WDS Fest до 10-річчя бренду: новий формат спілкування на віконному ринку

WDS Fest до 10-річчя бренду: новий формат спілкування на віконному ринку

27 травня у заміському комплексі «Авантюрист», що під Києвом, відбулося масштабне святкування 10-річчя українського віконного бренду WDS, який на сьогодні займає одну з провідних позицій з виробництва та продажу віконних та дверних профільних систем в Україні.
На свято у форматі open-air були запрошені партнери бренду зі всієї України. У заході взяти участь більш ніж 800 гостей.
Під величезною сценою протягом всього дня відбувалися активності. Звучали вітання від партнерів під супровід професійного ведучого свята.
На WDS Fest кожен, незалежно від віку та вподобань, міг обрати собі приємну діяльність: фотографуватися на фоні незвичайної природи або у численних креативних фото-зонах, кататися на човні чи катамарані на річці, грати у волейбол чи баскетбол, виграти призи в естафетах чи просто відпочивати на шезлонгу, смакуючи смачне морозиво або улюблений коктейль.
Після підбиття підсумків ігрових змагань на сцену вийшов Генеральний директор компанії МІРОПЛАСТ Емре Ерверді та висловив партнерам вдячність за довіру та плідну співпрацю. «Ми кожен день доводимо, що якість не має географії, і пишаємося бути українським виробником продукції високої якості» - прокоментував він.
На фестивалі також була присутня зона WDS-Story, де гості могли ознайомитися з історією бренду та поставити будь-які питання кваліфікованим консультантам.
Кульмінацією заходу став виступ гурту ТНМК, який зібрав під сценою навіть тих, хто цілий день відпочивав пасивно.
Компанія МІРОПЛАСТ на власному досвіді впевнилася у тому, що такі заходи необхідно проводити, щоб бути ближчими до своїх партнерів та друзів. На святі панував настрій дивовижної єдності, що вкотре доводить доцільність зусиль, витрачених на організацію свята такого масштабу
Думка редакції може відрізнятися від думки автора.
0800 505 30 XX XX 0800 505 304
Ідентифікатор: 18305
Алюмінієві профілі Profilco