Робота по всій Україні
Виходячи відразу на ринок усієї України, компанія отримала величезний низку переваг і можливостей. Основна — це економія рекламного бюджету, оскільки реклама на всю країну виходить дешевше, ніж на кожен із 27 регіонів країни. Також це можливість взятися за будь-який об'єкт у будь-якому регіоні. Часто клієнт перебуває, наприклад, у Києві, а готель він будує в Одесі. Він приходить до київського офісу, а представник компанії працює по його об'єкту в Одесі. Також компанія може взятися за об'єкти в дрібних райцентрах, передавши їх своїм дилерам.
Відкритість керівництва
Як дилер, так і роздрібний покупець може зв'язатися з керівником для обговорення нюансів нестандартного замовлення або ситуації. Співробітники зобов'язані дати його номер телефону на першу вимогу. Також є форма «лист директору» на сайті. Зв'язавшись телефоном із керівництвом, роздрібні клієнти й дилери можуть вирішити будь-які форс-мажорні питання, які можуть виникати під час роботи. Будь-якому клієнту приємно, коли до вирішення спірної або нестандартної ситуації підключається керівництво.
Мотивація співробітників
Фірма відстежує конверсію кожного замірника й зіставляє кількість викликів і замовлень, що дійшли до роботи. Також відбувається визначення продуктивності роботи менеджерів, які оформляють замовлення в телефонному або он-лайн режимі. За результатами роботи за рік кращі співробітники отримують путівку за кордон на всю сім'ю. Така оплачувана відпустка є чудовою мотивацією для професійного росту співробітників. Тільки щасливий співробітник може якісно працювати, що позитивно впливає на роботу компанії загалом.
Простий і зрозумілий прорахунок
Прайс компанії досить простий. У ньому за основу береться вартість квадратного метра конструкції, що спрощує роботу дилерів і замірників. Визначивши розміри майбутньої конструкції, замірник відразу назве вам її остаточну вартість. Для цього йому не потрібно гортати десятки прайсів із сітками розмірів і кольорів, робити складні розрахунки або дзвонити в офіс компанії.
Прозорість цін
На сайтах і в прайсах тільки реальні ціни без вигаданих знижок. Адже всім зрозуміло, що знижок у 20-40% просто не існує. Жодне підприємство не може працювати собі в збиток. Тому багато компаній спершу завищують вартість продукції, а потім знижують на неї ціну внаслідок нібито вигідних знижок. У jaluzi-service спочатку ставлять актуальні ціни з розрахунку вартості матеріалу й роботи. А на велике замовлення зроблять реальну знижку у 2-15% хоч роздрібному клієнтові, хоч дилеру.
Постійний зв'язок із клієнтом
Менеджери компанії дадуть відповідь на будь-яке питання й оформлять замовлення в зручний для клієнтів і дилерів час, щодня з 9:00 до 21:00. Дуже часто дилери або замірники, перебуваючи на замірі, у вечірній час дзвонять і консультуються з технічних питань або наявності тканин.
Навчання співробітників
Для того, щоби співробітники могли вільно відповідати на питання клієнтів, компанія постійно займається підвищенням їх кваліфікації. Менеджери проходять ораторські курси, вивчають секрети НЛП, а також відвідують різні тренінги. Крім зовнішнього навчання завжди відбувається внутрішнє. Офісні співробітники й замірники стажуються на виробництві та добре знають як виготовляються жалюзі.
Відправка конструкцій у будь-який населений пункт
«Жалюзі Сервіс» не прив'язується до відправки на одну адресу, як це буває в інших виробників. Наприклад, є дилер, оформлений у базі як «Київ, Нова Пошта, склад 3», а це замовлення потрібне йому в Борисполі, то деякі фірми будуть відправляти тільки на склад зазначений у базі. У цій фірмі будь-яке замовлення може бути відправлений у будь-яке місто і склад, завдяки щільній інтеграції внутрішньої бази й Нової Пошти (і інших перевізників).
Акуратність і відповідальність замірників
Спеціаліст «Жалюзі сервіс» виїжджає за адресою й завжди бере із собою тапочки, ця дрібниця завжди приємна клієнтам. А після установки прибирає після себе сміття. Це дозволяє клієнту насолоджуватися готовим результатом роботи, не обтяжуючи себе прибиранням. Також майстри несуть фінансову відповідальність за весь «близько віконний» простір, за 20 років роботи, звичайно, бували випадки, коли майстри розбивали склопакети, скляні столи, рвали натяжні стелі, але завжди компанія брала на себе витрати з відновлення. Використовуючи ці секрети, компанія «Жалюзі сервіс» створила широку дилерську мережу й активно працює з оптовими й роздрібними покупцями. А професіоналізм співробітників дозволяє залучати нових клієнтів і розвивати компанію.