Talisman: як продавати вікна в Америку

Talisman: як продавати вікна в Америку

Про особливості експорту української віконної продукції на зовнішні ринки
calendar_today
20 вересня 2016
query_builder
visibility
1 675
Про перспективи американського віконного ринку, етапи підготовки до експорту продукції, нюанси логістики і причини, чому українським компаніям – виробникам СПК потрібно об'єднувати зусилля для просування за кордоном в інтерв'ю інтернет-виданню OKNA.ua розповів Євген Гредунов, генеральний директор компанії – виробника алюмінієвих профільних систем Talisman Systems.


Євген Гредунов
Євген Гредунов,
генеральний директор
компанії Talisman Systems

США займає приблизно шосту частину світового ринку СПК. Чи є потреба в українській віконній продукції?

Євген Гредунов:
Америка — одна з найбільш багатонаціональних країн світу, де можна знайти попит на будь-який смак і гаманець. Упевнений, що там є місце і для українських виробників вікон. Частково мою думку підтверджує вже існуюча практика експорту. Так, країни Східної Європи роблять досить успішні спроби експортувати сюди свою продукцію. Наприклад, польська компанія Aluprof вже зайшла на американський ринок з профілем і готовими конструкціями. Також білоруська компанія "Алютех" здійснила в США свої перші продажі.
Десять років тому деякі українські компанії теж мали досвід роботи в Америці, проте через бурхливе зростання внутрішнього ринку ніхто не займався поставками систематично. Тоді в Україні компанії відкривалися під внутрішнього споживача, попит на СПК стрімко зростав і не було сенсу думати про продажі за кордон.
Про експорт віконні компанії замислились після кризи 2008 року. Найбільш активний інтерес до продажу вікон за межі України проявився вже після подій 2014 року, коли країна вибрала європейський вектор розвитку.

Яка продукція може бути перспективною? Це недорогий чи преміальний сегмент?

Євген Гредунов:
У першу чергу це високоякісні готові вироби. Америка — величезний, але специфічний ринок. На відміну від Європи, яка динамічно розвивається у напрямку ноу-хау енергозбереження, і Китаю, який переймає передові світові розробки профільних систем, американські виробники СПК інертні та консервативні у плані конструкцій. Вони використовують прості, я б сказав примітивні системи профілів, не акцентуються на енергозбереженні у європейському розумінні цього слова і свідомо здешевлюють продукцію. Український виробник вікон має більш проєвропейський підхід, особливо у преміум сегменті.

"У США досить прості системи профілів і саме вони користуються попитом"

Євген Гредунов, генеральний директор компанії Talisman Systems

Американці у своєму підході до вибору продукції, у тому числі і віконної, ментально схожі з німцями або французами — вони радше придбають звичний для себе продукт, навіть якщо він буде гіршим чи дорожчим за зарубіжні аналоги. Тому компанії, які хочуть продавати в Америці, беруть за основу американську продукцію і трохи видозмінюють чи вдосконалюють її.
Так само роблять греки. Володіючи великими покладами алюмінію, маючи розвинену екструзійну промисловість і виробництво власних профільних систем, вони вже продають фасадні та віконні профільні системи, адаптовані до американського ринку. На європейських виставках зустрічаються грецькі компанії, які пропонують, наприклад, вікна, що піднімаються вгору — це поширений у Північній Америці варіант.

Розкажіть, будь ласка, які моменти необхідно враховувати при плануванні експорту вікон до США та до інших країн? Які основні статті витрат?

Євген Гредунов:
Компанія має для себе вирішити, чи готова вона інвестувати у такі продажі. При всіх масштабах американського ринку, інформація про "новачка" поширюється дуже швидко і шансу скласти про себе друге враження вже не буде. Тому готуватися до виходу на ринок США краще ґрунтовно.
Тут варто врахувати високий рівень оплати праці, великі витрати на оренду офісу та утримання транспорту. Найкращий варіант — знайти місцевого партнера, який сам буде вихідцем з України. Це можна зробити через українські і єврейські діаспори в Америці.
Андрей Лесьо
Андрей Лесьо
Директор OKNA.ua

Огляди
Як вибрати якісний дверний замок для металопластикових дверей?
Переваги замків AXOR Door Line DL
Бліц-інтерв'ю
AXOR INDUSTRY — 5 років роботи на віконному ринку
Інтерв'ю з Османом Йілмазом, генеральним директором компанії AXOR INDUSTRY
Огляд ринку
Огляд ринку СПК в Україні за II квартал 2016 року
Огляд складено на основі опитування керівників найбільших виробничих підприємств України
коментарі

Цуканова
"Для стран ЕС мы уже разрабатываем систему (НАЗВАНИЕ СИСТЕМЫ)" - так как все таки назвали систему?
10 жовт. 2016 р. 10:32
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ
Loading
E-Mail:
слідкувати за відповідями