Підсумки 2015. "Газда": людям потрібна інформація про вигоди установки енергоефективних вікон

Підсумки 2015. "Газда": людям потрібна інформація про вигоди установки енергоефективних вікон

 1 950
Який сегмент віконного ринку показав у 2015 році зростання на тлі загального зниження продажів і в чому основна задача віконників на найближчий час, розповів Іван Карімов, технічний директор компанії ГАЗДА в інтерв'ю інтернет-виданню OKNA.ua.


іван Карімов
Іван Карімов,
технічний директор
компанії "Газда"

Які, на вашу думку, зміни на віконному ринку відбулися за рік?

— OKNA.ua
Іван Карімов:
Глобально ми оцінюємо більше Київський регіон — роздрібний клієнт повчав замовляти менше і сегмент просів в районі 20-25%.
Виробничі продажі впали за рахунок того, що подорожчало утримання виробничого напрямку і зросла вартість планового оновлення парку верстатів.
Дилерський напрямок продажу вікон виріс завдяки цікавим ціновими пропозиціями.
Винятком із загальної картини став сегмент об'єктного будівництва — тут, у порівнянні з 2014 роком, спостерігався або вихід в нуль, або зростання.

Чи змінився попит на енергоощадні вікна?

— OKNA.ua
Іван Карімов:
Зріс попит на інформацію про "теплі" вікна — по-перше, завдяки держпрограмі енергозбереження, по-друге, акценту інтернет-ресурсів на темі енергозберігаючих властивостей вікон.

Основний цільовий клієнт роздрібного сегменту — це жителі багатоквартирних будинків. Їм потрібно пояснювати, що економія теплової енергії від установки енергоощадних вікон можлива тільки в комплексі з обліком тепла і утепленням стін. Але, на превеликий жаль для віконників, далеко не у всіх людей є можливість встановити індивідуальні лічильники тепла (горизонтальне розведення труб, що дозволяє ставити тепломір на окремі квартири, роблять тільки в нових будинках, в старому житловому фонді — вертикальна розводка, — прим. ред). За моїми оцінками, тільки 3-5%, жителі новобудов, мають лічильники тепла. Багато з тих, у кого горизонтальна розводка, поки що їх просто не встановили.

Максимум, що отримають люди, замінивши в квартирі без теплового лічильника вікна на енергоефективні — відпаде необхідність додатково обігрівати квартиру. Заощадити ж на рахунках за теплову енергію можна тільки за умови обліку тепла.

У котеджному будівництві за останній рік люди економили на всьому — перекритті, трубах, сантехніці і вікнах в тому числі. При старті розрахунку вікон для приватного будинку за повною схемою (з термовставками, енергоефективністю тощо), у підсумку продається найдешевша профільна система (70 мм) і двокамерний склопакет з одним шаром енергозбереження.

"Віконні компанії мають знайти ефективний інструмент, який демонструватиме клієнтам вигоди від заміни старих вікон — тільки тоді можна розраховувати на зростання обсягів продажів енергоефективних вікон", —

Іван Карімов, технічний директор компанії "Газда"

На вашу думку, чи змінилося ставлення до вікон у кінцевих споживачів?

— OKNA.ua
Іван Карімов:
Ситуація на ринку непроста, тому дилери не акцентують увагу на енергоефективності, а зацікавлюють покупця у більшості випадків ціною.

В Одесі, наприклад, бачимо таку ситуацію: тут чимало домогосподарств використовують поновлювані джерела енергії (теплові насоси, сонячні батареї) і для них показник опору теплопередачі вікон — важливий фактор. Місцеві ж продавці вікон не пропонують енергоефективних рішень, не мають інформації про те, як можна додатково заощадити, встановивши вікна з "енергією". Люди з подивом дізнаються, що в Києві можна без проблем замовити енергоощадне вікно і прорахувати економію тепла для котеджу.

Ваші прогнози на 2016 рік?

— OKNA.ua
Іван Карімов:
У зв'язку з тим, що ситуація в країні нестабільна, попит на віконну продукцію навряд чи зросте, скоріше, по ринку буде невеликий мінус. Якщо за обсягами ми повторимо 2015 рік, будемо вважати це оптимістичним прогнозом.

Віконні компанії повинні найближчим часом знайти ефективний інструмент, який демонструватиме клієнтам вигоди від заміни старих вікон — тоді можна розраховувати на зростання обсягів продажів енергоефективних вікон.

Ми повторюємо шлях європейських країн: буде дорогий енергоносій — здійснюватимуться заходи для максимальної економії тепла.

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Пов'язаний контент
Вікна, двері, балкони REHAU

Інші статті на тему

Нове та найкраще