Продавці світлопрозорих конструкцій не розуміють що продають?
Фото: Unsplash

Продавці світлопрозорих конструкцій не розуміють що продають?

Віконна і дверна продукція ускладнюється. На ринку з’являються габаритні конструкції (панорамні вікна на всю стіну або розсувні портали) та смартпродукти. І більшість продавців віконних компаній не розуміють особливостей цієї продукції й тому не продають. Їм зручніше продати умовне вікно на кухню. Ця думка прозвучала під час розмови зі спеціалістами, організованої Асоціацією учасників ринку вікон та фасадів за підтримки спеціалізованої платформи OKNA.ua.

Читайте ще: Тенденція ринку: вікна товстішають

Постачальники комплектуючих намагаються різними способами ознайомити ринок та кінцевих споживачів із сучасними технологічними продуктами.

Комерційний директор «ПРОФАЙН Україна» Олександр Сіряченко зазначив, що новим для їхньої компанії є співпраця з конструкторськими компаніями та архітекторами на стадії проєкту. Проєктантам надаються конструкторські рішення: вузли, стулки, склопакети.

Є успішний приклад у новобудові. Фахівці ПРОФАЙН Україна запропонували зменшити висоту вікон з 2500 мм до 2400 мм. Це не вплинуло на архітектуру будівлі, але дозволило заощадити на додаткових підсилювачах, оскільки конструкція висотою 2400 мм є стандартним рішенням.

Компанія також працює в синергії з інсталяторами, бо складні конструкції вимагають складнішого монтажу.

Юрій Юськів, технічний спеціаліст Меезенбург Україна, яка пропонує системи виносного монтажу, відмітив, що продавці не завжди можуть обґрунтувати та донести технічну складність цього продукту. Це ускладнює реалізацію на об'єкті.

Компанія вирішила провести дослідження системи на паропроникність, статичні навантаження, стиск, термін ефективної експлуатації (не менше 25 років). Для України було складено сертифікат енергетичного маркування.

Перед локдауном Крімелте Україна, що пропонує будівельну хімію ТМ Penosil та ТМ Remontix, почала активно просувати на ринку України теплий монтаж. І компанія зіткнулася з проблемою: продавці не вміють обґрунтувати вибір на користь теплого монтажу. Тому було вирішено розповісти кінцевому споживачеві про технологію самостійно.

Директор «Крімелте Україна» Володимир Піддубний зазначив, що для продажу теплого монтажу і правильно загерметизованого вузла, також почали надавати розрахунок теплових полів для кожного випадку. За допомогою 2Д і 3Д симуляцій показувати різницю між ізольованим вузлом та бюджетним варіантом.

Компанії шукають формат, який полегшить підготовку продавців до нових для українського ринку продуктів.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Пов'язаний контент
Ідентифікатор: 21662
HOPPE Серія Гамбург