REHAU: оптимістичний прогноз на 2016 рік — зменшення об’ємів ринку на 5%

REHAU: оптимістичний прогноз на 2016 рік — зменшення об’ємів ринку на 5%

calendar_today
5 лютого 2016
query_builder
visibility
1 446
Про тренди віконного ринку в інтерв'ю інтернет-виданню OKNA.ua розповів Ігор Бінковський, директор з маркетингу та збуту бізнес напрямку Рішення для віконної індустрії компанії REHAU.


Ігор Бінковський
Ігор Бінковський,
директор з маркетингу та збуту бізнес напрямку Рішення для віконної індустрії компанії REHAU

Які зміни на віконному ринку відбулися у 2015 році?

— OKNA.ua
Ігор Бінковський:
Таких змін кілька.
Основна зміна у порівнянні з 2014 роком — це скорочення обсягів ринку приблизно на 22-25%.

Друге:
Вперше з часу свого існування український віконний ринок отримав підтримку від держави — програму з енергоефективності, яка запрацювала на повну силу у другому півріччі 2015-го.

Третє:
Позитивна зміна у напрямку енергозбереження. Наші клієнти відзначають зростання попиту на енергоефективні системи і вікна з енергозберігаючими склопакетами.

Четверте:
Зменшилася кількість виробничих компаній — багато хто з них перейшли в розряд торгових, що закономірно. Виробничі компанії і постачальники відзначають, що, в залежності від регіону, в тій чи іншій мірі зменшилась кількість дилерів. У той же час з'явився цілий ряд компаній, які, працюючи в іншому бізнесі (продаж дверей, утеплення фасадів), додали в свій асортимент продукції ще й вікна.

Як змінився попит на профільні системи для склопакетів товщиною 40 мм і 44 мм?

— OKNA.ua
Ігор Бінковський:
У нашій компанії попит істотно зріс, цифри розкривати не буду.

Можете зробити прогнози на 2016 рік?

— OKNA.ua
Ігор Бінковський:
Оптимістичний прогноз становить мінус 5% обсягів ринку до показників 2015 року, реалістичний — мінус 8-10% і песимістичний прогноз — падіння на рівні 20%.

"Основний фактор впливу на віконний ринок у 2016 році — зниження купівельної спроможності приватних клієнтів, від яких ринок залежить на 80–85%"


Ігор Бінковський, директор з маркетингу та збуту
бізнес напрямку Рішення для віконної індустрії компанії REHAU

Тобто можливо, що віконний ринок ще не досяг дна?

— OKNA.ua
Ігор Бінковський:
Так, цілком. Гадаю, що у 2016 році ми дійдемо до межі, нижче якої ринок вже не опуститься, адже все одно є певний обсяг вікон, необхідний незалежно від зовнішньої і внутрішньої ситуації в країні.

Але падіння буде, що пов'язано зі зниженням купівельної спроможності населення. На відміну від інших ринків, у загальному обсязі віконного бізнесу немає великої частки об'єктного будівництва. 80-85% припадає на приватний ринок, який безпосередньо залежить від купівельної спроможності людей, що з подальшим зростанням тарифів та інфляції буде тільки зменшуватися. І це буде основний фактор впливу на ринок.

Але тарифи все ж таки є і позитивним фактором, який змушує людей утеплювати житло.

— OKNA.ua
Ігор Бінковський:
У мене теж була така ілюзія до моменту, поки не поспілкувався з підприємцем, який займається комплексною термосанацією (встановлення котлів, індивідуальних теплопунктів, вікон та утеплення фасадів). На прикладі з його досвіду стає очевидним, що "далекоглядний" крок держави під назвою "субсидії" нерідко обертається проти утеплення. Ситуація: з двох сусідів (власників приблизно однакових домогосподарств) один бере кредит за держпрограмою на комплексне утеплення (встановлює негазовий котел, утеплює фасад), інвестуючи з урахуванням компенсації від держави, припустимо, близько 40 тис. грн. В результаті його щомісячні платежі за комунальні послуги знижуються вдвічі і становлять умовно 1000 грн.

Його сусід подає на субсидію, отримує її і платить за комуналку 350 грн (!) на місяць. Він абсолютно не мотивований вкладати в утеплення.
Тому, з одного боку, зростання тарифів має спонукати людей до утеплення, а з іншого — субсидії, видані в надмірній кількості (понад 5,1 млн на кінець грудня 2015 року, — прим. ред.), зводять нанівець мотивацію сімей утеплювати житло.


Огляд ринку
2015 Опитування дилерів
Анализ рынка светопрозрачных конструкций
Інтерв'ю номера
Підсумки 2015. "Газда": людям потрібна інформація про вигоди установки енергоефективних вікон
Огляд ринку
2015 Опитування виробників металопластикових вікон і дверей в Україні
коментарі
Loading
E-Mail:
слідкувати за відповідями