2014 рік був нелегким для всього віконного ринку, але хотілося б поговорити не про те, що заважало, а про успіхи і про те, що допомагало працювати в минулому році.
Однак, на тлі падіння обсягів ринку СПК в Україні на 30% (за нашими оцінками), обсяги виробництва склопакетів групою знизилися лише на 20% з огляду на об'єктивні причини, пов'язаних із війною на Сході України.
Але найголовніше, завдяки цілеспрямованій політиці просування склопакетів з енергозберігаючим склом, обсяги наших продажів енергоефективних склопакетів виросли на 15% і склали загалом у країні, включно з південними регіонами, більше половини від загального обсягу вироблених склопакетів.
Такий результат нам вдалося досягти завдяки виведенню на ринок лінійки продуктів під зареєстрованою торговою маркою «Енергопакет». Під енергопакетом ми розуміємо склопакет, що володіє однією або декількома енергоефективними функціями, зібраний на одному з підприємств групи Глас Трьош у суворій відповідності з технологічним процесом, розробленим нашими швейцарськими колегами в групі, з матеріалів, які пройшли відповідну перевірку у швейцарській лабораторії й допущені для використання в групі. Енергопакет — це вже не no name продукт, як більшість склопакетів на ринку; за іменем Glas Troesch, нанесеному на брендовану дистанційну рамку, кінцевий споживач і через десятиліття експлуатації вікна може визначити, хто є виробником основного його елемента й до кого звертатися в разі виникнення питань чи претензій до склопакету.
Група компаній Глас Трьош уже понад ста років формує ринок скла в Європі. Тому кінцевий споживач може бути впевнений, що цей виробник склопакетів раптово не зникне, як який-небудь «гаражник», що ліпить склопакети та вікна з неперевірених матеріалів. На сьогоднішній день група Глас Трьош налічує 8 склопакетних виробництв в Україні, займає майже 30% ринку склопакетів і є безумовним лідером у сегменті як стандартних склопакетів, так і склопакетів з енергоефективним склом «Енергопакет».
Виходячи з результатів роботи вашої компанії за минулий рік, скажіть, чи відбувся переломний момент у свідомості споживачів, чи проявляють інтерес до енергоефективних склопакетів у разі покупки? Якщо такі зміни були помічені, то що цьому сприяло?
Тому наступним чинником успіху ми вважаємо вихід на кінцевого споживача з тим, щоби донести йому інформацію про роль склопакету у вікні як найбільш значущого елементу і про функціональні можливості склопакета. Наші енергопакети здатні вирішити цілу низку завдань, серед яких, насамперед, економія тепла взимку, захист від сонячних променів влітку, захист від електромагнітних хвиль, вуличного шуму, від злому й інше. Ми цілеспрямовано просуваємо енергозберігаючі склопакети через соціальні мережі, інтернет-ресурси, спеціалізовані інтернет-портали, у тому числі і спеціалізований віконний портал OKNA.ua. Фахівці наших компаній постійно проводять навчання майбутніх фахівців галузі, беруть участь у будівельних, віконних форумах і конференціях.
Ще одним чинником успіху є розробка і впровадження нових товарів відповідно до потреб ринку. Наші фахівці у Швейцарії розробили і вивели на ринок України новітнє покриття Silverstar Zero з поліпшеними теплофізичними властивостями. Завдяки додатковому енергозберігаючому шару, склопакет із таким склом під торговою маркою «Енергопакет Комфорт» здатний досягати нормативних значень ≥ 0,75 м2·К/Вт в однокамерному виконанні.
На зростання попиту на вікна з енергозберігаючими склопакетами вплинуло також посилення Державних будівельних норм з енергозбереження, у яких мінімально допустима межа коефіцієнта опору теплопередачі для огороджувальних конструкцій житлових приміщень була посилена до 0,75 м2·К/Вт для першої кліматичної зони.
Також стимулюючий вплив на підвищення культури енергозбереження в населення зробило зростання цін на енергоносії, і, відповідно, збільшення витрат на комунальні платежі.
Не может однокамерный пакет быть больше 0,75
А приведенное R окна и подавно