AXOR INDUSTRY — 5 років роботи на віконному ринку

AXOR INDUSTRY — 5 років роботи на віконному ринку

Інтерв'ю з Османом Йілмазом, генеральним директором компанії AXOR INDUSTRY
Про стратегію роботи компанії, яка протягом п'яти років зуміла зайняти третину ринку фурнітури СПК в Україні та вийти на європейський ринок розповів генеральний директор AXOR INDUSTRY Осман Йілмаз.


Осман Йілмаз
Осман Йілмаз,
генеральний директор
компанії AXOR INDUSTRY

П'ять років роботи компанії — відносно невеликий термін, проте, вам вдалося зайняти понад 30% ринку фурнітури в Україні. Поділіться "рецептом" такого успішного ведення бізнесу.

Осман Йілмаз:
Коли п'ять років тому ми починали цей проект, основним завданням було надати ринку якісний продукт. Маючи досвід дистрибуції фурнітури інших виробників, ми постійно звертали увагу наших постачальників на певні недоробки технічного характеру, рекомендації клієнтів щодо поліпшення конструктиву, проте реакція на ці зверення була дуже повільною, а часом і взагалі була відсутня. Через це ми втрачали не лише покупців, а також, що дуже важливо, імідж.

На певному етапі питання стало дуже гостро — або ми закриваємо фурнітурний напрям, або виробляємо фурнітуру самі. Нашими інвесторами було прийняте рішення побудувати у Дніпропетровську завод з виробництва фурнітури — сучасний, технологічний, укомплектований новітнім обладнанням, такий, при відвідуванні якого у потенційного клієнта залишалося б враження, що він побував на підприємстві європейського рівня, здатному виробляти продукцію високої якості.
Спочатку інвестиції у виробництво склали приблизно 25 мільйонів євро, але ця сума постійно зростає, оскільки компанія регулярно інвестує в модернізацію наявного і придбання нового обладнання.

Перша лінійка фурнітури Komfort Line K-3 була створена на основі напрацювань технічних фахівців і побажань клієнтів. Чути клієнта — це теж одна з головних складових успіху. У подальшому деякі доопрацювання фурнітури були здійснені за рекомендаціями наших партнерів.

Ми постійно працюємо над сервісом. Рекламації бувають у всіх, але швидкість реакції на них у всіх різна. Правило AXOR INDUSTRY — реакція на рекламацію протягом 24 годин з моменту заявки. Технічні фахівці компанії готові вирішувати усі питання не тільки на виробництві партнера, а й у кінцевого споживача на об'єкті. Це дуже важливий момент для дилера віконної компанії, який не залишається один на один з можливою проблемою і, як наслідок, невдоволенням замовника.

Який портрет клієнта - споживача продукції AXOR INDUSTRY?

Осман Йілмаз:
Ми сприймаємо клієнта як партнера і вважаємо, що стандартна схема "Постачальник-клієнт" діє не так ефективно, як "Партнер-Партнер". За п'ять років роботи така схема довела свою ефективність — вона дозволяє розвиватися і нам, і нашим партнерам.

Далеко не всі віконні компанії дотримуються такого формату співпраці, але це бізнес. Кожна компанія будує свою стратегію роботи. На будь-якому ринку працює кілька бізнес-моделей, у результаті все визначається успіхом компанії та її позицією на ринку. Наші партнери займають лідируючі позиції у галузі, і ми пишаємося тим, що в зробили певний внесок у їхній успіх, так само, як у нашому успіху є велика заслуга наших партнерів.

Компанія не обмежилася внутрішнім ринком України, а почала успішно реалізовувати свою продукцію за його межами. Розкажіть, яка ситуація з поставками вашої продукції на експорт?

Осман Йілмаз:
Потужності заводу розраховані на обсяг продукції, що у кілька разів перевищує обсяг фурнітури, виготовленої для реалізації на внутрішньому ринку України.

Спочатку фурнітура була випробувана на українському ринку — все нове потребує доопрацювання, а можливі рекламації набагато легше і швидше вирішувати, коли партнер знаходиться відносно недалеко географічно. Крім того, неможливо відразу виробити таку кількість фурнітури, щоб можна було продавати всім бажаючим, та й внутрішні бізнес-процеси вимагають певного часу на подолання "дитячих хвороб".

Багато наших конкурентів мають історію виробництва і продажу фурнітури на ринках у кілька десятків років, а деякі німецькі компанії подолали і столітній рубіж. З такими конкурувати непросто. Проте, ми вже кілька років активно працюємо у цьому напрямку і можемо сміливо сказати, що співпраця з компаніями-виробниками СПК і компаніями-дистриб'юторами в країнах СНД і Європи успішно розвивається.

Найближчим часом плануємо відкриття великого логістичного складу в одній з країн Європи, розширюємо мережу наших філій в Середній Азії. Починають добре працювати на просування продукції позитивні відгуки зарубіжних партнерів. Якість, ціна, сервіс, терміни поставки і постійна наявність товару на складах — ось ті складові, які вимогливі європейські партнери і партнери з країн СНД хочуть отримувати від свого постачальника, і ми маємо можливість задовольняти усі їхні вимоги.

З огляду на ваш досвід роботи в інших країнах, що ви думаєте стосовно українського менеджменту, які його сильні та слабкі сторони? Адже сьогодні питання щодо дефіциту кадрів у багатьох компаній стоїть як ніколи гостро.

Осман Йілмаз:
Я можу зі стовідсотковою впевненістю заявити, що в Україні є висококваліфіковані кадри, напевно, навіть кращі, ніж у деяких європейських країнах. Тож у технічному плані все добре. Але не завжди технічна підготовка відповідає ставленню працівника до роботи. Поняття "людського фактора" ще ніхто не відміняв. Що стосується дефіциту кадрів, то ця проблема існує, і найдієвіший інструмент боротьби з нею — постійна робота відділу з персоналу зі співробітниками. У нас на виробництві для персоналу розроблений цілий ряд мотиваційних програм матеріального і нематеріального характеру, створені комфортні побутові умови, є можливість професійного розвитку — усе це дозволяє формувати у людей бажання працювати саме у нас в команді. Ми намагаємося зробити так, щоб нашим співробітникам було вигідно працювати в компанії, у кожного з них є можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання. Без наших співробітників у компанії не було б такого успіху.

Чого очікувати від компанії AXOR INDUSTRY у найближчі три роки?

Осман Йілмаз:
Продовжуємо працювати над поліпшенням та удосконаленням основних лінійок фурнітури Komfort Line K-3 і SMART LINE S +. У 2016 році почали виробництво замків для ПВХ-дверей — планується розширення асортименту цього продукту. Також працюємо над виведенням на ринок фурнітури для дерев'яних і алюмінієвих вікон.
Крім того, продовжимо освоєння нових ринків збуту, попрацюємо над поліпшенням сервісу і створенням додаткових конкурентних переваг для партнерів при роботі з AXOR INDUSTRY.
Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Пов'язаний контент

Інші статті на тему

Нове та найкраще