Stekloplast: ми працюємо за правилами

У новому інтерв'ю, організованому OKNA.ua спільно з Віконний консалтинг, власниця компанії Stekloplast Наталія Єремєєва розповіла про правила компанії, а також поділилася своїми секретами управлінських успіхів.
Наталія Єремєєва
Фото: Stekloplast
Наталія Єремєєва, власниця компанії Stekloplast

У Вашої компанії цікавий слоган «Stekloplast — вікна за правилами». А ці правила для кого? Для своїх співробітників, дилерів, клієнтів?

Наталія Єремєєва:
Робота за правилами — це основа компанії Stekloplast.

Ми спочатку вибудовували компанію з міцним фундаментом, правильну. У 2007 році побудували завод за проектом німецької компанії Aluma, який оснастили найпрогресивнішою технікою у світовій віконної індустрії. Завод із самого початку будували зі запасом виробничих потужностей більш, ніж на 10 років. Правильність технологічних процесів і продукції, що випускається, регулярно підтверджується за системою якості ISO 9001-2001, зараз виробництво на фінальній стадії сертифікації IFT Rosenheim.

До вибору постачальників підходимо дуже серйозно, міняємо їх вкрай рідко. Адже обіцянку споживачеві дає не постачальник фурнітури або профілю, а Stekloplast — виробник кінцевого продукту. Тому наші постачальники ще в період формування українського ринку фурнітури і профілю пройшли «жорсткий кастинг» на відповідність певним критеріям (якість, надійність, постійний розвиток, хороша репутація та ін.). Зазвичай, сьогодні це лідери ринку.

Хочу підкреслити, що починаючи роботу з ключовим постачальником, ми завжди прагнемо вибудувати довгострокові й одночасно взаємовигідні відносини. Наприклад, з Winkhaus працюємо вже майже 18 років, з Guardian — понад 10 років, з Aluplast — 8 років, з WDS — 5 років, з Axor — 3 роки.

Щодо правил для Клієнтів. Ми з повною відповідальністю обіцяємо клієнту: «У нас усе за правилами!». Це означає, що ми зробимо все, як і обіцяли, неприємних сюрпризів не буде. А потім просто виконуємо те, що пообіцяли — працюємо, використовуючи якісні комплектуючі, дотримуючись технології виробництва за ДСТУ і ДБН, стандартами якісного сервісу.

Тренд, який був заданий у Stekloplast — це автоматизація всіх бізнес-процесів у компанії через IT-продукти (виробництво, облік, запуск продукції, доставка, сервіс обслуговування Клієнтів, внутрішньокорпоративні процеси). Наш програмний продукт SP-Client дозволив побачити кожен темний куток у компанії, дав можливість оптимізувати понад 100 бізнес-процесів у компанії і стати більш конкурентоспроможними. Завдання Stekloplast — максимально уникнути людського чинника й через ключові показники бачити стан будь-якого бізнес-процесу.

Суворим правилам в Stekloplast підпорядковане абсолютно все: продажі, заміри, прорахунки, виробництво, доставка, установка, робота з рекламаціями.

Комусь це може здатися нудним, але у великій компанії інакше не можна.

І найголовніше, ми бачимо результати роботи за правилами, Stekloplast щорічно збільшує продажі на ринку, що падає, клієнтська база зростає, ми продовжуємо активно працювати в АР Крим, і в цьому році вже будемо святкувати наше повноліття — у червні нам буде 18 років.

Наталія Ігорівна, Ви — практично єдина представниця «слабкої статі», що стоїть «біля керма» національної віконної компанії. Поділіться секретами управлінських успіхів.

Наталія Єремєєва:
У нашій компанії є чотири ключові цінності, які одночасно є й моїми особистими цінностями:

Розвиток. Моя роль у компанії — не операційний керівник, а стратегічний архітектор системи, тобто ніяких шаблонів і закостенілих схем. Якщо щось перестає працювати, ми це відкидаємо і трансформуємо систему.

Я постійно виходжу із зони комфорту. Тобто не розслабляюся. Вийшло щось — молодець, але попереду нова мета, а ти її поки не досяг. Уперед — розвивайся! Світ рухається дуже швидко. Зупинишся, щоби натерти собі корону, інші наздоженуть і переженуть. Не хочеш залишитися аутсайдером? Тоді вставай із дивана й біжи ще швидше. Тільки завдяки постійним змінам ми успішні на ринку з 1997 року.

Репутація. Ті правила, яких ми дотримуємося, і є запорука позитивної репутації компанії Stekloplast. Найкраще про це говорить термін існування компанії, термін роботи з ключовими постачальниками і Клієнтами.

Клієнт. Я намагаюся бути якомога ближче до Клієнта, приватні замовники мають можливість через сайт написати «Лист директору» — моя електронна адреса стоїть у копії цих повідомлень, я їх обов'язково читаю.

З багатьма дилерами я знайома особисто вже багато років, у них є мій номер телефону, зідзвонюємося, спілкуємося. Я можу приїхати в гості, хоча частіше зустрічаємося в Дніпропетровську. Щороку є кілька приємних приводів для зустрічі: тренінги, дилерські конференції, дні народження компанії. Є така тенденція, що нові дилери хочуть познайомитися особисто й «на березі» домовитися з першою особою, я тільки «за», можу й екскурсію виробництвом провести, взагалі без проблем!

Команда. Підбираю в команду правильних людей. Правильних — значить оптимістичних, розумних, цікавих, красивих, сильних і професійних. Людей, які можуть привнести в компанію нові ідеї, технології, бізнес підходи. Зі свого боку даю можливість розвиватися професійно й особисто. Паралельно уникаю людей дрібних, налаштованих на поразку, що обожнюють мученицьку роль жертви і... просто дурних і ледачих.

Співробітники Stekloplast — люди «без корони на голові». Вони — клієнтоорієнтовані й по-хорошому невгамовні, готові змінюватися і вчитися.

І ще кілька моїх особистих правил, які допомагають і в бізнесі:

Цінувати кожну хвилину свого життя
Час — вичерпний ресурс. Його потрібно використовувати ра-ці-о-наль-но. Запросили виступити на презентації навчальної програми? Візьми із собою старшого сина, нехай вчиться ораторського мистецтва, знайомиться з цікавими людьми, робить висновки і... частково навіть формує образ майбутньої дружини. Витрачаєш 20 хвилин, щоби доїхати до роботи? Витрать ще 10 хвилин і розвези дітей у школу й сад. Дорогою можна базікати, сміятися і співати улюблені пісні...

Бути оптимістом
Переконана, що думки матеріальні. Як правило, з нами відбувається те, чого ми дуже хочемо або... не хочемо. Отже думай про хороше. І спокійно роби все, що у твоїх силах, щоби воно (це хороше) наступило. А погане? Ну... можна подумати про це потім, коли-небудь... якщо залишиться час...

Слухати свою інтуїцію
Іноді я не можу пояснити, чому приймаю те чи інше рішення. Але ось відчуваю я так і все. Наша підсвідомість розумніша свідомості. І вона нам постійно підказує, так що вчись розпізнавати його знаки.

Відпочивати
Подорожуй, знайомся з іншими культурами, підглядай ідеї, захоплюйся, дивуйся. Обідай усією сім'єю. Гуляй із дітьми в парку. Роби що-небудь руками. Займайся спортом…

P. S.
Пам'ятати, що головне в житті — не бізнес і успіх, а саме життя. До речі, після продуктивного відпочинку відкривається друге дихання, і муза відвідує частіше.

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Пов'язаний контент

Нове та найкраще