Олександр, ходять чутки, що Ви збираєтеся зайнятися екструзією профільних систем. Внесіть, будь ласка, ясність до цього питання — учасникам ринку буде цікаво дізнатися «з перших вуст», що відбувається насправді.
Обладнання вже придбано, встановлено і повним ходом ведуться пуско-налагоджувальні роботи. Оператори екструзійних машин проходять навчання. Ухвалення рішення про власне виробництво профілю було досить непростим кроком — це і серйозні інвестиції, і додаткові виробничі площі. Та й економічна ситуація в Україні не дуже сприяє розширенню бізнесу. Але, з іншого боку, є як мінімум два позитивних моменти, які допомогли прийняти правильне, на мою думку, рішення.
Перше — це великий досвід в екструзії експерта-консультанта компанії «Акорд - С» Рязанова Станіслава Анатолійовича, який ще в 1993 році почав в Україні екструзію пластикових панелей, а в 1995 — профілю для ПВХ-вікон. Так що ми за правом можемо вважатися першими «екструзіонщиками» в Україні.
Друге — саме в кризу допомагають вижити і розвиватися докорінні зміни у веденні бізнесу. Час покаже, наскільки було правильним рішення про організацію власного виробництва профілю. Але в будь-якому випадку, сидіти, склавши руки, і чекати, поки ситуація зміниться, ми не будемо. У команди ТМ Epsilon амбітні, але здійсненні завдання.
Чим, на Вашу думку, можна буде залучити й утримати дилера в 2015 році? Адже зниження цін на вікна, коли навколо все дорожчає — «дорога в нікуди». Але завжди знайдеться компанія, яка почне демпінгувати. А дилер, який шукає, у кого дешевше, ніколи не звертає уваги на цінність компанії-постачальника.
Основою ж нашої стратегії із залучення й утримання дилерів є якість, сервіс і навчання партнерів.
Зараз, крім штатного ОТК, якість виробленої продукції перевіряють співробітники рекламаційного відділу та відділу розвитку. Адже саме вони першими вислуховують нарікання від дилерів, якщо щось не так. А чого гріха таїти — бувають помилки, як у будь-якому виробництві.
Я не вірю, коли хтось говорить, що у нього немає рекламацій, пов'язаних з якістю виготовленої продукції. І дилер це теж розуміє. Наше завдання — своєчасна реакція на рекламацію і недопущення подібного надалі. Ось в цьому — основний зв'язок виробництва і сервісної служби.
Хоча, буває так, що рекламації у клієнта виникають і через неякісний монтаж. У цьому випадку наш співробітник сервісної служби спільно з майстрами з монтажу компанії-дилера виправляє помилку. І для того, щоб такі помилки не повторювалися, ми з 2014 року проводимо навчання співробітників наших партнерів в «Інформаційно-навчальному центрі Epsilon».
Навчаємо не тільки монтажників, але і менеджерів з продажу, а також власників бізнесу. Для цього залучаємо фахівців компаній-постачальників профілю, фурнітури, бізнес-тренерів провідних консалтингових компаній. Спеціально для демонстрації енергозбереження та енергоефективності побудували «зимовий полігон», на якому демонструємо переваги вікон з енергозберігаючими склопакетами, створюючи мороз «на вулиці» до -20 градусів. А тепловтрати через монтажний шов демонструємо за допомогою тепловізора. Хочу зазначити той факт, що до збільшення обсягу продажів у 2014 році навчання партнерів мали пряме відношення. Ось такий «бізнес-пакет» ми надаємо нашим партнерам і пропонуємо новим дилерам. Вибір за вами.