GlassBuild Америка 2016: інший континент — інші правила

GlassBuild Америка 2016: інший континент — інші правила

Про особливості виставки GlassBuild Америка 2016 і про те, чим відрізняється віконний ринок США від європейського

З 19 по 21 жовтня 2016 року у Лас-Вегасі, штат Невада, проходила найбільша у США виставка GlassBuild Америка 2016. GlassBuild America вперше була організована у 2003 році і успішно проводиться щороку з перемінним місцем проведення по містах США (парні роки — Лас-Вегас, непарні — Атланта). Організатор — National Glass Association, у партнерстві з American Architectural Manufacturers Association, Glass Association of North America, Insulating Glass Manufacturers Alliance і Bath Enclosure Manufacturers Association. Традиційно виставка займає близько 10 000 м².

У 2016 році на виставці були представлені 442 компанії у таких напрямках, як скло і комплектуючі для скляної промисловості, обладнання для виробництва вікон, профілів, комплектуючі для світлопрозорих конструкцій і багато іншого, пов’язаного з віконною та скляною промисловістю. Міжнародний рівень виставки підкреслювався участю 155 іноземних експонентів, у тому числі 82 представників Китайської Народної Республіки, 29 — Канади і 20 — Італії. Крім того, у виставці взяли участь компанії з Австралії, Великобританії, Данії, Фінляндії, Німеччини, Індії, Литви, Мексики, Нової Зеландії, Сінгапуру, Словенії, Іспанії, Тайваню, Туреччини. Всього, за даними оргкомітету, виставку відвідали 7700 фахівців галузі. У їх числі були і українські фахівці. Ми попросили одного з них, генерального директора компанії Viknar’off Володимира Бліхара, поділитися своїми враженнями щодо заходу.

Розкажіть, будь ласка, що цікавого було на виставці?

Володимир Бліхар:
Це було досить цікаве відрядження. США, Лас-Вегас, американська глобалізація, масштаби. Від виставки ми очікували приблизно того ж. А насправді масштаби нас трохи здивували. Наприклад, у Нюрнберзі (Німеччина, — прим. ред.) очі розбігаються, не знаєш куди бігти, тут же все було по-іншому: доволі невелика площа виставки (якщо порівнювати з Німеччиною), все спокійно, розмірено. Відвідувачів небагато — стенди напівпорожні, до фахівців, які на них працюють, немає черги. Дуже багато скла, практично немає представників виробників обладнання для ПВХ, проте є великі стенди з обробки скла та склопакетів. Але загалом інтерес до виставки є, і не тільки у місцевих американців. Ми навіть зустріли декілька знайомих облич, що було дуже приємно.

Які, на вашу думку, перспективи американського ринку для українських віконних компаній?

Володимир Бліхар:
Нам важко судити про перспективи американського віконного ринку. Можу сказати одне — він кардинально відрізняється від того формату, до якого ми звикли. Американці не надають вікнам особливого значення, середньостатистичний американець, гадаю, ніколи в житті не замислювався про появу цього предмета у його житлі, так само, як і про двері, воду, штукатурку тощо.

Система побутових умов і порядків в Америці принципово відрізняється від європейської. Там багато заборон і обмежень. Наприклад, для того, щоб купити і доставити новий диван до апартаментів багатоповерхового будинку, потрібно пройти низку процедур. Узгодити з ком'юніті (свого роду ОСББ) габарити, день, точний час, ліфт і, тільки закривши всі ці моменти, можна стати щасливим володарем дивана. Тому там практично немає індивідуального замовлення вікон, воно в основному колективне, плюс до цього процесу залучаються спеціальні служби. З чуток знаю, що дуже багато європейських компаній – виробників ПВХ вікон вже витратили величезні суми на сертифікацію (європейські сертифікати якості там не підходять): сертифікується кожен окремий сегмент певної комплектації, але продажі цих віконних виробників вкрай сумнівні. Плюс, дуже складно говорити про американський ринок у цілому. Відразу пригадується цитата: "USA is one of the biggest countries in the world after Russia, Canada and China" ("США є однією з найбільших країн у світі після Росії, Канади і Китаю", — прим. ред.). Різні кліматичні зони та різні нормативні системи у кожному окремому штаті, які зокрема стосуються сертифікації і норм. Тож у цьому плані українським компаніям набагато складніше вести віконний бізнес в Америці, ніж в Європі. Але, як то кажуть, "ніколи не говори „ніколи“". Поки що ми будемо пробувати поставляти продукцію через партнерів з США, займемося аналізом світлопрозорих конструкцій американського виробництва, вивчимо місцеву специфіку маркетингових стратегій, виробництва і просування продукту. Тільки після цього подумаємо про самостійну роботу на американському ринку.

Знайдіть всі свої архітектурні рішення через OKNA.ua: Натисніть тут щоб зареєструватися. Ви виробник і хочете налагодити контакт з клієнтами? Натисніть сюди.
Показати телефон+380 97 070 5979
Пов'язаний контент

Нове та найкраще