор: 5475

Ще об'єкти

Доп профілю — Лекс
HOPPE Серія Гамбург