Selena Group відзвітувала про прибуток за три квартали 2022 року
Фото: Selena Group
Яцек Міхалак, генеральний директор Selena Group

Selena Group відзвітувала про прибуток за три квартали 2022 року

Польський виробник будівельної хімії Selena Group збільшив доходи від продажів за три квартали 2022 року порівняно з минулим роком. Відповідне повідомлення опубліковано в пресцентрі компанії.

Доходи від продажів досягли 1,49 млрд злотих (приблизно 317,13 млн євро), що на 16,3% більше, ніж торік. Операційний прибуток Групи (EBIT) зріс на 42,3% до 120,6 млн злотих (25,67 млн євро), а чистий прибуток збільшився на 34,3% порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Читайте ще: Selena Group завершила перше півріччя з прибутком та розраховує на утеплення й український ринок

Три квартали були непростими для світу та будівельної галузі. Перебої в ланцюгах постачання, невизначеність на ринках сировини та зростання інфляції, що впливає на будівельний ринок, посилилися російсько-українською війною.

Selena Group прийняла стратегію гнучкого реагування та адаптації до розвитку ринку. За словами генерального директора Selena Group Яцека Міхалака (Jacek Michalak), зусилля були спрямовані на скорочення оборотного капіталу. Це мало бажаний ефект. І компанія збереже цю стратегію на наступні періоди.

Група переорієнтувала продажі зі східних ринків на західну Європу на США. Після третього кварталу 2022 року сегмент ЄС генерував 62% доходу від продажів Selena Group, а ринок Польщі — 33%.

На думку пана Яцека, у зв’язку зі зростанням витрат на енергоносії з досить низькими шансами їх скорочення в короткостроковій перспективі, тренд термореновації залишатиметься важливим фактором для будівельної галузі. У компанії називають це мегатрендом.

Нещодавно Selena випустила на ринок систему теплоізоляції ETICS Thermo Pro Tytan Professional. Входить до композитної системи зовнішньої теплоізоляції. За оцінками компанії, система може скоротити рахунки до 60%.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Ідентифікатор: 22485