Покупці вікон в Україні все частіше обирають ламіновані вироби. Тобто білі металопластикові вікна вже не в усіх випадках задовольняють потреби.
Фабрика вікон Екіпаж назвала цю тенденцію головною на ринку. Про це повідомив керівник компанії Сергій Теплицький на панельній дискусії з власниками ТОП-5 віконних компаній на WINDO KYIV Conference online, яка пройшла за підтримки OKNA.ua.
Компанії «Акорд-С», наприклад, вдалося збільшити продажі ламінованих виробів навіть із більш дорогою плівкою. Компанія виробляє власні профільні системи (бренд Epsilon ТМ) та ламінує їх. У 2020 році компанія розпочала співпрацю з RENOLIT, що дало змогу ще підвищити якість продукції.
Віконні виробництва обирають різні схеми роботи з профілями, покритими плівками. Наприклад, Фабрика вікон Екіпаж замовляє ламінований профіль у виробника профільних систем. Це дозволяє пропонувати на вибір великий асортимент плівок. А Завод Steko ламінує профіль самостійно за для зменшення витрат. Компанія має чотири лінії ламінування.
Власник Steko Сергій Положай виходячи з досвіду компанії, зазначив, що попит на ламінацію варіюється в залежності від регіону країни. На львівському виробництві частка ламінованих конструкцій може сягати 50%, а в Дніпрі — приблизно до 30%.
Виробники ПВХ вікон та дверей очікують, що ця тенденція продовжить ріст і в наступні роки.
OKNA.ua
Тенденція ринку: кількість ламінованих конструкцій зростає
11 груд. 2024 р.
10 груд. 2024 р.
9 груд. 2024 р.
6 груд. 2024 р.
5 груд. 2024 р.
4 груд. 2024 р.
3 груд. 2024 р.
2 груд. 2024 р.
20 груд. 2024 р.
19 груд. 2024 р.
18 груд. 2024 р.
17 груд. 2024 р.
20 груд. 2024 р.
15 груд. 2024 р.
14 груд. 2024 р.
13 груд. 2024 р.