Концепція успішного продавця

Концепція успішного продавця

Продаж вікон, виходячи із потреб покупців
 2 113

На віконному ринку України поширеним методом продажу вікон є продаж за ціною. Хоча такий підхід за своєю суттю тупиковий, оскільки рухатися можна тільки в сторону здешевлення (теоретично до нуля), і відповідно в бік зниження прибутковості для компанії або погіршення якості продукції. Використовуючи такий метод віконна компанія, як показала ситуація на ринку, може прийти навіть до негативної прибутковості.

У своїй «Концепції успішного продавця» WINKHAUS рекомендує використовувати інший підхід — відштовхуватися від потреб (цінностей) клієнта. Покупець може не знати, із чого складається вікно, але потреба в його надійності, безпеці і зручності є безумовними очікуваннями. Такий продукт є індивідуальним для клієнта. Цей метод дозволяє аргументовано підійти до озвученої ціни. І його принципова відмінність від попереднього — він допомагає продавати дорого.

Що хочуть отримати клієнти, купуючи вікно:

  1. Якість
    Важливо розповісти покупцеві про досвід і репутацію компанії, які виготовили вікно і комплектуючі до нього. У якій країні розташоване виробництво? Якої якості сировина? Чи є сертифікати якості і гарантії.
  2. Безпека
    Окремо покупця цікавлять питання безпеки і захисту майна, адже несанкціоноване проникнення найчастіше відбувається саме через вікна. Варто пояснити різницю між умовно-безпечними вікнами і вікнами, що відповідають європейським стандартам безпеки RC1, RC2, RC3.
  3. Комфорт використання
    Обов'язково запропонуйте розширення функціональних можливостей вікна за допомогою додаткових елементів провітрювання, регулювання, безпечне блокування і т.п.
  4. Естетика
    Поцінювачам можна запропонувати нестандартні ексклюзивні рішення, звернути увагу на елементи, виконані у відповідності до тенденцій сучасного промислового дизайну.

До задачі побудови діалогу з покупцем є й інший підхід. Дізнавшись для якого приміщення потрібні вікна, можна пропонувати різні рішення, які допоможуть створити комфортні умови в ньому.

  1. Кухня/Ванна
    Дуже часто в таких приміщення збирається багато вологості і через конденсат може з'явиться цвіль і грибок, які зіпсують стіни і будуть шкодити здоров'ю. Тому для таких приміщень із покупкою вікна важливо вирішити питання провітрювання.
  2. Вітальня
    Найчастіше, особливістю таких приміщень є великі площі скління. Традиційні великі вікна відкриваються в середину і вимагають багато місця, тому можна запропонувати розсувні системи, які не обмежують житловий простір. Додатково вони додадуть вітальні неймовірно естетичний вигляд.
  3. Дитяча
    Увагу батьків, які вибирають вікно для дитячої кімнати, слід звернути на два аспекти — для здоров'я забезпечити природний повітрообмін і безпека вікна.

Щоб допомогти продавцям правильно побудувати аргументовану розмову з покупцями, Winkhaus розробив практичний путівник, створений у формі Каталогу з тематичними розділами і таблицями. У ньому розміщений рекомендований набір систем і елементів у відповідності до цінностей для клієнта і вимогам конкретної кімнати, в якій покупець планує встановити вікно.

Каталог успішного продавця. Україномовна версія
>>>Завантажити
Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.
+38 044 390 29 93+380 44 390 2993
+38 044 390 29 95+380 44 390 2995
Пов'язаний контент

Нове та найкраще