Вікно Плюс і Luvin отримали ліцензію і почали застосовувати етикетки зламостійкості вікон
У рамках спільного проекту WINKHAUS і OKNA.ua, націленого на популяризацію безпечної (зламостійкої) продукції в Україні, компанії ТМ ВікноПлюс іLUVIN першими серед виробників вікон отримали етикетки зламостійкості. Етикетки підтверджені відповідною ліцензією на вікна з класами зламостійкості RC1N, RC2N і RC2, які компанії отримали від виробника безпечної фурнітури Winkhaus. Тепер покупці вікон цих виробників зможуть відрізнити безпечне вікно і отримати всю інформацію по рівню зламостійкості конкретної конструкції за спеціальною етикеткою.
Чому важлива етикетка безпеки на вікнах
Часто компанії називають безпечними вікна, які не відповідають навіть базовому рівню зламостійкості. Розрізняти класи безпеки тепер стало просто за допомогою етикеток безпеки на базі ліцензій або випробувань.
Про що повідомляє етикетка зламостійкості
Етикетка із зазначенням класу зламостійкості (наприклад, RC2) на вікні повідомляє, що компанія поставляє вікна з ліцензованою системою захисту від злому. Це підтверджено відповідними ліцензіями і сертифікатами.
Етикетки зламостійкості RC стартували як спільний проєкт Winkhaus і OKNA.ua - Платформа.
Іван Богдан, комерційний директор Winkhaus:
Нарешті в Україні з’явилися віконні заводи, що виробляють перевірені зламостійкі вікна.
Завдяки Winkhaus, «Вікно Плюс» та Luvin стали першими українськими компаніями, що отримали європейську ліцензію на виготовлення вікон класу RC2.
Після серії тестів, проведених Winkhaus разом з німецьким інститутом ift Rosenheim, наші партнери отримують технічне навчання, необхідну документацію та саму ліцензію. Європейська ліцензія RC2 Rosenheim також використовується партнерами Winkhaus при експорті вікон до країн Євросоюзу.
Вважаю це знаковою подією, адже поступово ми зможемо виправити загрози, які створює типове незахищене українське вікно.
Радий, що OKNA.ua долучилися до популяризації теми захисту житла та створили інструменти для візуалізації справжніх захищених віконних конструкцій.
Андрій Лесьо, засновник і CEO OKNA.ua:
У турбулентному світі безпека стає незабезпеченою базовою потребою. Компанії «Вікно Плюс» і Luvin розуміють ці глибинні потреби покупців і часто перевершують їх очікування. Дуже радий, що саме ці компанії першими серед виробників впроваджують простий маркетинговий інструмент — Етикетку зламостійкості RC.
При всій простоті етикетка призначена для онлайнового і офлайнового використання: в салонах, на продукції, на сайті компанії, на сторінці компанії в OKNA.ua. Всі форми етикеток захищені перевіркою. Адже у вибудовуванні довірчих відносин з покупцем вікон важливо мати союзників, готових підтвердити заданий рівень продукції.
Етикетка — той маркетинговий інструмент, який допомагає покупцям вибрати вікна і захистити приміщення від злому.