Вікнар’Off: вихід на ринок Європи

Вікнар’Off: вихід на ринок Європи

Про участь у виставці Fensterbau Frontale, плани на 2016 рік та перспективи української віконної продукції в Європі розповів генеральний директор компанії Viknar’off Володимир Бліхар.



Володимир Бліхар
Володимир Бліхар,
генеральний директор компанії Вікнар’Off

Розкажіть, чому вирішили взяти участь в Нюрнберзькій виставці Fensterbau Frontale 2016?

Володимир Бліхар:
Це рішення було прийняте ще два роки тому, під час відвідування попередньої виставки. Причин було декілька. По-перше, вихід нашої компанії на європейський ринок. По-друге, участь у виставці світового рівня підвищує статус і компанії, і країни. По-третє, це шанс випробувати свої сили.

Чесно кажучи, це взагалі наша перша виставка, такий собі "челлендж" і відразу — на рівні "олімпійських ігор".

Що може запропонувати європейському споживачеві провідний виробник віконної продукції з України?

Володимир Бліхар:
Те саме, що і провідна віконна компанія будь-якої європейської країни: обладнання, комплектуючі, кваліфікований персонал. Ми дотримуємося стандартів якості, прийнятих в ЄС.
Вікнар’Off
Фото: Вікнар’Off

Які плани компанії на 2016 рік в Україні?

Володимир Бліхар:
Продовжувати працювати над завданнями, які стоять перед всією компанією і кожним окремим співробітником. І це — найскладніше. Саме виходячи з таких планів ми переходимо до більш якісної та ефективної роботи. Проводимо навчання клієнтів, персоналу, вводимо дорожчий сегмент продукції. Глобально компанія націлена пропонувати клієнтам більш зручні опції роботи. Якщо конкретизувати, то в планах:
• збільшення потужностей виробництва (як в обладнанні, так і у виробничих площах),
• активна маркетингова робота (продовжуємо рекламуватися на національних каналах),
• акції для партнерів,
• акції для клієнтів,
•  відкриття фірмових салонів,
• реалізація програми підтримки розвитку спорту і творчості для дітей Тернопільщини (яка вже стартувала).
Вікнар’Off
Фото: Вікнар’Off

Протягом сезону 2015 року ваша компанія збільшувала терміни поставок через велику кількість дилерських замовлень. Чого очікувати дилерам цього року?

Володимир Бліхар:
В цьому році ми значно розширили парк обладнання і можу з гордістю сказати, що виробництво віконної продукції, аналогічне за масштабами нашому, в Європі ще треба пошукати, не кажучи вже про Україну. Компанія робить все можливе, щоб не розчарувати партнерів як за якістю, так і за термінами поставок продукції у 2016 році.

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.
Показати телефон+380 97 070 5979
Пов'язаний контент

Інші статті на тему

Нове та найкраще