Підсумки 2015. Solwin: у покупців — нові пріоритети у виборі вікон

Підсумки 2015. Solwin: у покупців — нові пріоритети у виборі вікон

 1 939
Підсумовуючи 2015 рік, Олександр Степаненко, директор компанії Solwin, розповів інтернет-виданню OKNA.ua про те, що, на його думку, сталося з віконними компаніями, які втратили ринки збуту, як змінилися пріорітети покупців і що очікувати від наступного року. Це інтерв'ю відкриває цикл матеріалів, у яких відображено думку учасників ринку, які аналізують результати 2015 року.


Олександр Степаненко
Олександр Степаненко,
директор компанії Solwin

Які зміни на віконному ринку відбулися протягом року?

— OKNA.ua
Олександр Степаненко:
Відбулася подальша глобалізація ринку, істотний вплив на ситуацію справила економіко-політична ситуація. Обсяги ринку, втрачені на Сході України та в АР Крим, заповнити найближчим часом буде практично неможливо.

З іншого боку, компанії, які орієнтувалися на ринки цих регіонів, маючи достатній виробничий потенціал, оперативно переорієнтувалися і змінили свою структуру продажів. Окремі фірми закрили виробництво, інші перенести виробництво, намагаючись покрити втрати за рахунок активного просування своєї продукції насамперед на Західній Україні.

Проблеми, пов'язані з інфляцією і нестабільним курсом гривні, стали базовими для організації продажів. Але якщо на початку 2015 року передбачалось, що обсяг ринку у 2014 році зменшиться на 50%, то друга половина 2015 року засвідчила, що ці очікування виявилися завищеними і фактично ринок просів на 10-15%.

"Люди готові міняти вікна на нові — нехай не всі відразу (наприклад, по одному на рік), але щоб вікна обов'язково мали шумоізоляційні та енергоощадні властивості", —

Олександр Степаненко, директор компанії Solwin

Як змінився попит на енергозберігаючі вікна?

— OKNA.ua
Олександр Степаненко:
Тут можна говорити про позитивну тенденцію — попит на енергозберігаючі вікна виріс завдяки тому, що з травня 2015 року почала діяти державна програма з енергоефективності. Вона дійсно працює — кінцевий споживач має можливість купувати "теплі" вікна, отримуючи компенсацію від держави в розмірі від 30 до 70%.

Чи змінилося ставлення до вікон у кінцевих споживачів?

— OKNA.ua
Олександр Степаненко:
Клієнти почали розбиратися у вікнах, ставити більше конкретних запитань. Сьогодні їх цікавить не лише ціна, але й енергозберігаючі властивості вікна. Це одна із основних тенденцій.

Покупці також виявляють цікавість до продуктів з унікальними шумоізоляцийними і підтвердженими енергоощадними властивостями високого рівня. Люди готові міняти вікна на нові хай не відразу, а, наприклад, по одному на рік, але щоб ці вікна мали вказані властивості (такі вікна продаються у 2-3 рази дорожче за стандартні).

"Покупці почали розбиратися у вікнах, ставити більше конкретних запитань", —

Олександр Степаненко, директор компанії Solwin

Які ваші прогнози на 2016 рік? Чи буде ринок далі просідати або він вже досяг дна?

— OKNA.ua
Олександр Степаненко:
Хотілося б вірити, що ринок знаходиться на дні і від 2016 року очікуємо вже позитивних змін. Ми дивимося на розвиток ринку оптимістично, виходимо з того, що гривня утримає свої позиції, а держпрограма буде успішно працювати у 2016 році. Є очікування, що збільшиться сума компенсації за заходи з утеплення житла.

Наша компанія робить ставки на підтримку нішевого продукту — систем зовнішньої сонцезахисту як елемента енергозбереження. Ми очікуємо, що ці системи будуть включені в перелік продуктів, за які виплачується компенсація за програмою енергоефективності.

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Алюмінієвий профіль для будівництва

Нове та найкраще