Підсумки 2016: ринок фурнітури. Частина 1

Підсумки 2016: ринок фурнітури. Частина 1

Ключові гравці про ситуацію на ринку фурнітури для вікон і зсувних систем
calendar_today
11 січня 2017
query_builder
visibility
1 491

Зростання сегменту недорогої фурнітури, ставка на програми з енергозбереження та стримані прогнози на 2017 рік — компанії — виробники віконної фурнітури розповіли платформі OKNA.ua про своє бачення ситуації на ринку (друга частина: Підсумки 2016: ринок фурнітури. Частина 2).



Павло Морозов
Павло Морозов,
представник MACO в Україні (Київ)

Розкажіть, будь ласка, про результати роботи компанії у 2016 році і які можете виділити тенденції ринку віконної фурнітури?

— OKNA.ua
Павло Морозов:
Ринок трохи виріс в основному за рахунок «теплих кредитів», які стимулюють населення утеплювати житло. Але, незважаючи на програму і вимоги з енергоефективності, продажі збільшилися переважно у дешевому сегменті (проблему невідповідності вікон, реалізованих за програмою, вимогам з енергоефективності висвітлено у статті «Подорож Таємного Покупця по віконних салонах Дніпра — 2016», частина 1 і 2, — прим. ред.).

Якщо буде рости економіка, зростуть доходи населення і, відповідно, витрати на комфортне життя. Я вважаю, що у наступні кілька років ми будемо спостерігати поступове зростання ринку.

Що стосується стратегії розвитку, то ми будемо як освоювати нові напрямки, так і розвивати ті, які до цього застосовувалися слабо — наприклад, преміум сегмент.

Які дві важливі події можете згадати на ринку СПК у 2016 році?

— OKNA.ua
Павло Морозов:
У 2016 році було скасовано додаткове мито на ввезення фурнітури, що зробило її більш доступною. Друге — намітилася тенденція поставок ПВХ-профілів для паралельно-зсувних систем.

Які очікування від 2017 року?

— OKNA.ua
Павло Морозов:
Ринок трохи виросте, буде відбуватися позиційна війна. Навряд чи європейці виведуть на ринок нові продукти, їх потенційні можливості відомі, в Україні нічого «не піде» до наступного Нюрнберга (мається на увазі міжнародна виставка fensterbau/frontale, яка проходить у Нюрнберзі, Німеччина кожні 2 роки. — Прим. ред.), наш ринок не перебуває у числі пріоритетних.



Іван Богдан
Іван Богдан,
комерційний директор Winkhaus Україна (Київська обл.)

Розкажіть, будь ласка, про результати роботи компанії у 2016 році і які можете виділити тенденції ринку віконної фурнітури?

— OKNA.ua
Іван Богдан:
Відповідаючи на це питання, треба враховувати, що результат продажів компанії забезпечується кількома напрямками: участь у тендерному ринку, участь на вторинному ринку (заміна вікон в існуючих будинках) і участь у програмах енергозбереження. У кожної компанії відсоткове співвідношення цих складових індивідуальне.

Отже, назву три головні чинники, які вплинули на показники 2016 року.
Перший чинник. Пробуксовки програми енергозбереження, які призвели до тимчасового припинення замовлень — на цю програму багато хто розраховував у 2016 році, тому проблеми з фінансуванням вплинули на показники віконного ринку у цілому.

Другий чинник. У 2016 році зросла вартість скла, і компанії були по-різному до цього підготовлені. Найважче було тим, хто не має власного виробництва склопакетів. У результаті, мали місце цінові дисбаланси, оскільки зростання вартості склопакетів потрібно було враховувати в ціні на віконний виріб, і різні компанії у різний період часу корегували свої відпускні ціни на вікна.

Третій чинник. Невеликий стрибок курсу гривні, який відбувся наприкінці третього — на початку четвертого кварталу. Це трохи сколихнуло ринок і змусило занепокоїтися тих, хто вкладав великі кількості договорів у гривні на тендерному будівельному ринку.

Чого очікуєте від 2017 року?

— OKNA.ua
Іван Богдан:
Нам важливо дати стратегічним партнерам розібратися у тому, що таке продаж вікна. Ми, як компанія, яка продає свою продукцію безпосередньо, а не через дилерів, маємо можливість доносити до наших споживачів більше, ніж інші фурнітурні компанії в Україні. Це означає, що ми можемо собі дозволити продавати на українському ринку всі ті товари, які презентували на основних німецьких виставкових майданчиках.

Ми маємо намір запропонувати споживачам як віконну/дверну фурнітуру та системи контролю доступу у стандартному сегменті, так і фурнітурні системи преміум класу. Це той сегмент, в якому менше конкуренції, він найменше постраждав від кризи і активно повертається до життя.

Тому у 2017 році ми плануємо зберегти позитивну динаміку (за результатами 2016 року очікуємо зростання продажів щодо 2015 року). Ми маємо намір активно допомагати своїм партнерам працювати в обраному сегменті. Про зростання всього ринку говорити поки зарано.

Ігор Іщенко, генеральний директор представництва Siegenia Gruppe в Україні (Київська обл.)

Розкажіть, будь ласка, про результати роботи компанії у 2016 році і які можете виділити тенденції ринку віконної фурнітури?

— OKNA.ua
Ігор Іщенко:
На нашу думку, фурнітурний ринок України у цьому році показав зростання. Основні тенденції, які ми для себе відзначили — це істотне збільшення попиту на різного роду паралельно-зсувні системи. У цьому році також ринок показав зростання попиту на фурнітуру для алюмінію — як у сегменті віконної фурнітури, так і у сегменті зсувних систем.

Ще одна тенденція — це зміщення попиту у бік недорогої продукції, у результаті чого істотно зросла частка фурнітури, яка знаходиться у більш низькому ціновому сегменті. Преміум сегмент був мало представлений.

Які дві важливі події можете згадати на ринку СПК у 2016 році?

— OKNA.ua
Ігор Іщенко:
Рік був непрогнозований для нас, усе йшло ривками, важливих подій ми для себе не відзначили. Але був несподівано великий попит у сегменті зсувних систем, чого ми попередньо не планували.

Які очікування від 2017 року?

— OKNA.ua
Ігор Іщенко:
Наступний рік буде непростим. Якогось зростання ринку ми не очікуємо. У першу чергу це пов'язано з обмеженим фінансуванням державної програми «теплих кредитів», а також з тим, що на ринку нового житла, на нашу думку, не очікується бурхливого будівництва (на відміну від 2016 року).
У наступному році збережеться тенденція зростання частки фурнітури більш низького цінового сегмента.


Огляди
Чим жив віконний ринок у 2016 році
Огляд найбільш популярних тем на ринку СПК
Огляд ринку
Ринок ПВХ і ПВХ вікон — Україна, 2015 рік
Короткий аналіз ринку ПВХ в Україні
Огляди
Подорож Таємного Покупця по віконних салонах Дніпра — 2016. Частина 2
"Рахунок з потрібним формулюванням" і суцільна клієнтоорієнтованість. Тільки до чого тут енергозбереження? ..
коментарі
Loading
E-Mail:
слідкувати за відповідями