Розкажіть, як розвивалася виставка Eurasia Window, Door & Glass протягом 20-ти років?
— OKNA.uaПерша така зміна відбулася в 2007 році. До 2006 року профіль, обладнання, аксесуари, фурнітура були представлені разом. Але ми відчували, що був величезний потенціал для зростання цієї виставки і прийняли рішення розділити зали по індустріях. Плюс був доданий окремий розділ «двері».
Як експоненти відреагували на оновлення структури виставки?
— OKNA.uaЩо стало стимулом для сегментування виставки?
— OKNA.ua Коли в 2011 році були введені в експлуатацію нові виставкові зали, ми виділили скло в окремий напрямок. І тепер проходить паралельно три виставки: вікна, двері й скло.
У 2013 році ми знайшли ще одну точку зростання — алюміній. Під цю тему було відведено окремий зал. Через два роки попит у цій тематиці різко зріс і в 2015 році ми перенесли алюміній в більший зал і назвали його «спеціальним розділом».
Наступне, що ми плануємо виділити в окремий розділ, це сонцезахист.
Як Ви бачите розвиток виставки Eurasia Window?
— OKNA.ua Але мені ні в якому разі не хочеться порушувати сьогоднішню концепцію виставки. Образно кажучи, людина приїжджає до нас з валізою грошей і може вийти звідси виробником вікон. Він може купити профіль, машину для обробки, скло, фурнітуру. При цьому він може стати виробником як алюмінієвого вікна, так і дерев'яного або ПВХ вікна.
В рамках нашої спільної дискусії як з експонентами, так і всередині нашої компанії, я наполягаю на збереженні концепції виставки «3 в 1».
Як розвиваєте базу відвідувачів виставок?
— OKNA.uaОсновна географія відвідувачів — це пострадянські країни, Балкани і країни Близького Сходу. Із Західної Європи гостей значно менше. Зазвичай найбільше з Ірану, багато відвідувачів з України і Росії, а також країн арабської Африки. Це якраз та аудиторія, яку очікують побачити на виставці наші експоненти.
Для кожної групи продукції ми проводимо окрему рекламну кампанію. Наприклад, що стосується профілю, більшість зазначених регіонів наситилися цією продукцією. Щоб задовольнити потреби
Щодо виробників фурнітури, для них головні ринки — Україна і Росія.
Для всіх наших експонентів головною метою є збільшення експорту. Основна частина маркетингового бюджету витрачається на залучення клієнтів
Платформа OKNA.ua дякує пану Фатіху Озмерту за інтерв'ю.
OKNA.ua продовжує стежити за розвитком виставок Eurasia Window, Door & Glass Fairs.
Бажаємо успіхів!