Чим більше варіантів нам пропонує ринок товарів і послуг, тим частіше ми схиляємося довіряти рекомендаціям наших знайомих або експертів.
Саме тому український конкурс торгових марок «Фаворити Успіху» щорічно збирає переваги вітчизняних користувачів, оцінки експертів і лідерів думок і пропонує широкому загалу результати рейтингового дослідження. Варто нагадати, що конкурс проводиться публічно серед представників різних соціальних груп. Зокрема, в останньому опитуванні взяли участь близько 39 тис. респондентів з усіх регіонів країни. Сама ж методика проведення дослідження унеможливлює участь ангажованих осіб і «накрутку» рейтингів.
Так ось, за результатами минулорічного опитування, найкращим «Профілем для металопластикових вікон» серед 35 учасників ринку українці знову обрали профіль REHAU! До того ж, REHAU ще раз підтвердив звання Абсолютного Фаворита, отримавши високі оцінки від 48,1% споживачів і 60% експертів-професіоналів.
А оскільки оцінку результатів і об'єктивність дослідження було довірено фахівцям маркетингової дослідницької компанії InMind та підтверджено аудитом Київського міжнародного інституту соціології, їм варто довіряти.
До речі, цікаво, що схема дослідження дозволяє вивчати думку споживачів в динаміці, відстежуючи, таким чином, можливі зміни в якості продукту і довірі до нього щоквартально. Тому нам особливо приємно, що переваги українців REHAU залишалися незмінно високими протягом усього 2019 року. А це значить, що ми відчуваємо потреби наших клієнтів і прагнемо створювати надійні рішення для комфортної, сучасного життя.
REHAU Абсолютний Фаворит - 2019
+380 93 170 XX XX +380 93 170 1307
+380 93 170 XX XX +380 99 123 4000
+380 93 170 XX XX +380 96 506 8137
13 бер. 2019 р.
3 груд. 2018 р.
19 лист. 2018 р.
15 жовт. 2018 р.
5 вер. 2017 р.
18 серп. 2017 р.
11 серп. 2017 р.
1 лист. 2024 р.
1 лист. 2024 р.
1 лист. 2024 р.
29 жовт. 2024 р.
23 жовт. 2024 р.
31 жовт. 2024 р.
31 жовт. 2024 р.