Основні тенденції ринку вікон сезон літо-осінь 2019

Основні тенденції ринку вікон сезон літо-осінь 2019

Основні тенденції ринку вікон:
1) вікна кольору «антрацит»: 80% наших клієнтів зробили вибір на користь цього кольору у 2018-2019 рр., причому замовляють як «в масі», так і ламінацію в кольорі. Найближчі роки, очікується, що клієнти як і раніше виберуть темно-сірі вікна замість традиційних білих. Відносно підвіконь, то від них або взагалі відмовляються, або також замовляють в кольорі, який відповідає концепції інтер'єру.
2) більше світла за рахунок збільшення площі скління як в приватних проєктах, так і в об'єктах капітального будівництва. Саме тому у нас все частіше замовляють великі вікна, «розсунення», тераси і зимові сади.
3) енергозберігаючі склопакети. Клієнт все більше піклується про енергоефективність житла, про мінімізацію тепловтрат, тому вибирає подвійний склопакет #euro70 / #geneo / #synego профілю #rehau
Порівнюючи наш ринок вікон із ринком Європи, можна сказати, що найбільш популярні у нас тенденції північно-західної Європи: мінімалізм, баланс ціни / якості / енергозбереження та максимум денного світла в умовах його дефіциту більшу частину року.
#wegaplast
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
+380 67 232 XX XX +380 67 232 0545
+380 67 232 XX XX +380 50 382 1410
+380 67 232 XX XX +380 67 381 8494
Ідентифікатор: 20478