«Вікно Плюс»: ринок ЄС висуває більш жорсткі вимоги з енергозбереження

У продовження циклу інтерв'ю з основними гравцями українського віконного ринку OKNA.ua спільно з компанією Віконний консалтинг представляє інтерв'ю з власником ТМ ВікноПлюс Ведерниковим Сергієм Леонідовичем і комерційним директором Ведерниковим Дмитром Сергійовичем, які розповіли про нові виробничі потужності компанії, запуск власного бренду і стратегії виходу на європейський ринок.
Ведерніков С.Л.
Фото: «Вікно Плюс»
Ведерніков Сергій Леонідович, власник компанії «Вікно Плюс»
Ведерніков Д.С.
Фото: «Вікно Плюс»
Ведерніков Дмитро Сергійович, комерційний директор компанії «Вікно Плюс»

Сергій Леонідович, поділіться своїми напрацюваннями в частині газонаповнення склопакетів аргоном. Як можна перевірити відсоток вмісту аргону в склопакеті?

Ведерніков С.Л.:
На початку 2013 року ми ввели в експлуатацію сучасну лінію з виробництва склопакетів компанії Lisec (Австрія). До складу лінії входить: автоматичний склад скла Jumbo-формату, двомостовий стіл порізки зі зняттям low-E покриття й автоматичним розломом скла, а також:
– газопрес (2500х2000 мм);
– автомати для гнуття дистанційної рамки й засипки вологопоглинача;
– два бутилекструдера для первинної герметизації і два екструдера для вторинної герметизації, один із яких налаштований на поліуретан інший — на полісульфід.

На нашу думку, саме заповнення склопакетів аргоном у газопресі й дає необхідний процентний вміст газу всередині склопакета. Додатково, уже для повного контролю вихідної продукції, у 2014 році ми придбали газоаналізатор Sparklike Gasglass Handheld V2 (Фінляндія), який дозволяє визначати відсоток змісту інертного газу в готовому склопакеті як відразу після його виготовлення, так і під час його експлуатації. У такий спосіб, ми хочемо розвіяти міф про те, що аргон випаровується зі склопакета в перші рік-два експлуатації. На мою думку, цей міф культивують ті, хто не може запропонувати споживачеві якісний газонаповнений склопакет.

Дмитро Сергійович, компанія «Вікно Плюс» із 2015 року почала офіційні продажі віконних конструкцій під власним брендом. З чим це пов'язано?

Ведерніков Д.С.:
Так, дійсно 19 грудня 2014 роки ми оголосили про початок офіційних продажів віконних конструкцій під власним брендом Protec, що в перекладі з латинської звучить як «захист». Адже вікно — це теж захист людини від зовнішніх чинників: холоду, шуму, несанкціонованого проникнення. Саме ці властивості в основному хоче отримати від світлопрозорих конструкцій замовник. Важливим чинником у виборі компанії-виробника є його репутація, сервіс і гарантійні зобов'язання. Ми ж, у свою чергу, надаємо гарантію 10 років на всю нашу продукцію.

Чим ще цікава ця продукція, так це більш лояльною ціною для кінцевого покупця, без погіршення споживчих властивостей віконної конструкції.

Як новий напрям вписується в стратегію монобрендових компанії-постачальника профілю?

Ведерніков Д.С.:
Компанія VEKA була й залишається нашим стратегічним партнером. І система Protec — це досить відома в Європі профільна система WHS by VEKA, яка входить до міжнародної групи компаній VEKA. Так що тут усе «абсолютно прозоро», як у нас в Україні прийнято говорити.

Сергій Леонідович, вам вдається розвивати «Вікно Плюс» не в найсприятливіших умовах. Але зусилля компанії з розвитку продажів спрямовані не тільки на внутрішній, але й на європейський ринок. Наскільки успішна ця стратегія і які плани на 2015 рік?

Ведерніков С.Л.:
Продавати вікна за кордон ми почали ще у 2012 році. Перша поставка була здійснена в Ізраїль. Конструкції, а їх було понад п'ятдесят одиниць, відправляли літаком. Ми тоді ще гордо жартували: «Ось відправили до Ізраїлю цілий літак вікон».

Поступово наші вікна отримували «європейську прописку» в Німеччині, Італії, Румунії. У республіці Молдова в компанії є офіційний дистрибутор нашої продукції, а вже на початку 2015 року підписано договір із другим дистриб'ютором у цій країні. Зараз на стадії погодження договіру з потенційними партнерами в Німеччині. Ми розуміємо, що європейський ринок більш вимогливий до дотримання законодавчої бази щодо віконної продукції, там жорсткіші норми з енергозбереження. Але ми впевнені в якості нашої продукції, яка нічим не поступається європейській. Хочу підкреслити, що «Вікно Плюс» забезпечує однаковий рівень якості продукції як для країн Європи, так і для українського споживача. Так, зараз не найсприятливіші умови для ведення бізнесу, але не діяти в очікуванні чогось кращого ми не маємо наміру, тому продовжуємо активно працювати й розвиватися, диверсифікуючи експорт і розширюючи асортимент продукції.

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Пов'язаний контент

Нове та найкраще