5 стратегій роботи віконних компаній

5 стратегій роботи віконних компаній

Як поводяться віконні компанії в період нестабільності
Про реформи, перезавантаження мислення і швидкості змін сьогодні не говорить тільки ледачий. Але розмови — це одне, а реальні зміни — зовсім інше.

Про реформи, перезавантаження мислення і швидкість змін сьогодні не говорить тільки ледачий. Але розмови — це одна справа, а реальні зміни — зовсім інша.

Віконні компанії також ведуть розмови про зміни. Однак на ділі маже нічого, крім демпінгу, не відбувається. Чи збільшується у такому випадку кількість замовлень? При стабільному ринку — однозначно так! Під час падіння ринку можна отримати невеликий приріст в обсязі, який, однак, не перекриє втрату у маржі. Та й конкуренти не сплять.

В умовах падіння ринку демпінг може дати невеликий приріст в обсязі продажів, але він не перекриє втрату у маржі.

Про зміну ціни конкурент дізнається одночасно з вашим дилером, адже досить часто в числі дилерів, включених в розсилку, є так звані «примари», поштові скриньки яких належать менеджерам конкурентів. Тож конкуренти долучаються до «демпінгової війни» вже наступного дня. Та в результаті програють усі. При цьому обсяг проданих віконних конструкцій не збільшується, оскільки ціни на товари щоденного споживання зросли, а доходи наших співгромадян практично не змінилися.

Які стратегії сьогодні використовують віконні компанії?

  1. Нічого не міняють, пливуть за течією і чекають, чим закінчиться нинішня ситуація.
  2. Знижують ціни, сподіваючись на збільшення обсягу замовлень, розраховуючи з часом підняти вартість продукції і компенсувати фінансові втрати.
  3. Відкривають нові виробничі майданчики в інших регіонах в надії заощадити на логістиці.
  4. Інвестують у розширення існуючого виробництва.
  5. Інвестують у навчання власного персоналу та персоналу партнерів.

Досить часто віконні компанії поєднують кілька вищеперелічених стратегій, крім першої.

Аналізувати, що відбувається, обирати для своєї компанії стратегію на 2015 рік — прерогатива власників, не буду «відбирати в них хліб».

Хто буде успішним і чия стратегія переможе, не виключено, що побачимо вже наприкінці 2015 року.

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567

Нове та найкраще