ua
ru
en
TM ViknoPlus

TM ViknoPlus

Manufacturer
Kamianets-Podilskyi
Phone:
+380 97 033 XX XX +380 97 033 0003
Closed ⋅ Opens: Mon, 09:00
Is there no connection with the company?
Submit your application
Large production equipment for 900 replace windows and window production volumes of the company — 19300 pC. per month.

TM ViknoPlus

Описание и отличительные черты завода-производителя ТМ «Вікно Плюс»
Мы производим качественные окна, двери и нестандартные металлопластиковые конструкции, предоставляет большой ассортимент дополнительных функций и аксессуаров к ним. Продукция широко представлена в розничных салонах ТМ «ВікноПлюс» во многих городах Украины и заграницей. Компания бесспорно, осознает свою профессиональную ответственность перед каждым клиентом, который выбирает нас. Именно поэтому первостепенное значение уделяется качеству продукции. Параллельно с качеством выпускаемой продукции, мы уделяем особое внимание многофункциональности светопрозрачных конструкций. Большой ассортимент дополнительных функций и аксессуаров для окон, дверей и других нестандартных конструкций широко представлен в фирменных салонах.

Под ТМ "Вікно Плюс" стоит:
- Более 300 человек высокопрофессионального персонала.
- Современное автоматическое оборудование
- Инновационные технологии
- Высококлассная профильная система VEKA
- Многофункциональная фурнитура Winkhaus

Среди оконных компаний производителей мы единственные кто сегодня делает такую продукцию, как:
* Скрытый сварной шов "HIDE"
* Алюминиевые накладки на окна
* Шпрос «CRYSTAL LIGHT»
* Окна с триплексом
* Декоративные вклады
* Стеклопакеты с закаленным стеклом "триплекс"

hardware

Profile
VEKA
Fittings:
HOPPE
WINKHAUS
Glass (filling):
Saint-Gobain
Equipment:
Sturtz
Lisec
 
Update: 11/19/2020
Registered: 8/02/2010
ID no: 13357
Company Reviews
О
Конкретизую вдруге інформацію.
Договір # 2309/16 від 30 грудня 2016 року.
Місто Вінниця. Представник ТМ «Вікно плюс» ФОП Борчук В‘ячеслав Валентинович.
Sep 8, 2021, 4:24 PM
ReplyReport spam
О
Марина OKNA.ua
Добрий день, шановна Оксано!
Просимо конкретизувати інформацію, наприклад:
- вказати номер замовлення
- дату
- місто.
Це підтвердить, що Ви дійсно є клієнтом компанії, захистить від недобросовісної конкуренції.
Сподіваємося на Ваше розуміння.

З повагою,
Адміністрація інтернет-видання OKNA.ua
Report spam
Договір # 2309/16 від 30 грудня 2016 року.
Місто Вінниця. Представник ТМ «Вікно плюс» ФОП Борчук В‘ячеслав Валентинович.
Sep 1, 2021, 8:17 PM
ReplyReport spam
Марина OKNA.ua
Добрий день, шановна Оксано!
Просимо конкретизувати інформацію, наприклад:
- вказати номер замовлення
- дату
- місто.
Це підтвердить, що Ви дійсно є клієнтом компанії, захистить від недобросовісної конкуренції.
Сподіваємося на Ваше розуміння.

З повагою,
Адміністрація інтернет-видання OKNA.ua
Aug 27, 2021, 2:03 PM
ReplyReport spam
О
Сама жахлива компанія, яку колись бачила. Якщо вам колись будуть ставити вікна і при встановленні розіб‘ють склопакет, то замовлять вони його десь на «гаражах» і поставлять, яке за короткий час буде все мутне від клею. І коли ви потім телефонуєте цій компанії, маючи гарантію на ці недовікна, щоб замінили вам склопакет, то вам будуть вішати лапшу на вуха два роки, що сьогодні-завтра має бути машина! Ще не бачила такого сервісу!
Aug 27, 2021, 12:31 PM
ReplyReport spam
Марина OKNA.ua
Добрий день, шановний Вікторе!
Просимо конкретизувати інформацію, наприклад:
- вказати номер замовлення
- дату
- місто.
Це підтвердить, що Ви дійсно є клієнтом компанії, захистить від недобросовісної конкуренції.
Сподіваємося на Ваше розуміння.

З повагою,
Адміністрація інтернет-видання OKNA.ua
Mar 10, 2020, 12:44 PM
ReplyReport spam
В
Якщо ви такі умільці, чому ж мої вікна так халтурно зроблені?
Mar 10, 2020, 12:15 AM
ReplyReport spam
С
Б
Заказ 297 жалюзи и москитные сетки. Сегодня при установки жалюзи, а точнее после выполнения работ, было замечено, что не стоят фиксаторы на окнах чтобы держать жалюзи, хотя сами жалюзи имеют выпуклость для фиксатора. Монтажник сказал что это такая модель и так должно быть? Позвонил Маргарите, которая руководит монтажниками, объяснил ситуацию, сказала, что разберутся перезвонят. Приехал сам туда, выясняется замерщик неграмотно замерил? Будут решать проблему. У меня вопрос к руководству: на сайте написано более 300 высококвалифицированных специалистов, а на самом деле... Испорчены выходные и настроение. Я заплатил вам деньги за сервис и качество, но вы не соответствуете своей рекламе или вы себя считаете монополистами...
Report spam
Доброго дня!
Вам помогли з вирішенням вашої проблеми?
Oct 24, 2018, 11:30 AM
ReplyReport spam
Б
Заказ 297 жалюзи и москитные сетки. Сегодня при установки жалюзи, а точнее после выполнения работ, было замечено, что не стоят фиксаторы на окнах чтобы держать жалюзи, хотя сами жалюзи имеют выпуклость для фиксатора. Монтажник сказал что это такая модель и так должно быть? Позвонил Маргарите, которая руководит монтажниками, объяснил ситуацию, сказала, что разберутся перезвонят. Приехал сам туда, выясняется замерщик неграмотно замерил? Будут решать проблему. У меня вопрос к руководству: на сайте написано более 300 высококвалифицированных специалистов, а на самом деле... Испорчены выходные и настроение. Я заплатил вам деньги за сервис и качество, но вы не соответствуете своей рекламе или вы себя считаете монополистами...
Jun 22, 2018, 6:13 PM
ReplyReport spam
VYKTEN
О
Вікна ТМ ”ВікноПлюс” я не рекомендую, оскільки компанія не піклується про своїх споживачів. Ви знайшли безліч причин, щоб не вирішувати проблеми, хоча обіцяли прикласти max! Ваша позиція логічна, Ви відстоюєте "якість" своєї продукції, та замість красивих слів, варто було на ділі знайти вихід з ситуації. Припустимо, Ви маєте рацію, причина не у Ваших вікнах, то чому Ви не можете це довести? Знаходження різних причин, говорить лише про те, що Ви і самі не впевнені у якості своєї продукції, яку пропонуєте споживачам.
Шановні покупці, будьте обачливими при виборі даної продукції, надіюсь, при виникненні проблеми, обрана Вами компанія знайде вихід з ситуації, а не безліч причинин, як ТМ ”ВікноПлюс”.
Report spam
В мире все повязано причинно следственными связями. В Вашей ситуации конденсат это следствие а влажность причина. Вы не ругаете причину, и даже не ругаете следствие. Вы ругаете предмет на котором оседает следствие.
Apr 18, 2015, 11:32 AM
ReplyReport spam
VYKTEN
Як компания має про Вас піклуватись ? Побудувати новий будинок ? У вікнах немає вологи, гадаю це Вам зрозуміло. Волога всередині будинку и цю проблему потрибно вирішувати системою примусової вентиляції. Заміна склопакетив або вікон нічого не змінить.
Apr 18, 2015, 11:27 AM
ReplyReport spam
О
Вікна ТМ ”ВікноПлюс” я не рекомендую, оскільки компанія не піклується про своїх споживачів. Ви знайшли безліч причин, щоб не вирішувати проблеми, хоча обіцяли прикласти max! Ваша позиція логічна, Ви відстоюєте "якість" своєї продукції, та замість красивих слів, варто було на ділі знайти вихід з ситуації. Припустимо, Ви маєте рацію, причина не у Ваших вікнах, то чому Ви не можете це довести? Знаходження різних причин, говорить лише про те, що Ви і самі не впевнені у якості своєї продукції, яку пропонуєте споживачам.
Шановні покупці, будьте обачливими при виборі даної продукції, надіюсь, при виникненні проблеми, обрана Вами компанія знайде вихід з ситуації, а не безліч причинин, як ТМ ”ВікноПлюс”.
Mar 16, 2015, 9:19 AM
ReplyReport spam
В
Сергію я ні коли не сумнівався в вашому професіоналізмі і нам дуже приємно, що саме Ви є нашим партнером в даному регіоні.
Надіюсь що Ірина Сергіївна зрозуміла, що проблема саме не в вікнах, а в приміщенні в якому вона проживає. Ірина Сергіївна радимо Вам небайдуже ставитись до середовища в якому ви проживаєте та частіше використовувати функцію провітрювання і 4-х ступеневого нахилу.
З найкращими побажаннями колектив ТМ ”ВікноПлюс”.
Mar 11, 2015, 2:32 PM
ReplyReport spam
С
С
Ваш будинок зазнав капітального ремонту - перемуровувались перестінки та грубки, штукатурились та шпаклювались стіни та стеля, клали плитку та місцями робили стяжки а також клеїли шпалери. Для приготування усіх цих розчинів пішло десятки відер води і вона лишилась у стінах та перестінках.
З зовні усе це загерметизували пінопластом...
Минулої зими під час ремонту Ви мене викликали коли конденсат утворювався навіть на профілі, а не лише на склопакеті але тоді зрозуміло було, що у будинку вологість. Чому коли гарного сонячного зимового дня близько третьої години я приїхав до Вашого будинку - усі вікна на мікровентиляції, дома нікого не було з самого ранку, але прибор (ваш прибор!) показує вологість повітря у кімнатах більше 70% , але Ви самі називаючи цю цифру звинувачуєте виробника вікон, а не надмірну вологість у будинку?
Найбільше я боюсь ось таких конфліктів і готовий був навіть за власний рахунок провести експеримент по заміні склопакетів, проте замінити склопакет з коефіцієнтом опору теплоїзоляції 0.66 на тепліший з коєфіцієнтом 0.71(див. посилання на початку) і сподіватись що щось суттєво зміниться напевно геть нерозумно - цими міркуваннями мене і відмовили від цього задуму.
Вода у стінах є і їй немає куди діватись - ззовні пінопласт, у середині вологе повітря. Волога не може текти зі стіни як березовий сік, а лише випаровуватись. Відкрили вікно - випустили вологе повітря, а впустили вуличне сухе і закрили. І ось деякий час воно знову набирається вологою зі стін.
Report spam
Киньте у банку кусок свіжого хліба і закрийте щільно кришкою - він ніколи не стане сухарем, хоч на піч ставте а він усеодно зацвіте але не висохне. А відкрили кришку і без тепла засохне. Так і зі стінами будинку.
Для нормального самопочуття і стійкості людського організму до вірусів повітря має бути вологим. Але вологість має бути нормальною і коли стіни сухі то вікна можуть лише під ранок за сильного морозу дещо запотіти від тієї пари що надихала людина. Тоді відкрили вікно на декілька хвилин і все. Ну не зустрічав я людей які ллють з відра воду на стіни щоби не захворіти. А у Ваших стінах відра води...
Mar 11, 2015, 12:09 AM
ReplyReport spam
С
С
Добрий вечір. Я той самий дилер що встановлював для Ірини Сергіївни вікна. Вікна з профілю SOFTLINE укомплектовані однокамерними склопакетами з І-склом та аргоном. Згідно цих даних https://okna.ua/library/art-dstu_b_v26_hhh200h_konstrukcii-s-19 теплоізоляція такого склопакета відповідає вимогам українських стандартів. Такі склопакети замовляють у кожні 7 з 10 вікон які я встановлював в опалюваних приміщеннях тому що в них найкраще відношення ціна/теплоізоляція. У процесі замовлення вікон наполегливо пропонував двокамерні склопакети з І-склом аргументуючи трохи кращою тепло- та звукоізоляцією да і вікна були двосторонньої ламінації, з фурнітурою у якій є все від протизламних елементів та ручки до 4-ступінчастого нахилу, підвіконня та відливи фірмові, під колір профілю, розмір вікон я запропонував збільшити на 250 мм щоб вікна були більш просторими та привабливими. Але вулиця де проживає замовник досить тиха, різниця у ціні склопакетів досить заманлива да і цегляний будинок утепляли пінопластом лише 5 см, тобто на енергоефективний він явно не претендував. Враховуючи усе це я дійсно підтвердив що склопакети підійдуть і проблем не буде.
Ірина Сергіївна, я не звинувачував Вас що склопакет потрібно було замовляти інший, адже у будинку є вікна і з двокамерними склопакетами які я встановлював пізніше - з ними ті ж проблеми тому і звинувачувати немає сенсу.
Фахівці, до яких я звертався за порадою, пояснили мені досить цікаву річ.
Report spam
Ваш будинок зазнав капітального ремонту - перемуровувались перестінки та грубки, штукатурились та шпаклювались стіни та стеля, клали плитку та місцями робили стяжки а також клеїли шпалери. Для приготування усіх цих розчинів пішло десятки відер води і вона лишилась у стінах та перестінках.
З зовні усе це загерметизували пінопластом...
Минулої зими під час ремонту Ви мене викликали коли конденсат утворювався навіть на профілі, а не лише на склопакеті але тоді зрозуміло було, що у будинку вологість. Чому коли гарного сонячного зимового дня близько третьої години я приїхав до Вашого будинку - усі вікна на мікровентиляції, дома нікого не було з самого ранку, але прибор (ваш прибор!) показує вологість повітря у кімнатах більше 70% , але Ви самі називаючи цю цифру звинувачуєте виробника вікон, а не надмірну вологість у будинку?
Найбільше я боюсь ось таких конфліктів і готовий був навіть за власний рахунок провести експеримент по заміні склопакетів, проте замінити склопакет з коефіцієнтом опору теплоїзоляції 0.66 на тепліший з коєфіцієнтом 0.71(див. посилання на початку) і сподіватись що щось суттєво зміниться напевно геть нерозумно - цими міркуваннями мене і відмовили від цього задуму.
Вода у стінах є і їй немає куди діватись - ззовні пінопласт, у середині вологе повітря. Волога не може текти зі стіни як березовий сік, а лише випаровуватись. Відкрили вікно - випустили вологе повітря, а впустили вуличне сухе і закрили. І ось деякий час воно знову набирається вологою зі стін.
Mar 11, 2015, 12:05 AM
ReplyReport spam
С
Добрий вечір. Я той самий дилер що встановлював для Ірини Сергіївни вікна. Вікна з профілю SOFTLINE укомплектовані однокамерними склопакетами з І-склом та аргоном. Згідно цих даних https://okna.ua/library/art-dstu_b_v26_hhh200h_konstrukcii-s-19 теплоізоляція такого склопакета відповідає вимогам українських стандартів. Такі склопакети замовляють у кожні 7 з 10 вікон які я встановлював в опалюваних приміщеннях тому що в них найкраще відношення ціна/теплоізоляція. У процесі замовлення вікон наполегливо пропонував двокамерні склопакети з І-склом аргументуючи трохи кращою тепло- та звукоізоляцією да і вікна були двосторонньої ламінації, з фурнітурою у якій є все від протизламних елементів та ручки до 4-ступінчастого нахилу, підвіконня та відливи фірмові, під колір профілю, розмір вікон я запропонував збільшити на 250 мм щоб вікна були більш просторими та привабливими. Але вулиця де проживає замовник досить тиха, різниця у ціні склопакетів досить заманлива да і цегляний будинок утепляли пінопластом лише 5 см, тобто на енергоефективний він явно не претендував. Враховуючи усе це я дійсно підтвердив що склопакети підійдуть і проблем не буде.
Ірина Сергіївна, я не звинувачував Вас що склопакет потрібно було замовляти інший, адже у будинку є вікна і з двокамерними склопакетами які я встановлював пізніше - з ними ті ж проблеми тому і звинувачувати немає сенсу.
Фахівці, до яких я звертався за порадою, пояснили мені досить цікаву річ.
Mar 11, 2015, 12:01 AM
ReplyReport spam
О
Отримавши мій номер телефону, представник компанії мені зателефонувала і дуже ввічливо зі мною поговорила. Пообіцяла, що пришлють представника компанії, який прослідкує, чи були правильно встановлені вікна і чому вони течуть. Представник не приїхав, а приїхав дилер, який виконував усю роботу по встановленню вікон і пообіцяв, що через місяць (кінець січня) поміняють в одній кімнаті два склопакети , якщо мокріти не будуть, то замінять на всіх вікнах. Була друга половина лютого, але ніхто не їхав і ніхто не телефонував. Зателефонувала я спочатку дилер, на те він відповів, що компанія відмовляється йому у фінансовій допомозі. а за свій кошт він мені не збирається міняти, тому, що він заплатить, більше, ніж він заробив на моїх вікнах. Я проплатила за всі вікна близько 3000 доларів. Заробила компанія і дилер, а я чекала якісних вікон. Ділер мене звинувачує, що потрібно було замовляти їнший склопакет. Але ж він мене неодноразово запевняв: текти не будуть... Телефоную представнику ТМ. Вона знову обіцяє, що приїде консультант, чи представник компанії. Проблеми будуть виправлені. Якщо Ви вважаєте себе якісною ТМ, то чого ви такі брехливі і безвідповідальні? Де той максимум, який ви мали приложити у вирішенні мого питання? Я фотографувала вікна, у якому стані вони були під час холодів і буду відправляти усім бажаючим, які хочуть замовити ваші вікна, нехай бачать, що їх чекаїє взимку!
Mar 9, 2015, 8:51 PM
ReplyReport spam
О
Добрий вечір. За таким номером телефону ви можете зі мною звязатися: 0982345150.
Dec 12, 2014, 9:43 PM
ReplyReport spam
TM ViknoPlus
Добрый день,Ольга! напишите пожалуйста номер гарантийного талона и контакты по которым мы можем с Вами связаться. Мы приложим максимум усилий для решения Вашего вопроса.
Dec 12, 2014, 2:17 PM
ReplyReport spam
Okonnyy konsaltynh
Ольга, добрый день. Извините, что вмешиваюсь в ваш диалог, но пока из того, что я вижу, следует только несколько фактов
1. Установленные окна герметичны
2. Есть источник выделяющий влагу, которая конденсируется на внутренней стороне стеклопакета.
3. Окна воды не содержат, следовательно и выделять ее не могут.
4. По маркетинговым исследованиям, конденсат возникает у 22-25% людей, меняющих окна.
Для установления причины возникновения конденсата надо хотя бы измерить влажность помещения, и если она в норме, тогда дальше идти поэтапно, исключая факторы возникновения конденсата.
Ведь конденсатом может покрыться любое окно - это зависит только от условий, в которых оно стоит.
Dec 12, 2014, 1:01 PM
ReplyReport spam
О
Дякую, що відповіли на мій коментарій!
Та із всього вище сказано Вами, не з усім погоджуюсь.
З моїх знайомих, шість замовили вікна вашої ТМ, і в усіх аналогічна проблема, люди розчаровані, як Ви гадаєте це збіг? Сумніваюсь...
Якщо Ви позиціонуєте себе як ТМ якісних вікон, то не варто шукати причину у вологості, руху теплого повітря чи ширені підвіконня, може краще звернути увагу на технологію виробництва?
Dec 11, 2014, 12:18 AM
ReplyReport spam
TM ViknoPlus
Добрый день Ольга. Проблема вовсе не в окне, а в точке росы.
Точку росы нельзя отрегулировать. Ее нет на окнах или на стеклопакетах (оконная конструкция не выделяет воду).
С точкой росы мы сталкиваемся ежедневно. Мы поднимаем крышку со сковородки на которой готовиться еда и с крышки обильно стекает вода, после принятия душа в ванной комнате зеркало запотевает, мы входим зимой с улицы в теплое помещение - очки мгновенно запотевают.
Поэтому, скорее всего, основная причина возникновения конденсата - это повышенная влажность воздуха в помещении. Для того, чтобы знать, что Вам делать, необходимо определить причины возникновения конденсата. Первым делом, необходимо измерить влажность помещения, здесь нужен прибор гигрометр, если у Вас влажность воздуха выше 30-40 %, то уже возникает вероятность возникновения конденсата. При этом играет немаловажную роль движение тёплого воздуха от нагревательного прибора(батареи). Нагревательный прибор должен быть горячим и в случае если он перекрыт подоконником, то подоконник не должен перекрывать батарею больше чем на половину. Имеет значение и ширина подоконника (теплый воздух поднимается вверх и чем меньше по ширине подоконник, тем ниже теплый воздух достигает окна, тем самым лучше обогревает его). На влажность в помещении влияет и способность системы вентиляции вентилировать помещение. Дополнительными причинами возникновения конденсата могут быть: аквариумы, горшки с цветами, частота стирок, домашние животные.
Dec 10, 2014, 5:00 PM
ReplyReport spam
О
ВІкнами зовсім не задоволена. Кожного ранку потрібно ходити з ганчіркою і витирати воду. яка стоїть на підвіконниках. Скло мокре кожного ранку. Звернулась до замовника, він сказав, провітрюйте кімнати. це не допомагає. Дайте пораду, що робити?
Dec 3, 2014, 9:18 PM
ReplyReport spam
В
Хорошие окна, купил и в принципе остался доволен.
Oct 22, 2014, 4:15 PM
ReplyReport spam
Y
Дуже задоволені вікнами компанії Вікно Плюс. Користуємось самі і друзям радимо!
Aug 28, 2014, 8:37 PM
ReplyReport spam
С
Здравствуйте! Купил окно VEKA , во Львове на ул. Дж. Вашингтона. ПП Вороновский. Рекомендую сотрудничать. После заказа приехал мастер ЗАМЕРЯЛ. Окно привезли через 7 рабочих дней. Демонтировали старое окно, установили новое. Всё бысто и качественно. Я доволен. Всем РЕКОМЕНДУЮ.!!!!!
Jun 29, 2013, 9:43 PM
ReplyReport spam
В
Не виконують умови гарантії.
Apr 25, 2013, 4:40 PM
ReplyReport spam
okna.ua/en/viknoplus
TM ViknoPlus on the map
Head office
ул. Князей Кориатовичей, 21, Kamianets-Podilskyi, 32300
Working hours:
Office
Mon — Fri 9:00 AM‒6:00 PM
The popularity of the company
744 position in the ranking of pages
Total Views: 68 634