Що змінилося в головах споживачів?

сторінка 1 з 2
1741
За останні кілька місяців попит на віконну продукцію зазнав істотних якісних змін. Енергозберігаючі вікна з високим коефіцієнтом опору теплопередачі (R 0>0,75 K·м2/Вт і навіть R0>1,0 K·м2/Вт), які до нинішнього часу вважалися елітним сегментом, стали затребувані більшістю споживачів, які готові вкладати кошти в утеплення власних житлових і офісних приміщень.
Що змінилося в головах споживачів?
Фото: Андрій Лесьо
Ретроспектива

Влітку, на тлі оголошень про зниження планової температури опалення, споживачі тільки почали задумуватися про енергозбереження, турбуватися про збереження тепла в будинках взимку.
На початку осені ситуація різко змінилася. В інтернеті суттєво збільшилася кількість запитів на установку вікон, а до «фасадників» вишикувалися черги до грудня місяця з бажаючих утеплити фасади багатоквартирних будинків. Компанії, що спеціалізуються на утепленні фасадів, зайняті настільки, що в результаті обдзвону перших 15-ти, менше половини фірм взагалі не відповіли на дзвінок, а замовлення прийняли тільки в одній фірмі.

Споживачі не просто почали думати про енергозбереження — вони витрачають гроші на енергозбереження.


ОСББ та кооперативи зайнялися заміною вікон на сходових клітках під'їздів багатоповерхових будинків, відновленням тамбурів під'їздів.
Споживачі не просто почали думати про енергозбереження, вони готові витрачати і вже витрачають гроші на енергозбереження.
Як це виходить, можна бачити на фасаді майже кожного будинку в Києві — зараз залишилося небагато житлових багатоповерхівок, не «декорованих» клаптиковим утепленням. Хоча, безсумнівно, кращий ефект був би від більш організованих рішень.

Що змінилося в головах споживачів?
Фото: Андрій Лесьо
Що змінилося в головах споживачів?
Фото: Андрій Лесьо

За вибірковими оцінками кількість запитів на енергоефективні вікна за два місяці збільшилася з 2-5% до 25-35% від загального обсягу звернень.
Є вже й ознаки зростання обсягу запитів понад звичайного сезонного, хоча остаточно судити про це можна буде тільки в кінці сезону.

Зміна попиту

Причини таких змін, мабуть, криються в:

  1. побоюванні через недостатній рівень опалення;
  2. збільшенні тарифів;
  3. активному інформуванні цільової аудиторії та наданні незалежної оцінки енергозберігаючих характеристик вікон, яка активно проводилася протягом усього літа компанією OKNA.ua за підтримки партнерів GlasTroesch, Global Glass Constraction;
  4. інформуванні профільними і непрофільними ініціативними групами і виданнями.

Наскільки ж готові віконні компанії задовольнити зміну попиту?

Парадокс ситуації, що склалася в тому, що більшість компаній на віконному ринку України можуть виготовити і/або продати покупцеві енергоефективні вікна з високим показником опору теплопередачі. Можуть, але не роблять цього: за пропозиціями влітку тільки 0,1% вікон (з 8,5 тис. позицій на OKNA.ua) задовольняли вимогам І кліматичної зони. До вересня цей показник склав (аж) 1%.

Які вікна пропонують на ринку?

Чому 90% компаній можуть зробити енергоефективні вікна, але не пропонують їх клієнтам?
Основна причина — побоювання показувати високі ціни. Вихід із ситуації запропонований в OKNA.ua — це маркування і сортування вікон не за ціною, а за енергозберігаючими характеристиками в каталозі товарів і віконному калькуляторі (розрахунку вікон).

Як отримати клієнтів?

До випробуваної роками схеми, слідуючи якій компанії ефективно отримують клієнтів з використанням ресурсу OKNA.ua, додалося кілька інструментів, що дозволяють продавати більш якісні вікна. Сьогодні схема просування виглядає наступним чином:

  1. Створити сайт компанії в Інтернет-виданні OKNA.ua (реєстрація — безкоштовна).
  2. Розрахунок енергозбереження
  3. Вибрати рекламно-інформаційний пакет відповідно до потреб у клієнтах і активністю конкурентів.
  4. Як отримати клієнтів?
  5. Найголовніше. Зміст — ключ до продажів: важливо правильно заповнити профіль компанії, використовуючи всі надані на OKNA.ua можливості. Зокрема, це тексти, зображення та відео.
  6. Як отримати клієнтів?
1 2 Наступна
Андрей Лесьо
Андрей Лесьо
Директор OKNA.ua