В Україні може вироблятися продукція європейської якості

В Україні може вироблятися продукція європейської якості

Інтерв'ю з генеральним директором компанії AXOR INDUSTRY Османом Йилмазом
calendar_today
16 серпня 2017
query_builder
visibility
742

З моменту минулого інтерв'ю минув майже рік. Що цікавого відбулося за цей час у вашій компанії?

Осман Йилмаз:
AXOR посилює присутність на ринку України. Це відбувається через правильно обрану стратегію розвитку компанії, яка полягає у тому, що розвиватися можна тільки разом з нашими партнерами. Ми дійсно приділяємо багато уваги партнерським відносинам з віконними компаніями, і якщо подивитися на статистику, а цифри — річ уперта, то з нами працюють близько 70% компаній, що входять до ТОП-100 віконних компаній України.

Що стосується експорту, то та модель розвитку, яка нами була впроваджена в Україні, починає приносити свої дивіденди і у зовнішньоекономічній діяльності. AXOR вже добре знають не тільки у країнах пострадянського простору, а й далеко за його межами. Сьогодні департамент експорту отримує одну-дві заявки на день на предмет потенційного співробітництва від віконних компаній, що знаходяться у різних куточках нашої планети.

Якщо ж говорити про європейський ринок, то головну роль у просуванні нашої продукції до ЄС відіграв початок роботи з ексклюзивним представництвом фурнітури AXOR у Польщі. Ми вважаємо, що таких показників вдалося досягти не лише ціною на продукцію (фурнітура AXOR далеко не найдешевша у стандартному сегменті), а тим спектром переваг, які ми надаємо своїм партнерам. Це і сервіс, і гарантія, і допомога у впровадженні нашого продукту до дилерської мережі, і семінари, які проводимо з партнерами наших клієнтів. Яскравий показник того, що ціна — далеко не найголовніше, це той факт, що ми не втратили жодного клієнта, хоч і першими цього року були змушені підняти ціну на продукцію. Подорожчання відбулося з об’єктивних причин — через зростання світових цін на метал, який використовується при виробництві фурнітури AXOR. Наші партнери з розумінням поставилися до ситуації, що склалася. AXOR INDUSTRY — відкрита компанія, і кожен наш клієнт розуміє ті процеси, які у ній відбуваються. Тож рік для нас був досить вдалим переважно завдяки нашим партнерам.

Лінійка фурнітури AXOR Komfort Line K-3 міцно зайняла свої позиції у стандартному сегменті на українському віконному ринку. А як справи з преміум сегментом, у якому ваша продукція представлена лінійкою фурнітури AXOR SMART LINE S+?

Осман Йилмаз:
У нашому розумінні преміум сегмент — це перш за все поліпшення функціональності фурнітури. Смішно чути від деяких конкурентів, що преміум сегмент відрізняється від стандартного сегмента насамперед якістю. Як таке може бути? Стандарти, за якими фурнітура сертифікується, як в Україні, так і в усьому світі однакові для будь-якої фурнітури, незалежно від її «преміальності». Тому фурнітура AXOR SMART LINE S+ — це поліпшена функціональність для кінцевого споживача, а для виробника СПК — можливість надати клієнту максимальний вибір функціональних можливостей.

Фурнітура AXOR SMART LINE S+ розроблялася інженерами нашого конструкторського бюро, які врахували всі побажання партнерів-виробників віконної продукції, їх бачення фурнітури, у якій були б враховані усі запити споживача щодо функціональності продукту.
На даний час фурнітура AXOR SMART LINE S+ займає близько 4–5% від загального обсягу наших продажів в Україні та країнах СНД. Вже сьогодні ця лінійка фурнітури знаходить свого покупця і на Європейському ринку.

На всі лінійки фурнітури AXOR поширюється 10-ти річна гарантія від заводу. Зараз ми працюємо над збільшення цього гарантійного терміну. Проводимо додаткові тести і випробування у власній лабораторії, вивчаємо поведінку фурнітури AXOR під граничними навантаженнями — працюємо над тим, щоб наш продукт не тільки відповідав очікуванням виробника і споживача з преміум сегменту, а й перевершував їх.

У більшості європейських компаній, які представляють свою продукцію на українському ринку, в останні три-чотири роки сформувалася думка, що через певне «просідання» ринку на перше місце виходить «дешевий сегмент», у якому «кульгає» якість. Невже не можна за відносно невисоку ціну дати ринку якісний продукт?

Осман Йилмаз:
Давайте просто подивимося фактам «в обличчя». Продукція AXOR INDUSTRY займає на сьогоднішній день понад 30% фурнітурного ринку України. Неможливо зайняти таку нішу без якісного продукту.

Наступний момент — сертифікація продукції. Адже вимоги, які висуваються до фурнітури органом сертифікації, абсолютно однакові як для фурнітури українського виробництва, так і європейського. Та сама кількість циклів відкривання і відкидання, ті самі навантаження на петлі, зусилля, що прикладаються до повороту ручки та багато іншого. Якщо ви візьмете два сертифікати, де один виданий будь-якому з європейських виробників фурнітури, а другий — нашій компанії, то крім назви фірми виробника фурнітури і порядкового номера сертифіката відмінностей не буде. І така ситуація буде незалежно від того, чи буде цей документ Українського органу сертифікації, або німецького інституту ift Rosenheim, або будь-якого іншого органу сертифікації будь-якої країни світу. Тому, спираючись на все вищесказане, ми можемо стверджувати, що фурнітура AXOR змінює думку споживача про неможливість отримати якісний продукт за відносно невисоку ціну.

Повертаючись до питання про те, що ми даємо 10-ти річну гарантію на фурнітуру AXOR з моменту установки віконної конструкції, хочу зазначити, що ми це робимо саме тому, що впевнені у якості своєї продукції. Що стосується формування ціни: не можна скидати з рахунків той факт, що у ціну європейських фурнитур закладена заробітна плата співробітників, логістика та багато іншого, а ці складові у Європі більш дорогі, ніж в Україні. Тому припущення, що «невисока вартість фурнітури AXOR можлива тільки через низьку якість» — це або фобія, придумана конкурентами, або невміння створити якісний продукт за прийнятну для ринку ціну. Так, це дійсно складно — поєднати разом якість, продукт, персонал, виробництво, лабораторію, сервіс, маркетинг, стратегію і багато іншого. Але час і ринок показують, що це можливо.

 
Автор:
Стаття публікується на правах реклами
Думка редакції OKNA.ua може не збігатися з думкою автора
Кесслер Олег Игоревич
Кесслер Олег Игоревич
Власник Віконний консалтинг
консультации,тренинги

Розвиток галузі
Презентація власної CRM від ТМ Вікна КОРСА
Огляд ринку
Огляд ринку СПК в Україні за I квартал 2017 року
Огляд складено на основі опитування керівників найбільших виробничих підприємств України
Огляд ринку
Брендування на ринку СПК
Індекси брендових запитів
коментарі
Loading
E-Mail:
слідкувати за відповідями
Вікна
Металопластикові вікна
Алюмінієві вікна
Дерев'яні вікна
Склопакети
Послуги
Ремонт вікон
Монтаж пластикових вікон
Утеплення фасадів
Облаштування відкосів
Аксесуари
Підвіконня
Москітні сітки
Відливи
Вертикальні штори-жалюзі
Двері
Вхідні двері
Міжкімнатні двері
Протипожежні двері
Автоматичні двері
Фасади
Світлопрозорі фасади
Зимові сади
Алюмінієві фасади
Навісні фасади
Системи (бренди)
Профілі
Фурнітура
Устаткування
Скло і заповнення
Армуючі профілі
Ущільнювачі
Кріплення
Програмне забезпечення
Енергоефективність
Калькулятор енергоефективності вікон
Підбір вікон за енергоефективністю
Статті про енергоефективність
Калькулятор вікон
Розрахунок вартості вікон
Розрахунок вітрових навантажень на вікна
Розрахунок енергоефективності
Бібліотека
Оголошення
Тендери
Рейтинг, Рейтинг сайтів
Акції і знижки
Відео
Виставки
Карти
Новини
Об`єкти
Профільні системи
© 2018 OKNA.ua, ТОВ «Екодар». Всі права захищені. Угода користувача
Мапа сайту okna.ua