20-а віконна виставка Eurasia Window 2019: історія і плани розвитку

20-а віконна виставка Eurasia Window 2019: історія і плани розвитку

Інтерв'ю із заступником генерального директора ReedTuyap Фатіхом Озмертом
calendar_today
9 квітня 2019
query_builder
visibility
1 154

Eurasia Window, Door & Glass Fairs 2019, одна з ключових подій світового віконного ринку, відбулася на початку березня в Стамбулі, Туреччина, і об’єднала три виставки: 20-ту ювілейну виставку Eurasia Window, 11-ту виставку Eurasia Door і 9-ту виставку Eurasia Glass. 12 виставкових залів, експоненти з 27 країн і рекордна кількість іноземних відвідувачів — 12.376 з 117 країн світу.
Заступник генерального директора компанії-організатора ReedTuyap Фатіх Озмерт розповів OKNA.ua про результати 20-ти річної роботи виставки і подальші плани.

Фатіх Озмерт, заступник генерального директора ReedTuyap
Фатіх Озмерт, заступник генерального директора ReedTuyap Фото: ReedTuyap

Розкажіть, як розвивалася виставка Eurasia Window, Door & Glass протягом 20-ти років?

— OKNA.ua
Фатіх Озмерт:
Перша виставка пройшла в 2000 році. Протягом 20-ти років у нас були критичні періоди, коли виставка зазнавала серйозних змін.

Перша така зміна відбулася в 2007 році. До 2006 року профіль, обладнання, аксесуари, фурнітура були представлені разом. Але ми відчували, що був величезний потенціал для зростання цієї виставки і прийняли рішення розділити зали по індустріях. Плюс був доданий окремий розділ «двері».

Як експоненти відреагували на оновлення структури виставки?

— OKNA.ua
Фатіх Озмерт:
Спочатку це рішення викликало різкий негатив компаній-учасників, тому що вони звикли до своїх місць. Але минув рік і все почали дякувати, що ми розділили зали по тематиці.
Eurasia Window 2019
Eurasia Window, Door & Glass Fairs: скло було виділено в окремий напрям у 2011 році Фото: OKNA.ua

Що стало стимулом для сегментування виставки?

— OKNA.ua
Фатіх Озмерт:
У 2008 році сегмент скла почав показувати найбільший потенціал зростання. Але на той момент у нас не вистачало виставкового простору для зростання, не вистачало залів.

Коли в 2011 році були введені в експлуатацію нові виставкові зали, ми виділили скло в окремий напрямок. І тепер проходить паралельно три виставки: вікна, двері й скло.
У 2013 році ми знайшли ще одну точку зростання — алюміній. Під цю тему було відведено окремий зал. Через два роки попит у цій тематиці різко зріс і в 2015 році ми перенесли алюміній в більший зал і назвали його «спеціальним розділом».
Наступне, що ми плануємо виділити в окремий розділ, це сонцезахист.

Eurasia Window 2019
Eurasia Window 2019: сонцезахист передбачається виділити в окремий розділ Фото: OKNA.ua

Як Ви бачите розвиток виставки Eurasia Window?

— OKNA.ua
Фатіх Озмерт:
Якщо в Німеччині проводяться окремі спеціалізовані виставки в різних місцях і в різні дати (віконна Fensterbau Frontale в Нюрнберзі, скло Glasstec і алюміній ALUMINIUM в Дюссельдорфі, — прим. ред.), то у нас проект, який об'єднує всі ці напрямки. Усередині професійної спільноти точиться дискусія, чи має сенс продовжувати проект в тому вигляді, в якому він є, або піти шляхом Німеччини і розділити на різні дати.

Але мені ні в якому разі не хочеться порушувати сьогоднішню концепцію виставки. Образно кажучи, людина приїжджає до нас з валізою грошей і може вийти звідси виробником вікон. Він може купити профіль, машину для обробки, скло, фурнітуру. При цьому він може стати виробником як алюмінієвого вікна, так і дерев'яного або ПВХ вікна.
В рамках нашої спільної дискусії як з експонентами, так і всередині нашої компанії, я наполягаю на збереженні концепції виставки «3 в 1».

Schtec
Концепція Eurasia Window, Door & Glass Fairs дозволяє відвідувачу придбати все необхідне для того, щоб стати виробником вікон. На фото стенд компанії Schtec Makine — турецького виробника обладнання для обробки ПВХ та алюмінію Фото: OKNA.ua

Як розвиваєте базу відвідувачів виставок?

— OKNA.ua
Фатіх Озмерт:
Ми знаходимося в тісному контакті з нашими учасниками, цікавимося їхніми потребами. Переважна більшість компаній — потужні команди, які займаються експортом. Вони підказують нам, з яких країн залучати відвідувачів, які регіони зараз найбільш перспективні для експорту.
Основна географія відвідувачів — це пострадянські країни, Балкани і країни Близького Сходу. Із Західної Європи гостей значно менше. Зазвичай найбільше з Ірану, багато відвідувачів з України і Росії, а також країн арабської Африки. Це якраз та аудиторія, яку очікують побачити на виставці наші експоненти.

Для кожної групи продукції ми проводимо окрему рекламну кампанію. Наприклад, що стосується профілю, більшість зазначених регіонів наситилися цією продукцією. Щоб задовольнити потреби компаній-учасників, які продають готовий профіль, ми проводимо рекламну кампанію по залученню клієнтів з тропічної Африки та країн латинської Америки.
Щодо виробників фурнітури, для них головні ринки — Україна і Росія.
Для всіх наших експонентів головною метою є збільшення експорту. Основна частина маркетингового бюджету витрачається на залучення клієнтів з-за кордону. Нам вдається привозити все більше і більше іноземних відвідувачів і виставка розвивається.

Eurasia Window 2019
Eurasia Window 2019: Демонстрація можливостей поворотно-відкидної фурнітури KALE Фото: OKNA.ua
Eurasia Window, Door & Glass Fairs
Eurasia Window: на цьому стенді можна прикласти руку до склопакета і відчути, пропускає він тепло чи ні. Поверхня склопакетів без i-шару тепла, енергоощадні склопакети знижують тепловтрати і залишаються холодними Фото: OKNA.ua
Eurasia Window 2019
На стенді турецької компанії BEST MAKİNA були представлені понад 20 верстатів і механізмів для виробництва склопакетів Фото: OKNA.ua
Eurasia Window 2019
Eurasia Window 2019: експоненти акцентуються на енергоефективних технологіях Фото: OKNA.ua
Eurasia Window 2019
Eurasia Window 2019: установка для заповнення аргоном склопакета Фото: OKNA.ua
Renolit
Зразки ПВХ-плівки Renolit для ламінації віконного профілю Фото: OKNA.ua
Eurasia Window, Door & Glass Fairs 2019
Основна географія відвідувачів виставки — це пострадянські країни, Балкани та країни Близького Сходу Фото: OKNA.ua
Eurasia Window 2019
Для кожної групи продукції організатори виставки проводять окрему рекламну кампанію по залученню цільової аудиторії Фото: OKNA.ua

Платформа OKNA.ua дякує пану Фатіху Озмерту за інтерв'ю.
OKNA.ua продовжує стежити за розвитком виставок Eurasia Window, Door & Glass Fairs.
Бажаємо успіхів!

Галина Коноваленко
Галина Коноваленко
Редактор OKNA.ua
Помогаю быстро разобраться в том, какие возможности доступны в современном окне
Події Підсумки конференції DigiWi про digital і smart рішення у віконній сфері
Підсумки конференції DigiWi про digital і smart рішення у віконній сфері
Як учасники DigiWi оцінили доповіді та організацію конференції
Події Конференція DigiWi — digital & smart рішення у віконній сфері
Конференція DigiWi — digital & smart рішення у віконній сфері
Як змінюються віконні технології в цифрову епоху, куди розвиватися і як не відставати
Події Огляд новинок MACO на Fensterbau Frontale 2018
Огляд новинок MACO на Fensterbau Frontale 2018
«Створення інновацій» від MACO: ми показали, як може виглядати майбутнє вікон і дверей
коментарі
Loading
E-Mail:
слідкувати за відповідями
Вікна
Металопластикові вікнаАлюмінієві вікнаДерев'яні вікна
Склопакети
Послуги
Ремонт віконМонтаж пластикових віконУтеплення фасадівОблаштування відкосів
Аксесуари
ПідвіконняМоскітні сіткиВідливиВертикальні штори-жалюзі
Двері
Вхідні дверіМіжкімнатні дверіПротипожежні дверіАвтоматичні двері
Фасади
Світлопрозорі фасадиЗимові садиАлюмінієві фасадиНавісні фасади
Системи (бренди)
ПрофіліФурнітураУстаткуванняСкло і заповненняАрмуючі профіліУщільнювачіКріпленняПрограмне забезпечення
Енергоефективність
Калькулятор енергоефективності вікон
Підбір вікон за енергоефективністю
Статті про енергоефективність
Калькулятор вікон
Розрахунок вартості вікон
Розрахунок вітрових навантажень на вікна
Розрахунок енергоефективності
Рейтинг, Рейтинг сайтів
Акції і знижки
Відео
Виставки
Карти
Новини
Об`єкти
Профільні системи
© 2019 OKNA.ua, ТОВ «Екодар». Всі права захищені. Угода користувача
Мапа сайту okna.ua