З 24 по 28 квітня у Казахстані пройшли виїзні семінари для партнерів ТОВ МІРОПЛАСТ. Ініціатором заходу стала компанія TOO ARSI GROUP. Учасниками семінарів в Уральську, Шимкенті та Алмати стали керівники та менеджери з продажу компаній-виробників вікон з ПВХ-профілю.
Ринок віконної продукції Казахстану має свої особливості. Зокрема, переважають невеликі та середні за об’ємом виробництва компанії, відбувається становлення стратегії продажу через дилерські мережі та спеціалізовані салони.
В ході комплексного навчання від Miroplast Business School велику увагу приділили питанням маркетингового аналізу, розглядали систему аналізу факторів, які впливають на продаж вікон, а також на прикладі кейсів проводили SWOT–аналіз.
Тренер Miroplast Business School Олексій Козін зазначає, що учасники семінару були дуже активними, а компанії-переробники відзначили високу якість нашої продукції.

WDS
Miroplast Business School провела навчання у Казахстані
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
Ідентифікатор: 18245