Про реформи, перезавантаження мислення і швидкість змін сьогодні не говорить тільки ледачий. Але розмови — це одна справа, а реальні зміни — зовсім інша.
Віконні компанії також ведуть розмови про зміни. Однак на ділі маже нічого, крім демпінгу, не відбувається. Чи збільшується у такому випадку кількість замовлень? При стабільному ринку — однозначно так! Під час падіння ринку можна отримати невеликий приріст в обсязі, який, однак, не перекриє втрату у маржі. Та й конкуренти не сплять.
Про зміну ціни конкурент дізнається одночасно з вашим дилером, адже досить часто в числі дилерів, включених в розсилку, є так звані «примари», поштові скриньки яких належать менеджерам конкурентів. Тож конкуренти долучаються до «демпінгової війни» вже наступного дня. Та в результаті програють усі. При цьому обсяг проданих віконних конструкцій не збільшується, оскільки ціни на товари щоденного споживання зросли, а доходи наших співгромадян практично не змінилися.
- Нічого не міняють, пливуть за течією і чекають, чим закінчиться нинішня ситуація.
- Знижують ціни, сподіваючись на збільшення обсягу замовлень, розраховуючи з часом підняти вартість продукції і компенсувати фінансові втрати.
- Відкривають нові виробничі майданчики в інших регіонах в надії заощадити на логістиці.
- Інвестують у розширення існуючого виробництва.
- Інвестують у навчання власного персоналу та персоналу партнерів.
Досить часто віконні компанії поєднують кілька вищеперелічених стратегій, крім першої.
Аналізувати, що відбувається, обирати для своєї компанії стратегію на 2015 рік — прерогатива власників, не буду «відбирати в них хліб».
Хто буде успішним і чия стратегія переможе, не виключено, що побачимо вже наприкінці 2015 року.