OKNA.ua: Травень - підготовка до поліпшення комфорту
OKNA.ua

OKNA.ua: Травень - підготовка до поліпшення комфорту

Травень 2020 року продовжує бити рекорди відвідуваності OKNA.ua. Google Analytic повідомляє про 160-тисячну аудиторію OKNA.ua (унікальних відвідувачів за 30 днів), яка зробила чверть мільйона відвідувань сайту.

У попередні роки була характерна повільне весняне розгойдування аудиторії до літа. Цього року все по-іншому й не завжди в гіршу сторону.

Аудиторія OKNA.ua збільшилася майже на 30% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Якщо для невеликих сайтів зростання на 30% або навіть 100% не дивне, то для платформи з охопленням 65% кінцевих споживачів це більше свідчить не про зростання аудиторії конкретного сайту, а в більшій мірі про зміну на ринку загалом.

Відвідувачів з України стало більше і в процентному відношенні. Загалом українська аудиторія виросла з 89% до 90% від загальної кількості відвідувачів.

Цікаво, що збільшення відбулося за рахунок жінок, і їх частка склала більше половини (52,6% в порівнянні з 41,5% в березні 2019 року). Раніше, з 2015 року чоловіча частина аудиторії OKNA.ua становила 56-57%. Зараз чоловіча аудиторія виросла в кількості, але в меншій мірі, ніж жіноча, і склала 47,4%.

Збільшилася кількість відвідувань усіх основних розділів: статей, каталогів, калькуляторів тощо.

Активність у редагуванні даних компанії, додаванні оголошень, вхід під логіном залишилася колишньою або зменшилася. Це ті дії, які в основному виконуються учасниками ринку.

Можна зробити висновок, що споживачі стали набагато активніше (їх стало більше на 34 тисяч). Однак активність учасників ринку або залишилася на колишньому рівні, або трохи знизилася. Учасники віконного ринку становлять майже 15% аудиторії OKNA.ua.

Карантин привів до несподіваних результатів:
  1. Оскільки жінки більш активно, ніж чоловіки, зацікавилися поліпшенням якості життя, було б здорово враховувати їхні пріоритети в пропозиціях компаній (на сторінці компаній, в описі продуктів...).
  2. Збільшена активність покупців і відносна пасивність продавців вікон створюють можливості. Так як інтерес переходить у покупки через певний час, можна зловити хвилю відстрочених замовлень.

Варто перевірити, чи всі дані на сторінці компанії в OKNA.ua актуальні, й активніше використовувати OKNA.ua для роботи з клієнтами в скорочений сезон.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Ідентифікатор: 21027