Підсумки 2015. Winkhaus: при загальному падінні ринку ми показали зростання

Підсумки 2015. Winkhaus: при загальному падінні ринку ми показали зростання

 2 303
Перші півроку функціонування програми енергозбереження показали, над чим потрібно працювати дилерам, щоб на віконному ринку не створювалось замкнене коло "нерозуміння потреб клієнта — низька якість продукції". Детально про це, а також про результати роботи у 2015 році та прогноз на поточний рік розповів Іван Богдан, комерційний директор Winkhaus в Україні в інтерв’ю інтернет-виданню OKNA.ua.


Іван Богдан
Іван Богдан,
комерційний директор Winkhaus в Україні

Які зміни на віконному ринку відбулись у 2015 році?

— OKNA.ua
Іван Богдан:
Я б скоріше назвав їх особливостями.
Особливість 1. Військові дії на Сході України у 2015 році були не такими інтенсивними, як у 2014, що справило позитивний вплив на продажі у східних регіонах.

Особливість 2. У 2015 році з’явилось таке поняття як "компенсація за енергозбереження" — державний проект з енергоефективності. У першій половині року у нього мало хто вірив, у другому ж півріччі, коли з’явились перші підписані контракти, повірили всі. Це суттєво пожвавило віконний ринок.

Особливість 3. Покращення ситуації у будівництві. У 2015 році ми взяли участь у значно більшій кількості тендерів, ніж 2014 року, і мова йде не тільки про Київ, але й про інші регіони України. Сподобалось, що, незважаючи на складність економічної ситуації, використання найдешевших комплектуючих не було основною вимогою при розрахунках, крім того, у тендерах брало участь багато компаній.

"Ситуація у будівництві поліпшується — минулого року було проведено багато тендерів, і, що важливо, використання найдешевших комплектуючих не було основною вимогою при розрахунках"

Іван Богдан, комерційний директор Winkhaus в Україні

Як змінились критерії безпеки вікна у кінцевих споживачів з огляду на безпечну фурнітуру?

— OKNA.ua
Іван Богдан:
Минулого року у медіа збільшилась кількість інформації про злочини взагалі і про пограбування квартир зокрема. Логічно, що це викликало відповідну реакцію суспільства і запит на "безпечні вікна" у кінцевих споживачів виріс. Автоматично збільшився запит наших партнерів на інформацію про безпеку вікна. Тож ми активно надаємо роз’яснення стосовно того, що таке умовно-безпечне вікно і вікно, яке відповідає європейським стандартам RC1, RC2.

Для нас це позитивна тенденція, адже Winkhaus навіть у базових фурнітурних системах пропонує протизламні елементи (грибоподібні цапфи). Використання цього елементу збільшує час, необхідний зловмисникові, щоб проникнути у квартиру.

Чи змінилась кількість реалізованої фурнітури у прив’язці до кількості віконних стулок у 2015 році?

— OKNA.ua
Іван Богдан:
У 2015 році частка стулок у вікнах майже не змінилася. Таким чином, ринок фурнітури показав таке саме падіння, як і віконний ринок — за різними оцінками, цей показник становив 18–25% по відношенню до 2014 року.

А яка ваша оцінка падіння ринку?

— OKNA.ua
Іван Богдан:
Я схильний вважати, що ринок зменшився приблизно на 20%. Точні цифри складно назвати через традиційну причину — відсутність офіційної правдивої статистики. Тож у оцінках ми спираємось на власні дані по ринку, які збираємо прямо чи опосередковано.

Незалежно ж від загальної оцінки тенденцій, є виробники, які демонстрували зростання і у 2014, і у 2015 роках.

У цілому віконний ринок напряму залежить від купівельної спроможності середньостатистичного покупця, яка наразі тільки зменшується.

"Дві "біди" віконного ринку, які необхідно подолати, — некомпетентність дилерів і невміння працювати з визначеними потребами покупця"

Іван Богдан, комерційний директор Winkhaus в Україні

У чому ви вбачаєте перепони на шляху до подальшого розвитку віконного ринку України?

— OKNA.ua
Іван Богдан:
Біда вітчизняного віконного ринку — це некомпетентність дилерів, які не розуміють потреби покупця і тому не можуть пояснити, як та чи інша продукція може вирішувати його проблеми. Друга біда — це невміння працювати з визначеними потребами покупця вікон. Тож маємо замкнене коло: з одного боку, дилери не можуть аргументувати необхідність вибору певної комплектації вікна і у розмовах автоматично називають найнижчу ціну. Це тягне за собою зменшення маржі як виробника вікон, так і дилера. Результат — пошук більш дешевих комплектуючих, що, у свою чергу, впливає на якість виробу і коло замикається: покупець отримує не те, за чим він приходив.

Розуміючи ці тенденції, у другій половині 2014 року ми ввели на ринок систему фурнітури класом трохи нижче, ніж наша основна система. Нова система має низку обмежень — з неї не можна робити нестандартні вікна, немає широкої кольорової гами, але вона забезпечує всі основні потреби типових вікон і виготовлена з німецьких комплектуючих на німецькому заводі.

По цій фурнітурній системі ми запропонували низці наших партнерів спеціальні умови. Частина з них розробили новий тип вікон у цьому сегменті, а деякі взагалі відмовилися від фурнітурних систем інших брендів на користь Winkhaus. У результаті ми отримали більший оборот, що дозволило навіть трохи перевищити план, який був поставлений на 2015 рік.

Які очікування щодо розвитку ринку у 2016 році?

— OKNA.ua
Іван Богдан:
Якщо не буде загострення бойових дій на Сході України і не буде політичної кризи, яка може перерости у фінансову, то 2016 рік буде схожим на минулий. Вже потроху активізується будівництво, плюс ринок очікує продовження програми з енергозбереження.

Увага до заміни вікон на енергоефективні тільки зростатиме, адже покупці починають розуміти аргументи на користь утеплення, коли ті підкріплюються зменшеними рахунками за комунальні послуги.

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567

Інші статті на тему

Нове та найкраще

ФасадПласт
Довіра да Компанії прямо пропорційна до слів її представників, Winkhaus є дійсно надійним партнером.
24 лют. 2016 р., 11:23
ВідповістиПоскаржитися на СПАМ