Активна позиція компанії. Як збільшити кількість клієнтів

Покрокова інструкція

OKNA.ua — це платформа для компаній ринку світлопрозорих конструкцій, майданчик комунікації з клієнтами та партнерами.
OKNA.ua вже залучає максимальну кількість покупців, зацікавлених у вікнах, дверях, фасадах тощо. Тому компаніям простіше просувати свої послуги та продавати.

  1. Відновити логін та пароль чи створити нову реєстрацію?
  2. Рекомендації як отримати більше клієнтів. Перші кроки
  3. Крок 1. Оновити контакти
  4. Крок 2. Додати логотип
  5. Крок 3. Додати режим роботи
  6. Крок 4. Додати повний опис компанії
  7. Крок 5. Поділитися досягненнями
  8. Крок 6. Додати додатковий опис. Для компаній із рекламними пакетами
  9. Крок 7. Додати товари
  10. Рекомендації щодо опису продукції
  11. Крок 8. Додати віконний калькулятор для компаній у каталозі «Вікна»
  12. Крок 9. Додати новини, акції
  13. Рекомендації як отримати більше клієнтів. Додаткові можливості
  14. Крок 10. Запросити клієнтів підписатися на оновлення
  15. Крок 11. Додати фотогалерею об’єктів
  16. Крок 12. Додати географічне положення салону на карті
  17. Крок 13. Додати філіали для компаній із рекламними пакетами
  18. Крок 14. Опублікувати оголошення

Відвідувачі різними шляхами взаємодіють із компанією:

  • - дзвонять безпосередньо;
  • - користуються формою «Залишити заявку» та відправляють листа на email компанії, що був вказаний під час реєстрації (не публікується у відкритому доступі);
  • - замовляють товар чи послугу.

Щоби комунікація компанії з клієнтами пройшла успішно, важливо слідкувати за актуальністю контактів:

  • email;
  • телефон;
  • фізична адреса салону чи офісу;
  • години роботи.

Щоби виділятися серед інших компаній і привернути до себе увагу клієнтів, слід бути активнішим. У повному обсязі використовувати можливості, котрі надає OKNA.ua.
Навіть базовий/безоплатний режим показує високу ефективність у просуванні компанії.

Відновити логін та пароль чи створити нову реєстрацію?

Для додавання / коригування інформації необхідно скористатися логіном і паролем на сторінці входу — https://okna.ua/ua/login

Якщо доступ до меню редагування даних компанії було втрачено через втрату логіну і/або паролю, не слід поспішати й реєструвати компанію ще раз.

Чому відновлення паролю краще за повторну реєстрацію?

  • ● Економія власного часу
    OKNA.ua піклуються, щоби кожна реєстрація із самого початку могла привертати увагу клієнтів, тому перевірка проходить не автоматично. Модератори перевіряють наявність мінімальної необхідної кількості інформації, що забирає час. А дублюючі реєстрації позначаються як повторні.

  • ● Краща позиція в рейтингу OKNA.ua
    Рейтинг OKNA.ua враховує як довго компанія зареєстрована на платформі.

  • ● Краща позиція в пошуковій видачі Google
    Компанія вже проіндексована пошуковими роботами, а отже має кращу позицію видачі в порівнянні з тільки-но створеною сторінкою.

Як відновити пароль?

  • ● Якщо відомий email, указаний під час реєстрації, його необхідно ввести на сторінці відновлення паролю https://okna.ua/ua/forgot-password
    Увага! Лист формується автоматично службою OKNA.ua, тому є ймовірність потрапляння листа до теки СПАМ.

  • ● Якщо не відомий email, указаний під час реєстрації, краще звернутися в OKNA.ua скориставшись формою відправлення листів «Залишити заявку» — https://okna.ua/ua/oknaua
    Для прискорення розв'язання питання, у листі вкажіть посилання на сторінку компанії в OKNA.ua (наприклад, для BAU.ua в OKNA.ua — https://okna.ua/bau).

Змінити назву компанії також можна тільки шляхом звернення до адміністрації.

Рекомендації як отримати більше клієнтів. Перші кроки

Щоби виділятися серед інших фірм і привернути увагу відвідувачів, рекомендуємо використовувати всі можливості платформи.

Кроки, які можна зробити найпершими:

  • ● Оновити контакти
  • ● Додати логотип та режим роботи
  • ● Найповніше описати компанію
  • ● Додати товари
  • ● Періодично публікувати новини

Крок 1. Оновити контакти

для того, щоби не втрачати звернення від клієнтів через дзвінки чи листи

  • Де: Під паролем у Кабінет / Вкладка «Профіль» / Посилання «Контакти компанії»
    або https://okna.ua/ua/edit1.php

! Навіть якщо телефони та адреса актуальні, рекомендуємо раз на місяць заходити в редагування контактів і натиснути кнопку «Зберегти». Оскільки на головній сторінці компанії публікується дата оновлення. Це додатково інформує відвідувачів, що компанія працює й активна, а контактні дані перевірені і актуальні.

Додаткові телефони можна вказати за посиланням «Додаткові телефони» (https://okna.ua/ua/edit_list/phone_dop).

Крок 2. Додати логотип

для підвищення впізнаваності компанії, брендування

  • Де: Під паролем у Кабінет / Вкладка «Профіль» / Посилання «Логотип»
    або https://okna.ua/ua/edit_ris.php

Крок 3. Додати режим роботи

для інформування відвідувачів, коли можна подзвонити або завітати до салону

  • Де: Під паролем у Кабінет / Вкладка «Профіль» / Посилання «Режими роботи»
    або https://okna.ua/ua/edit_list/mode

Можна окремо вказати час для приймання дзвінків та час роботи салону, складу чи виробництва.

Крок 4. Додати повний опис компанії

для презентації, щоби допомогти клієнтам обрати вашу компанію

  • Де: Під паролем у Кабінет / Вкладка «Профіль» / Посилання «Основний опис»
    або https://okna.ua/ua/edit_text/

Просто й доступно розповісти про сильні сторони фірми та продукції.
Опис необхідно робити унікальним, оскільки компанії з однаковим описом для клієнтів також не відрізняються між собою. Щоби привернути увагу, необхідно виділятися й зацікавлювати.

Додаткові питання для опису:

  • ● Які переваги роботи з компанією? Які проблеми вирішують покупці завдяки продукції чи послугам фірми?
  • ● Які напрями діяльності?
  • ● Які основні та суміжні (додаткові) продукти та послуги пропонуються?
  • ● Які особливості та відмінності продукції?
  • ● Які умови сервісу, гарантії та доставки?
  • ● Які умови співпраці з дилерами, партнерами, будівельними компаніями?
  • ● Які успіхи, досягнення?
  • ● Які реалізовані проєкти?

Крок 5. Поділитися досягненнями

для формування додаткової довіри

  • Де: На сторінці компанії / Вкладка «Досягнення» / Посилання «Поділитися досягненням»

Якщо компанія має історію і зареєстрована в OKNA.ua більше за рік, вона отримує відповідну відзнаку від “1 year on OKNA.ua” або більше. Діліться цією відзнакою на сайті, Facebook та інших соцмережах для формування додаткової довіри.

У вкладці «Досягнення» навпроти кожного досягнення є посилання для можливості поділитись.

Крок 6. Додати додатковий опис. Для компаній із рекламними пакетами

для найбільш повного опису діяльності

  • Де: Під паролем у Кабінет / Вкладка «Профіль» / Посилання «Розширений опис»
    або https://okna.ua/ua/edit_dop_info/

Додати додатковий опис про діяльність компанії і проілюструвати інформацію можуть компанії з рекламними пакетами (докладніше про рекламні можливості https://okna.ua/ua/services3).

Тексти із фотографіями допомагають відвідувачам прийняти рішення про співпрацю. У додатковому описі можна докладніше зупинитися на перевагах компанії чи продукту.

Питання підказки:

  • ● Для яких клієнтів пропонуєте товари (наприклад, економ чи об’єкти еліт-класу)?
  • ● На скільки зручно, комфортно та безпечно користуватися продукцією?
  • ● Які бренди представлені?
  • ● Які терміни та умови виготовлення / постачання?
  • ● Як налагоджена робота з клієнтами: які етапи?
  • ● Як довго компанія працює на ринку?
  • ● У яких регіонах країни представлена?
  • ● Які успіхи, досягнення підтверджені фактами?
  • ● Які є отримані сертифікати?

Крок 7. Додати товари

для збільшення продажів

  • Де: Під паролем у Кабінет / Вкладка «Продукція» / Посилання «Продукція»
    або https://okna.ua/ua/edit_pl/

Додавання кожного товару приводить нових відвідувачів. Використовуйте максимальну кількість товарів, щоби забезпечити стабільний потік відвідувань.
Для того, щоби відвідувачі перетворювалися на клієнтів, зазначайте точну ціну й розміщуйте фотографії товарів.
Дослідження користувачів в електронній комерції показало, що сьогодні покупці очікують точність даних про ціну, запаси, повідомлення про стан замовлення, дату прибуття та відгуки користувачів («The New Ecommerce User Experience: Changes in Users’ Expectations» від Nielsen Norman Group).

Можна не публікувати всі товари за раз, а створити потік і додавати інформацію регулярно. Для компаній із рекламними пакетами (доступна більша кількість товарів) рекомендуємо додавати по 5-10 товарів у день. Для компаній з обмеженою кількістю ефективніше буде працювати публікація товарів, котрі частіше замовляють.

! Рекомендуємо раз на місяць оновлювати додані позиції, перевіряти наявність і актуальну ціну. На сторінці товару для відвідувачів публікується дата оновлення. Це додатково інформує про те, що товар актуальний.

Рекомендації щодо опису продукції

Опис має містити достатньо інформації для прийняття рішення. Можна допомогти покупцеві зрозуміти, що і в яких випадках обирати.

  • ● Товар має бути з точною назвою, зображенням, ціною та описом.
  • ● Опис має бути унікальним, щоби виділятися. Це можна зробити, якщо пояснити чим різняться товари і в яких випадках який краще обирати.
  • ● Спочатку опишіть простою мовою (намагайтеся уникати галузевих термінів), потім додайте технічні характеристики для підтвердження.
  • ● В описі зупиніться на тому, що це за продукція, для чого і де її використовувати.
  • ● Краще зупинятися на перевагах для клієнтів.
  • ● Товари мають бути максимально конкретними, щоби клієнт міг зразу його придбати.
  • ● Для кінцевих покупців краще використовувати фотографії «в інтер’єрі» / в побуті.

Увага! В описі достатньо 1 раз вжити ключову фразу.
Занадто часте використання ключових фраз або занадто велика кількість ключових фраз у тексті призводить до того, що пошукові системи сприймають такий опис як пошуковий спам і, як результат, не показують у результатах пошуку, а в гіршому випадку можуть забанити сторінку.
Вживання ключових слів повинно бути виваженим і доречним, щоби текст було легко читати.

Крок 8. Додати віконний калькулятор для компаній у каталозі «Вікна»

для збільшення продажів

  • Де: Під паролем у Кабінет / Вкладка «Продукція» / Посилання «Розрахунок вікон (віконний калькулятор)»
    або https://okna.ua/ua/input00.php

Фірми, які розміщені в каталозі «Вікна» мають змогу додати віконний калькулятор. Це один із популярних сервісів платформи OKNA.ua. Він дозволяє клієнтам ввести розміри своїх вікон і отримати ціну, а також характеристики вікон та дверей.

! Рекомендуємо слідкувати й публікувати у віконному калькуляторі тільки актуальні ціни. Коли у відповідь на розрахунок клієнту повідомляють, що ціна не дійсна, з’являється відчуття обману. І замість позитивної взаємодії, покупець отримує негативний досвід і може відмовитися від рішення співпрацювати з компанією.
При виявленні невідповідності цін, віконний калькулятор компанії може бути заблокований.

Крок 9. Додати новини, акції

для привертання уваги зацікавлених відвідувачів

  • Де: Під паролем у Кабінет / Вкладка «Новини, оголошення» / Посилання «Новини»
    або https://okna.ua/ua/edit52/
  • Під паролем у Кабінет / Вкладка «Новини, оголошення» / Посилання «Акції і знижки»
    або https://okna.ua/ua/edit_akcii/

Регулярна публікація інформації про нові надходження продукції, події, реалізовані проєкти залучає постійний потік нових відвідувачів. А розміщення акцій допомагає знаходити нових покупців і здійснювати продажі.

Чим відрізняються новини від заміток чи оголошень розказано в статті «Ознаки новинних повідомлень і вимоги до них».

Рекомендації як отримати більше клієнтів. Додаткові можливості

Коли основні можливості вже використовуються, можна приділити увагу іншим:

  • ● Запросити клієнтів підписатися на оновлення
  • ● Додати галерею об’єктів
  • ● Додати розташування салону на карті
  • ● Додати філіали
  • ● Опублікувати оголошення

Крок 10. Запросити клієнтів підписатися на оновлення

для збільшення кількості повторних продажів

Соціальний сервіс допомагає взаємодіяти з клієнтами, дилерами, постачальниками та співробітниками. Підписники будуть оперативно дізнаватися про новини й нові надходження компанії. Це допомагає підвищити повторні продажі серед наявних клієнтів. Співробітники й дилери оперативно дізнаватимуться про нові ініціативи і працюватимуть із покупцями як єдиний механізм. Партнери будуть бачити вашу активну позицію на ринку.

Крок 11. Додати фотогалерею об’єктів

для формування іміджу компанії

  • Де: Під паролем у Кабінет / Вкладка «Фото» / Посилання «Фотографії об’єктів»
    або https://okna.ua/ua/edit_photo/

Регулярне розміщення реалізованих проєктів демонструє клієнтам, що і як може виконати компанія. Це допомагає остаточно прийняти рішення про купівлю на користь компанії. Особливо, коли покупці побачили те, що їм треба або що вони хочуть.

Крок 12. Додати географічне положення салону на карті

для пошуку найближчих до клієнта офісів продаж

  • Де: Під паролем у Кабінет / Вкладка «Профіль» / Посилання «Розташування компанії на мапі»
    або https://okna.ua/ua/g_edit/map/

Додана карта публікується на головній сторінці компанії і візуально підказує відвідувачам де розташований офіс чи салон із продажу.
Також інформація публікується на загальній мапі й дозволяє клієнту ввести свою адресу і вивчити які фірми розташовані поруч.

Крок 13. Додати філіали для компаній із рекламними пакетами

для збільшення регіональної присутності

  • Де: Під паролем у Кабінет / Вкладка «Профіль» / Посилання «Філії та представництва компанії»
    або https://okna.ua/ua/edit_sep_division_list

Розширює географічну присутність фірми й повідомляє про філіали й точки продажів у регіоні зі зазначенням контактів, опису й годин роботу представництва.

Додати філіали можуть компанії з рекламними пакетами (докладніше про рекламні можливості https://okna.ua/ua/services3).

Крок 14. Опублікувати оголошення

для продажів та збільшення потоку зацікавлених відвідувачів

  • Де: Під паролем у Кабінет / Вкладка «Новини, оголошення» / Посилання «Оголошення»
    або https://okna.ua/ua/edit_add/

Рекомендуємо публікувати оголошення регулярно хоча б раз на два тижні. Якщо інформація актуальна, краще оголошення підіймати, а не публікувати заново. Це не вимагає перевірки модератором і публікація відразу оновиться на дошці оголошень. Також, пошукова система Google не сприйме його як дублікат і не знизить у результатах пошуку. Особливо вдало використовуються вакансії та тендери.

Якщо компанія місяць нічого не буде робити, то її показники активності можуть різко впасти.
На показник активності сильно впливають рекламні пакети. З рекламними можливостями OKNA.ua можна ознайомитися за посиланням — https://okna.ua/ua/services3

Успішних продажів із OKNA.ua!

Алюмінієвий профіль для будівництва