Робота віконних компаній під час карантину. Короткі рекомендації

Робота віконних компаній під час карантину. Короткі рекомендації

Як зробити роботу безпечною під час пандемії коронавірусу
calendar_today
20 березня 2020
query_builder
visibility
3 453
Рекомендації щодо персонального захисту під час пандемії COVID-19; у разі роботи офісу чи підприємства; для замірників та монтажників

Коронавірус SARS-CoV-2 — респіраторний вірус, що викликає захворювання COVID-19. Захворювання може мати як легкий перебіг, так і важку форму.
Передається краплинним шляхом, тобто не циркулює в повітрі, а передається від людини до людини.
Основними клінічними ознаками та симптомами є: гарячка та утруднене дихання.

Запобігти поширенню інфекції допомагає гігієна рук і дотримання етикету кашляння: кашляти і чхати треба в серветку чи згин руків’я (в сторону ліктя).

Рекомендації від Центру громадського здоров’я України для персонального захисту:

  • ► мийте руки 20–40 секунд теплою водою з милом чи обробляйте їх антисептиком із вмістом спирту не менше 60%;
  • ► уникайте близького контакту з людьми із симптомами ГРВІ (мінімальна дистанція — 1,5 м);
  • ► не торкайтеся обличчя, зокрема очей, носа й рота.

Рекомендації для компаній, які працюють офлайн під час карантину

  • ► Найголовніше правило, яке повинно діяти: робітники, які МАЮТЬ ознаки ГРВІ, залишаються вдома!

Якщо ознаки застуди проявилися на роботі, людину треба ізолювати, видати засоби індивідуального захисту і відправити додому.

Також, компанії слід потурбуватися про забезпечення робітників:

  • ► транспортом
  • ► засобами індивідуального захисту (масками, серветками, паперовими рушниками тощо)
  • ► антисептиками

! Обов’язково серед співробітників провести інструктаж.

Робота в салонах і на виробництвах

  • ► Перед початком робочого дня проводити контроль температури тіла й самопочуття.
  • ► Якщо це можливо, організувати обробку рук до потрапляння в приміщення.
  • ► Якщо це можливо, організувати робочий процес так, щоби відстань між працівниками була не менше одного метра, відвідувачі не сиділи дуже близько один від одного або в приміщенні не перебувало дуже багато людей.
  • ► Під час контакту із замовником одягати рукавички та захисні маски.
  • ► Регулярно провітрювати приміщення (щонайменше кілька разів на день).
  • ► Регулярно очищати поверхні на робочому місті (стільниці, дверні ручки, спинки стільців тощо) засобами для чищення.

CDC (Центр із контролю та профілактики захворювань у США) найбільш ефективним називає розведені побутові відбілювальні розчини, спиртові розчини, що містять щонайменше 70% спирту, та найбільш поширені побутові засоби для дезінфекції.

Розчин на основі відбілювача можна приготувати так: 5 столових ложок (якщо він у сухому вигляді) на 3,5 літри води або 4 чайні ложки відбілювача на літр води.

Дезінфікувати треба в рукавичках! Якщо одноразові, то після прибирання їх зразу викидати, якщо багаторазові, то вони мають використовуватися тільки для дезінфекції.

  • ► Працівники мають обробляти руки дезінфекційними спиртовмісними засобами або мити з милом не менше 20 секунд.
  • ► Забезпечити засобами для гігієни рук: серветками, одноразовими рушниками дезінфекційними засобами, смітниками, куди можна викидати використані серветки. Як для працівників, так і відвідувачів.
  • ► Регулярно обробляти телефон.
  • ► Забезпечити одноразовим посудом.

Для обробки поверхні телефону рекомендують використовувати мило та тканину з мікрофібри. Змочити тканину в теплій воді з милом і віджати. Акуратно протерти всі поверхні, щоби вода не потрапила в отвори. Телефон має бути вимкнений.

Якщо це можливо, перевести салони на безготівковий розрахунок платіжною картою через термінал або на сайті компанії. Якщо це неможливо, вивчити можливість приймати готівку окремо з подальшим її кварцуванням.

Робота замірників та монтажників

  • ► Перед початком робочого дня проводити контроль температури тіла й самопочуття.
  • ► Забезпечити робітників захисними рукавичками та масками, перед початком робочого дня.
  • ► Обробка рук до потрапляння в приміщення.
  • ► Під час контакту із замовником бути в рукавичках та захисній масці.
  • ► Тримати дистанцію не менше одного метра.
  • ► Регулярно обробляти телефон та інструменти.

Як використовувати маску правильно:

  • - Маска має закривати ніс та рот і щільно прилягати до обличчя.
  • - Після того, як маска стала вологою, її треба замінити.
  • - Не торкайтеся зовнішньої частини маски, а якщо доторкнулися — помийте руки з милом чи обробіть антисептиком.
  • - Заміняйте маску кожні чотири години.
  • - Не використовуйте маску повторно.

Рекомендації OKNA.ua

Якщо це можливо, мінімізувати прямі контакти з клієнтами й перевести контакти в онлайн чи на телефон для безпеки клієнтів та співробітників.

Використовувати дистанційний замір, якщо це можливо.

Встановлення вікон на новобудовах майже не має особливих застережень, оскільки немає контакту з людьми й робота триває на відкритому майданчику.

Якщо можливо, приймати замовлення, але пропонувати відкладений монтаж за запитом, коли обставини будуть більш сприятливі.

Олена Сердюк
Олена Сердюк
Редактор OKNA.ua
Менеджмент Міфи і реальність віконного ринку України
Міфи і реальність віконного ринку України
Чому 5-камерні профілі шириною 60 мм не «гріють» і все впирається у продавців
Менеджмент 5 речей, які повинен знати ТОП-менеджер віконної компанії
5 речей, які повинен знати ТОП-менеджер віконної компанії
Тут — базова інформація, необхідна для успішної роботи на віконному ринку
коментарі
Loading
E-Mail:
слідкувати за відповідями