Продаж енергозбереження

Продаж енергозбереження

Майбутнє України на 24% залежить від віконних компаній
Наскільки вигідно продавати енергоефективність? Чому перші 5 хвилин спілкування менеджера з клієнтом — вирішальні? Який потенціал віконного ринку в досягненні енергетичної незалежності України?

Продаж енергоефективності
Фото: OKNA.ua
Директор інтернет-видання OKNA.ua Андрій Лесьо проводить семінар "Продаж енергозбереження"
Як вікна змінюють світ

У 2013 році на опалення витрачалося близько 50% газу. При цьому, за деякими оцінками, 40% тепла губилося через вікна (з урахуванням інфільтрації). 20% енергоносіїв фактично "викинуті на вітер".
Повну енергонезалежність Україна отримає, досягнувши економії в 50% енергії. Завдяки новим технологіям, сьогодні можна в 2,5 рази збільшити тепловий опір вікна. Тільки один невеликий сектор — віконний — може заощадити 12% енергоносіїв. Тобто віконні компанії в змозі забезпечити 24% енергонезалежності країни. Це унікальна можливість заробляти багато і соціально відповідально.

"Віконні компанії в змозі забезпечити 24% енергонезалежності країни. Це унікальна можливість заробляти багато і соціально відповідально"

Андрій Лесьо, директор інтернет-видання OKNA.ua

Чому вигідно продавати енергоефективність

Продаючи вікно в зоні демпінгу, віконна компанія знаходиться в жорстких конкурентних умовах і в заробляє мало при великих ризиках. Плюс страждає якість продукції.

Давайте грубо оцінимо віконний ринок:

Продаж вікна економ класу
Продамо вікно економ класу. Маржа 20%, знижка клієнту за рахунок маржі — 10% (демпінг). Ще 5% ризиків (на недорогих вікнах ризиків багато). Прибуток 5% від 1500 грн —75 грн.

Продаж енергоефективного вікна
Продамо енергоефективне вікно з Rо 0,75. Маржа 25%, знижка 5%, ризики — 2%. Прибуток 18% від 3000 грн — 540 грн.
Із приблизно 4 млн вікон у 2016 році 20% продано відповідно до норм. Компанії, які продавали енергозбереження (20% вікон), заробили 432 млн грн. Компанії, які продавали вікна економ класу (80% вікон), заробили 240 млн грн.

За оцінками, у 2015 році компанії, які продавали енергозберігаючі вікна, продали їх у 4 рази менше, але заробили майже у 2 рази більше, ніж компанії, які продавали вікна економ класу

Продаж знань

Продавати енергозбереження вигідно! Головне питання: як переконати покупців? Відповідь проста і очевидна — грошима. Без спеціальної підготовки менеджер за 35 секунд може дізнатись за допомогою okna.ua/energo:

  • • клас енергозбереження вікна,
  • • опір теплопередачі,
  • • скільки вікно економить у гривнях!
Півхвилини відокремлює незнання від знань.

Без спеціальної підготовки менеджер за 35 секунд може дізнатися за допомогою okna.ua/energo, скільки вікно економить в гривнях

Приклад із життя

Вважається, що повернення інвестицій у вікна за рахунок енергозбереження — 6-12 років експлуатації. В офісі інтернет-видання OKNA.ua 9 років простояли два не ідеальних двостулкових вікна 1700×1700 мм з трикамерним профілем і двокамерним склопакетом товщиною 28 мм. Вікна були не дуже комфортні в експлуатації, хоча метал в імпості виявився 1,5 мм.
Розрахунки показали економію у 1500 грн за сезон на двох цих вікнах при заміні їх на вікна зі склопакетом 4i-16TAr-4-16TAr-4i (склопакет товщиною 44 мм, заповнений аргоном, з теплою дистанційною рамкою, два скла з енергоефективними шарами, — прим. ред.).
Експлуатація показала інші результати. Всього за 2015 рік споживання електроенергії знизилося на 48% і було зекономлено 13 240 грн. Енергоефективні вікна окупили себе практично за один рік!

Розрахунки не врахували інфільтрацію і не досить якісний монтаж старих вікон. Тепловтрати були значними через протяги, викликані прогином рам при вітрових навантаженнях.

Компетенція менеджерів: "вікна дуже теплі"

Довіра до менеджерам віконних компаній з боку покупців залишає бажати кращого. Чому так трапляється?
Влітку 2015 року інтернет-видання OKNA.ua і компанія Віконний консалтинг провели тестування десяти енергоефективних вікон від різних компаній з різних регіонів. Окремо оцінювалася робота менеджерів віконних салонів. Найпоширеніша теплова характеристика вікна, яка звучала під час придбання вікон — "вікна дуже теплі"...

З нормами опору теплопередачі вікон знайомі майже 70% опитаних менеджерів, а ось визначити теплові характеристики конкретного вікна змогли тільки 40% фахівців.

Продаж енергоефективності
Фото: OKNA.ua
Результати тестування менеджерів віконних компаній

Цю ситуацію потрібно і можна змінити. Перші 5 хвилин спілкування менеджера і клієнта вкрай важливі — професіонал продає якісну продукцію, надаючи клієнтові обґрунтування, чому вигідно купувати енергоефективні вікна. А клієнт отримує можливість вибору між дешевими вікнами і вікнами, які будуть зберігати тепло, але і коштують відповідно.

Перші 5 хвилин спілкування менеджера і клієнта вкрай важливі — професіонал продасть якісні вікна, а не продукт "широкого вжитку"

Навчайте менеджерів, розраховуйте енергоефективність, підраховуйте економію, ефективно використовуйте інструменти OKNA.ua для продажів і зробіть так, щоб кожен другий покупець, який подзвонив з OKNA.ua, був вашим клієнтом.

Заробляйте більше і робіть світ кращим!

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
Пов'язаний контент

Нове та найкраще