Екіпаж Ігор Сидоренко

«‎Екіпаж‎»‎ про зміни на віконному ринку України

Бліц-інтерв’ю Ігоря Сидоренко, директора з маркетингу компанії «‎Екіпаж‎»‎
 3 122

Ігор Сидоренко, директор з маркетингу компанії «‎Екіпаж»‎, розповів OKNA.ua на конференції DiGiWi 2019 про тенденції віконного ринку та зміни попиту на алюмінієві системи.

Як Ви оцінюєте стан ринку вікон в Україні?

Ігор Сидоренко:
Я вважаю, що віконний ринок може бути більш цивілізованим. Є тенденції, які це підтверджують. Більшість кінцевих споживачів і дилерів тепер знають про енергоощадження. Дилери починають або вже ефективно використовують його у своїй роботі.

Які тенденції розвитку віконної сфери?

Ігор Сидоренко:
Нова тенденція — це дизайн. У нас система продажів вибудувана окремо на Захід України, окремо на Схід. На Заході простежується нова тенденція: акцент на дизайнерських рішеннях. Це не тільки ламіновані кольорові конструкції, але і нестандартні вироби. Двері стають більш енергоефективними і цікавими по дизайну. Розвивається виробництво алюмінієвих систем, розширюється вибір з енергоефективності та дизайну.

Як змінюється попит на алюмінієві системи?

Ігор Сидоренко:
Якщо раніше алюмінієві конструкції замовляли в основному на комерційні об’єкти, то сьогодні стало багато приватного житла. Цілі котеджні містечка замовляють скління в теплому алюмінії з різними розсувними системами. Площа скління зростає з кожним роком, це теж тренд. Для великого скління потрібні відповідні потужні пластикові або алюмінієві системи.

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Алюмінієві профілі Profilco

Нове та найкраще